Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Maya 2011. Wprowadzenie (6589782045)



19,90 zł

Zakończona o 0:27 dnia 06.11.2016 r.

Kategoria: Grafika komputerowa
Lokalizacja: Gliwice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Format
pdf

oferta nr 6589782045


Opis

okładka
Maya 2011. Wprowadzenie (Ebook)
Autor: Dariush Derakhshani
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2013
Liczba stron (w wersji papierowej): 720
ISBN: 978-83-246-7725-2
Promocja 119,00 zł 19,90 zł
kontakt

allegro@ebookpoint.pl

tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

Helion.pl Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D!

  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?
  • Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?
  • Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?

"Władca Pierścieni", "Matrix", "Shrek" i "Avatar"… to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program Maya. Jeśli miałeś okazję widzieć choćby jeden z tych kultowych obrazów, zapewne już wiesz, jak ogromny potencjał kryje się w potężnym narzędziu firmy Autodesk. Maya, od lat używana głównie przez wielkie wytwórnie filmowe i czołowych producentów gier komputerowych do tworzenia niesamowitych efektów specjalnych i modeli 3D, dziś stała się bardziej dostępna zarówno pod względem ceny, jak i wymagań sprzętowych. W związku z tym coraz częściej trafia do amatorów w dziedzinie tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jedynymi ograniczeniami w korzystaniu ze wszystkich magicznych możliwości tego programu pozostają już tylko umiejętność jego sprawnej obsługi i… granice ludzkiej wyobraźni!

Oto podręcznik, który stanowi tak doskonałe wprowadzenie w świat grafiki trójwymiarowej i programu Maya, że nie pozostanie Ci nic innego, jak tylko uwolnić swoją kreatywność i zacząć tworzyć niezwykłe animacje! Najpierw zdobędziesz ogólną wiedzę o procesie powstawania filmów animowanych i poszczególnych fazach ich produkcji, a potem prześledzisz każde działanie od początku do końca, by zrozumieć, jak odbywa się to w praktyce. Dzięki licznym przykładom i praktycznym ćwiczeniom zaczniesz swobodnie poruszać się w środowisku programu Maya, a także dowiesz się, jak program ten definiuje i organizuje obiekty na scenie. Stopniowo opanujesz tajniki komputerowego modelowania oraz zdobędziesz wszystkie umiejętności pozwalające na teksturowanie, cieniowanie i — co najważniejsze — animowanie stworzonych modeli. Przeczytasz także o tworzeniu i edycji cyfrowego oświetlenia oraz dokładnie zgłębisz niezwykle istotny proces renderowania. Na koniec zajmiesz się tworzeniem zachwycających efektów specjalnych i nadawaniem obrazom pożądanej, naturalnie wyglądającej dynamiki.

Z tym podręcznikiem:
  • poznasz podstawowe pojęcia z zakresu trójwymiarowej grafiki komputerowej
  • opanujesz interfejs programu Maya 2011
  • utworzysz prostą animację planet w Układzie Słonecznym
  • poznasz właściwości powierzchni NURBS i wielopodziałowych
  • wymodelujesz ludzką dłoń, szkatułkę i parowóz
  • odkryjesz niuanse cieniowania i teksturowania obiektów
  • nauczysz się riggować modele pod kątem automatyzowania animacji, stosowania systemów kinematycznych, więzów itp.
  • opanujesz oświetlanie obrazami HDR, animowanie zgodne z zasadami dynamiki i malowanie efektów

Naucz się modelowania, animowania, teksturowania i oświetlania cyfrowych scen na najwyższym, profesjonalnym poziomie!


payu
zaufane opinie
obróbka obrazów cyfrowych, praca z warstwami, przetwarzanie grafiki rastrowej, zaznaczanie, wtyczki, animacje, korekcja jasności, obraz, interfejs, przetwarzanie zdjęć, illustrator cc, blender, adobe, illustrator, kanał, tworzenie gier, adobe creative suite, zamiennik photoshopa, kolorystyka, logo, grafika, kurs, książka, podręcznik, tutorial,modelowanie, grafika, logo, grafika wektorowa, animacja, marka, modyfikacja obiektów, firma, logotyp, biznes, renderowanie, rendering, kolorystyka, znak firmowy, obróbka grafiki wektorowej, klonowanie, grafika 3d, narzędzia rysowania, papier firmowy, 3d, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial,ebp-kat-grafika-komputerowa,ebp-kat-grafika-komputerowa,ebp-kat-informatyka

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.