Niewiele używany, lecz kiedy go zakupiłem kilka lat temu, to licznik miał zaledwie chyba jakieś 3 tys. km., a teraz ma coś około 7 tys.. Poprzedni właściciel coś tam mówił, że robił coś elektrycznie i mu licznik wyzerowało. Bo w tym skuterze jest licznik cyfrowy. Taki mały komputerek pokładowy, który może pokazywać prędkość jako cyfry lub obroty lub temperaturę otoczenia itd..
W każdym razie ja tym skuterem tylko niewiele jeździłem po mieście plus był taki czas kilka lat temu, że z przyjaciółką trochę jeździliśmy turystycznie nim bliżej lub dalej od Wawy - raz byliśmy np. w Czechach. Skuter nie ma problemu z uciągnięciem takiego obciążenia jakim są dwie dorosłe osoby (ja mam 95 kg) oraz bagaż. Jest to kawał skutera. Przy tym oferuje niskie spalanie, dlatego wybrałem właśnie pojemność 200 ccm. Pamiętaj że to już motocykl, nie motorower, dlatego powinieneś mieć kat. A2 lub pełne A. Mam prawko kat. A, a jednak wybrałem skuter 200 ccm, bo tym można już nawet długodystansowo jeździć, a jednocześnie spalanie jest niskie. Praktyczność nadwozia typu skuter polega także na przestrzeni bagażowej - np. pod siedzeniem jest miejsce na 2 kaski - w tym jeden integralny.
Skuter nie jest powypadkowy.
Sporo włożyłem kasy w wybajerzenie go, bo zamontowałem m.in.:
- bi-ksenony (hid) - jeśli ich nie chcesz, to w łatwy sposób można włożyć oryginalne halogeny
- dzienne
- ledówki jako pozycyjne i kierunki
- oświetlenie schowków
- sekretne zabezpieczenie antykradzieżowe
- oryginalny stelaż na kufer (który to kufer też mogę sprzedać - jest to GIVI Maxia)
- z przodu napis "Polska" odblaskowy, dla widoczności
- do wysokiej szyby dokupiłem jeszcze deflektor z regulowaną wysokością - dobry na długie trasy lub jeśli chcesz jeździć komfortowo w kasku otwartym 100 km/h
- markowa blokada na tarczę z alarmem dźwiękowym
- pokrowiec
Skuter ZAWSZE garażowany i pod pokrowcem.
W sumie niewiele go używałem, bo przyjaciółce nie podeszła turystyka motocyklowa, a ja niebawem kupiłem samochód i skuter trzymałem tylko jako plan B gdy samochód np. w serwisie. Teraz mam jednak dwa samochody, a skuter stoi tylko, a OC trzeba opłacać. Niech zatem cieszy nowego nabywcę.
Skuter nie bierze oleju. Realna prędkość przelotowa (czyli możesz tak jechać choćby do Wrocławia) to około 110-115 km/h. Nie wierz bzdurom innych sprzedających, że skuter dwusetka będzie szybciej jechała - chyba że tak zafałszowuje prędkościomierz. Skutery są wolniejsze niż biegówki ze względu na skrzynię automat bezstopniowy, ale za to skutery są dużo praktyczniejsze niż biegówki. Zużycie paliwa trasa 3,5 l/100 km, miasto około 4 l/100 km.
Skuter ten jest naprawdę zgrabny, zrywny i oferuje dużo miejsca - jak jedziesz sam i masz tak jak ja 180 cm wzrostu, to nogi możesz w pełni rozprostować jak na choperze. Serio. To kawał maxiskutera.
Jutro za dnia dodam więcej zdjęć.
Pytania? Dzwoń: 504 650 323. Chętnie się spotkam abyś obejrzał.
Zobacz koniecznie moje pozostałe aukcje, bo wyprzedaję wszystko co w domu zbędne :)