MAXMASTER REDCOOL G12+ gotowy płyn
Płyn do chłodnic nie zawierający azotanów, amin i fosforanów. Przeprowadzone testy dowiodły, że płyn MaxMaster G12+ zapewnia właściwe chłodzenie oraz właściwą ochronę antykorozyjną w samochodach osobowych przez 250.000 km przebiegu, a w samochodach dostawczych – nawet przez 650.000 km. Zaleca się jednak wymianę płynu chłodzącego po określonych wyżej przebiegach lub po 6 latach użytkowania.
MaxMaster G12+:
• Zapewnia optymalną pracę silnika - dzięki wysoce zaawansowanej technologii skutecznie chroni silnik latem przed przegrzaniem a zimą przed zamarzaniem
• Posiada doskonałe właściwości antykorozyjne
• do wszystkich rodzajów chłodnic wykonanych z aluminium oraz innych stopów metali
• Mieszalny z innymi płynami do chłodnic opartymi na glikolu etylenowym
• Bezpieczny dla uszczelek, gumy i tworzyw sztucznych
• Przyjazny dla środowiska - wolny od azotynów, amin i fosforanów
SPECYFIKACJA:
MAXMASTER G12+ spełnia wymagania norm producentów samochodów:
Chrysler MS 9176, Cumminis 85T8-2, 90T8-4, Ford ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D, I:SD M97B49-A, GM 1899M, US 6277M, OPEL GM QL130100, John Deere H 24 B1 i C1, Leyland Trucks LTS 22 AF 10, Mack 014GS 17004, MAN 248, 324 (SNF), B&W D 36 5600, Mercedes Benz MB 325.3 , Renault 41-04-001, VAG (Volkswagen Audi Group) TL 774D (G12), TL 774F (G12+), Volvo.
MaxMaster G12+ spełnia wymagania większości międzynarodowych norm, włącznie z:
ASTM D3306, ASTM D4985, SAE J 1034, BS 6580 (1992), PN-C-40007:2000 (Polska).
MaxMaster G12+ można bezpiecznie mieszać z innymi płynami chłodzącymi bazującymi na glikolu etylenowym. Jednak z uwagi na zastosowaną w płynie formułę oraz zaawansowaną technologię, różni się on od tradycyjnych płynów do chłodnic, zatem w celu zapewnienia optymalnej wydajności i trwałości, zaleca się przed użyciem MaxMaster G12+ opróżnić systemy chłodnicze i wypłukać je wodą.