Vibrofiltr Autoshim Wave 15.v2 - pianka wyciszająca
samoprzylepna, miękka i elastyczna pianka dźwiękochłonna o dużej gęstości do wyciszania wnętrza kabiny - grubość 5/15mm, 1szt. 50x100cm, 0.50m2
Vibrofiltr Autoshim Gray Wave 15.v2 - 50x100cm
Samoprzylepna, miękka i bardzo elastyczna mata piankowa z kombinacją otwartych i zamkniętych komórek o dużej gęstości, wykonana na bazie spienionego poliuretanu, charakteryzująca się wysoką skutecznością pochłaniania dźwięku w zakresie średnich i wysokich częstotliwości pasma akustycznego. Maty piankowe Vibrofiltr Autoshim Wave są miękkie i łatwe w montażu na powierzchniach o płaskim lub skomplikowanym kształcie. Pianki te, są przeznaczone do stosowania przede wszystkim wnątrz pojazdów za elementami tapicerki i podsufitki, jako bardzo efektywny materiał pochłaniający hałas w paśmie częstotliwości powyżej 1200 Hz (szum, świst, itp.). Struktura z kombinacją zamkniętych i otwartych komórek o dużej gęstości sprawia, że materiał ten dobrze sprawdza się również jako pochłaniacz oraz izolator hałasu w niższym zakresie częstotliwości (zaczyna absorbować dźwięk już od ok. 250 Hz). Dzięki dużej elastyczności, nieagresywnej sprężystości oraz perforacji w kształcie łagodnej fali, pianki Vibrofiltr Autoshim Wave doskonale nadają się także do redukcji rezonansów elementów tapicerki samochodowej, pełniąc rolę amortyzującej przekładki pomiędzy dwoma sąsiadującymi płaszczyznami (np. pomiędzy boczkiem tapicerki drzwiowej i wewnętrznym poszyciem drzwi).
UWAGA!
To nie jest standardowa gąbka akustyczna lub techniczna o niewielkiej gęstości i niskiej skuteczności.
PODSTAWOWE PARAMETRY:
- grubość: fala 5/15 mm (najniższy/najwyższy punkt)
- samoprzylepna, elastyczna i miękka mata piankowa o dużej efektywności pochłaniania dźwięku w paśmie średnich i wysokich częstotliwości, redukuje hałas również w niższym zakresie pasma akustycznego (zaczyna absorbować dźwięk już od ok. 250 Hz), może także pełnić rolę izolacji termicznej w suchych miejscach kabiny (np. dach)
- materiał bazowy: spieniony poliuretan, struktura z kombinacją otwartych i zamkniętych komórek o dużej gęstości bez dodatkowej impregnacji, profilowanie typu "łagodna fala" dopasowująca się do wolnej przestrzeni
- najbardziej efektywna redukcja hałasu w paśmie częstotliwości powyżej 1200 Hz
- poziom absorpcji dźwięku: do 80%
- zakres temperatury pracy: -40ºC do +90ºC
- wymiary arkusza: 500x1000 mm
- powierzchnia arkusza: 0,50 m2
- waga arkusza: 0,24 kg (0,48 kg/m2)
- ilość arkuszy w opakowaniu zbiorczym: 5 szt. / 2,50 m2
- produkt nietoksyczny, bezwonny, nie rozkłada się pod wpływem warunków atmosferycznych, absorbuje płyny po zamoczeniu (nasiąka)
- mata piankowa może być stosowana w motoryzacji oraz w pomieszczeniach zamkniętych, w miejscach nie narażonych na bezpośrednie działanie wody
- zastosowanie w samochodzie: za elementami tapicerki wewnątrz kabiny, w miejscach nie narażonych na bezpośrednie działanie wody - zalecany montaż, np. na tylnej powierzchni boczków drzwiowych, na słupkach, na dachu pod podsufitką, za deską rozdzielczą, na ścianie grodziowej silnika od strony kabiny, na tylnych wewnętrznych nadkolach, za boczkami bagażnika oraz w przestrzeniach przy tylnych błotnikach, itp.
- cena za 1 arkusz o wymiarach 50x100cm (0,50 m2)
Podczas kompleksowego wyciszania pojazdu, najwyższą skuteczność można osiągnąć stosując równocześnie warstwowo (w miarę wolnego miejsca) trzy rodzaje materiałów, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi: efektywne alu-butylowe maty tłumiące drgania metalowych elementów karoserii, piankowe izolacje-bariery blokujące przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny (np. pianki kauczukowe lub polietylenowe) oraz miękkie materiały pochłaniające dźwięk i tłumiące rezonanse plastikowych elementów tapicerki (np. gąbczaste pianki poliuretanowe, filce akustyczne, itp.).