Wystawiam fakturę
Jura DPF Cleaner model x2
Technologia czyszczenia / regeneracji filtrów DPF / FAP oraz katalizatorów
Nasze urządzenie wysokociśnieniowe wykorzystuje siłę hydrodynamiki przepływu wody o charakterze turbulentnym oraz siłę impulsu sprężonego powietrza z kompresora. Ruch cieczy ( płynu roboczego ) wymuszany jest przez zewnętrzne ciśnienie, które musi pokonać opory przepływu w kanałach filtra. Przy przepływie turbulentnym (burzliwym) strugi cieczy mieszają się tworząc wiry, które w łatwy sposób przenikają i usuwają cząstki stałe w mikroporowatych przegrodach kanałów filtra.
Innowacyjność
W naszym nowym modelu o nazwie x2 zastosowaliśmy dodatkowo innowacyjną technologię dostarczania płynu roboczego i powietrza w sposób naprzemienny, zastosowanie układu zaworów i kolektorów oraz odpowiednio dobrany układ sterowania pozwolił na naprzemienne podawanie czynnika roboczego od strony wlotu i od strony wylotu spalin, metoda ta spowodowała nawet 4 krotne skrócenie czasu regeneracji czyszczonego filtra oraz znacząco podniosła skuteczność czyszczenia. Dodatkowo zastosowanie podwójnych grzałek skróciło czas suszenia z 40 minut do 15-20 minut.
Ekologia i ekonomia
Cały proces czyszczenie odbywa się w obiegu zamkniętym maszyny, płyn roboczy wykorzystywany w procesie czyszczenia jest automatycznie filtrowany i ponownie użyty w procesie.
Zastosowano dwa zbiorniki cieczy, dzięki czemu można korzystać i ogrzewać tylko połowę cieczy przy czyszczeniu filtrów dpf od samochodów osobowych, tylko przy czyszczeniu filtrów dpf od samochodów ciężarowych trzeba używać obu zbiorników, znacząco to wpływa na pobór energii do ogrzania płynu roboczego.
Maszyna nie wymaga stałego podłączenia do kanalizacji wodnej, co w połączeniu ze znacznym skróceniem procesu regeneracji minimalizuje koszty obsługi i koszty materiałów.
Raportowanie
Dla wykazania skuteczności regeneracji wszystkie operacje razem z pomiarami ciśnienia zwrotnego raportowane są w formie wydruku.
1
1