Wystawiasz nowe lub używane produkty na Allegro, Prestashop lub Ebay?
Czy wiesz, że możesz to robić szybciej i wystawiać swoje produkty na wszystkich kanałach jednocześnie i do tego automatycznie?
Napisz do nas, a pomożemy Ci skrócić czas obsługi sprzedaży internetowej do minimum. Jak? Między innymi dzięki:
- automatycznemu nadawaniu paczek
- masowemu wystawianiu faktur
- wystawianiu produktu na jednym kanale (np. Allegro) i automatycznemu przesyłaniu ofert na pozostałe, bez konieczności logowania się do nich!!
- integracji z zewnętrznymi systemami magazynowymi, np. Subiekt GT, Nexo czy PolkaSQL
- możliwości połączenia z Twoim sklepem www
A ponadto:
- pomoc w starcie na nowych kanałach, przy sprzedaży za granicą
- darmowy, samoobsługowy sklep www przez rok
Napisz wiadomość przez Allegro lub zadzwoń, stań się bardziej widoczny i zacznij sprzedawać więcej!
Cena 9,99 zł obejmuje miesięczną subskrypcję menedżera sprzedaży MassTrade z pełnymi funkcjonalnościami. Po upływie miesiąca rozliczenie odbywa się na podstawie cennika, zawartego w regulaminie. Do MassTrade możesz logować się z wybranego miejsca i nieograniczonej liczby stanowisk, ponieważ panel zarządzający uruchamiany jest z poziomu przeglądarki. Po dokonaniu zakupu i zapłacie za produkt otrzymasz maila z linkiem do rejestracji oraz instrukcją, która pozwoli Ci na postawienie pierwszych kroków w MassTrade. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na pomoc profesjonalnych konsultantów, którzy przeprowadzą Cię przez proces konfiguracyjny :)
- Logowanie z poziomu przeglądarki
- Zależnie od ustawień automatyczne lub półautomatyczne synchronizowanie stanów / cen / tytułów aukcji
- Kompatybilność z popularnymi platformiami sprzedażowymi
- Możliwość użytkowania równolegle z systemem magazynowym, jak i w jego zastępstwie
- Rewolucyjna obsługa kanału B2B i aplikacji B2B Mobile
- Funkcja fakturowania zamówień
- Automatyczne generowanie etykiet adresowych
- Przekazywanie numerów śledzenia do właściwego portalu
- Masowe lub pojedyncze wystawianie ofert na wielu kanałach
- Możliwość automatycznego tłumaczenia opisów (przy użyciu Google Translate)
- Import istniejącej oferty z platform sprzedażowych
- Raportowanie i analizy
- Elastyczność ustawień programu (rozbicie na kategorie, ustalanie cech produktów, wgrywanie własnych szablonów HTML)
Product Information Management w Twojej firmie
PIM, czyli Product Information Management najprościej można określić jako scentralizowany katalog produktowy. Rozwiązanie jest pomostem pomiędzy agregatorami danych logistycznych a narzędziami służącymi do obsługi sprzedaży lub bezpośrednio kanałami sprzedaży online i offline. Wszystko sprowadza się do połączenia dwóch istotnych elementów:
Omnichannel - Synergii wszystkich używanych przez firmę kanałów sprzedaży, ich ujednolicenia i współdziałania w celu uzyskania konwersji.
Time to market: Czasu, jaki produkt potrzebuje na pokonanie drogi, od stworzenia/zakupu do dostępności sprzedażowej.