Toniezwyklepraktycznai skłaniającadomyślenialekturao pobudzaniukreatywności.Otym,jakzbudowaći wprawićw ruchmaszynęwyobraźni,czylifirmę,którasystematyczniekorzystaz kreatywności,innowacjii nstanniesięuczy,byzapewnićsobiewzrost.
Dziś,gdyprzewagakonkurencyjnajestcorazbardziejkrótkotrwała,modelebiznesowezmieniająsięcorazszybciej,asztucznaingencjaprzekształcasposób,w jakipracujemy– firmombardziejniżkiedykolwiekpotrzebawyobraźnii kreatywności.Abyznajdowaćnoweszanse,obmyślaćnanowoswójbiznesi odkrywaćścieżkirozwoju.Leczbytworzyćinnowacyjnerozwiązania,firmypotrzebujązarównomechanizmówwyzwalającychwyobraźnięi kreatywnośćpracowników,jaki systemu,któryprzekształcaichpomysływ praktyczne,dającesięwykorzystaćprojekty.IwłaśnienatychdwóchważnychaspektachskupiasięksiążkaMaszynakreatywności.
Korzystającz doświadczeńi spostrzeżeńszefówwielufirm,jakrównieżz osiągnięćrobiologii,rmatyki,psychologiii filozofii,MartinReevesz InstytutuHendersonaw BostonConsultingGroupi JackFuller,ekspertw dziedzinierobiologii,przedstawiająfascynującespojrzenienamechanikękreatywności.Pokazują,jakwyobraźnia,kreatywnośći uczeniesięmogąstaćsiękluczemdotrwałegoi długoterminowegosukcesuw biznesie.Opisująteżmożliwościwykorzystaniaw procesachkreatywnychsztucznejingencji.
Reevesi Fullerdająlideromkonkretnenarzędziai metodypozwalającetworzyći wdrażaćinnowacyjnepomysły.Wswojejksiążceprzedstawiająprocesrodzeniasięideii wprowadzaniaichw życie,naktóryskładasię:
1.Uwiedzenie:Jakotworzyćsięnazaskoczenie
2.Idea:Jakgenerowaćnowepomysły
3.Zderzenie:Jakobmyślaćnanowoswojeideew oparciuo rmacjezwrotnezeświatarzeczywistego
4.Epidemia:Jakrozprzestrzeniaćewoluującąideęwśródinnych
5.Nowazwyczajność:Jakprzekształcićswojąnowatorskąideęw akceptowanąrzeczywistość
6.Nabis:Jakwciążnanowoodtwarzaćtenproces
Taksiążkapowinnaznaleźćsięw biblioteczcekażdegomenedżera,którychcezaszczepićzarównow pojedynczychosobach,jaki całychzespołachpotrzebękreatywności,odkrywaniai eksperymentowania.Wbiblioteczcekażdegolidera,którychceprzekształcaćideew nowąrzeczywistość.
***
Wdzisiejszymśrodowiskubiznesowymzdolnośćwyjściapoza szablonyi nienaśladowanietego,corobiąinni,madecydująceznaczenie.Towymagaumiejętnościwykorzystywaniaznanychrzeczyw niekonwencjonalnysposób,zdolnościdozachwytu,czerpaniainspiracji,gdycośsięnie udajelubnie działa,i doznajdowaniaźródłapomysłóww niespodziewanychwydarzeniach.Taksiążkawypełniaważnąlukęw naszejwiedzyo tym,jakw strategiibiznesowejsystematyczniewykorzystywaćwyobraźnię,kreatywnośći uczeniesię.
– JørgenVigKnudstorp,prezeswykonawczyBrandGroup,byłyprezesi CEOGroup
Kreatywnośći wyobraźniacorazbardziejstająsięnajważniejszymźródłemwielkichsukcesówbiznesowych.Ajednaknie nauczasięichw większościszkółbiznesu,nie zachęcasiędonichw większościkulturbiznesowychi sąonezazwyczajtłumioneprzez najpopularniejszeprocesyzarządzania.Reevesi Fullernapisalizachwycającąanalizęwyobraźniw biznesie,którąpowinienprzeczytaćkażdyliderchcącyodnieśćdługoterminowysukces.
–AlanMurray,CEO,FortuneMedia
Niewszyscymożemybyćartystami,alenajwyższyczas,byśmyzaczęlimyślećjakoni.Jeślichceszuciecodtyraniimiari przyrostówi napoważnie,kreatywniei z odwagązmierzyćsięz niepewnością,taksiążkajestświetnympoczątkiem.
–MargaretHeffernan,autorkaksiążkiNiemierzalne
MartinReevesi JackFullerzabierająnasnawspaniałąwyprawęodmalowidełjaskiniowychpoobrazytworzoneprzez sztucznąingencję,oddoPlay-Dohi idei,któreprzyczyniłysiędopowstaniaAmazonai Disneya.Bądźgotowynainspirację.
–BobGoodson,PrezesNetBaseQuid
***
MARTINREEVES– starszypartneri dyrektorzarządzającyw BostonConsultingGroup.WspółautorksiążkiYourStrategyNeedsaStrategyoraz autorartykułówdla takichczasopism,jak „HarvardBusinessReview”,„MITSloanManagementReview”czy „StrategyScience” .JestszefemBCGHendersonInstitute,będącegowewnętrznymthinktankiemBCG.
JACKFULLER– byłykierownikprojektuspecjalnegoBCGHendersonInstitute,założycielCasatiHealth,firmywprowadzającejnowewyobrażeniezdrowiapsychicznegoi fizycznego,oraz stypendystaRhodesScholarshipw dziedzinierobiologiii teologiifilozoficznej.
Jeślichceszdowiedziećsięwięcej,zajrzyjnanaszegoTikToka:
ksiegarniagrubytom2książkio kreatywnościi 4zasadykreatywności#kreatywność#booktok#książka#biznes#pomysł♬dźwiękoryginalny-GrubyTom
SKU PRODUKTU: 154406 | SKU WARIACJI: W163943