Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie. Regulacja z użyciem zwykłego przełącznika biegów ma tę podstawową wadę, że przykładowo na 2biegu otrzymamy prędkość 2km/h a na 3biegu 3, 5km/h, nie mamy możliwości uzyskać pośredniej prędkości, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu.
Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – OSZCZĘDZA PRĄD w akumulatorze ( zwiększa zasięg łodzi w stosunku do silnika z standardową regulacją biegów 5/3), przykładowo: silnik z przełącznikiem 5/3 na biegu 3 uzyska 3, 2km/h przy poborze prądu 22A, ten sam silnik z maximizerem przy tej samej prędkości pobierze prąd około 7A.
PROSTY MONTAŻ. Kable z akumulatora podłączone do płytki maximizera i z płytki maximizera podłączone do silnika elektrycznego.
SILNIK PRACUJĄCY Z MAXIMIZEREM POBIERA TYLKO 1/3 PRĄDU Z AKUMULATORA I POKONUJE 3 RAZY DŁUŻSZĄ DROGĘ.
Zobacz inne moje aukcje.
tel. 504 966212.