Maserati Biturbo V6 2.0 gaźnik.
Tylko zamiana na BMW E24 polift w M pakiecie.
100% wszystko oryginalne Maserati. Żadnych zamienników.
Pierwszy rok produkcji, wersja jak z premiery wystawy w Genewie, i jak z prospektów reklamowych Maserati.
Posiadam oryginalne prospekty do tego auta.
Pierwsze auto na świecie z fabrycznym biturbo! A jednocześnie pierwsze auto na świecie z fabrycznym torsenem! Czyli niewątpliwie zapisało się na stałe na kartach historii motoryzacji - więc bez wątpienia dobry egzemplarz kolekcjonerski i dobra lokata kapitału.
Dwóch właścicieli we Włoszech przede mną. Nie zarejestrowany w kraju. Posiadam komplet dokumentów na moje dane.
Od zakupu wykonałem w nim kilka napraw:
- nowe sprzęgło (pompa sprzęgła, przewody, siłownik sprzęgła, tarcza, docisk, łożysko oporowe, zimering pod kołem zamachowym na wale) wszystko ori Maserati. Mam faktury.
- nowe przełączniki szyb elektrycznych plus czyszczenie i smarowanie mechanizmów podnoszenia szyb (działają jak nowe).
- profesjonalna kompletna regeneracja układu hamulcowego, wszystko działa świetnie łącznie z ręcznym.
- nowy pasek rozrządu z rolkami, plus dodatkowy nowy pasek rozrządu mam zapasowy w pudełku z fakturą.
- wymieniłem wszystkie filtry i płyny ustrojowe.
- nowy palec rozdzielacza, nowa kopułka, nowe przewody wysokiego napięcia i świece.
- wymieniłem siłowniki przedniej i tylnej klapy na nowe ori Maserati.
Auto wymaga jeszcze trochę pracy (jedno ognisko korozji przy prawym reflektorze, czyszczenie gaźnika, regulacja zapłonu, pranie wnętrza, odświeżenie lakieru, malowanie felg, wymiana wkładek zamków w drzwiach, itp, kosmetyka).
Posiadam do niego zapasowy nowy filtr powietrza, zapasowy nowy pasek rozrządu, zapasowy nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego, nowe wkładki zamków drzwi z kluczykami, nowe fabryczny wygłuszenie przedniej maski, i pewnie jeszcze pare innych rzeczy.
Mam dwóch braci którzy kupili sobie po jednym BMW E24 635Csi, i robią sobie projekty, a że na co dzień też jestem fanem marki i posiadam 3 bawarki, jeżdżę BMW, lecz nie mam E24, to jestem skłonny przerwać projekt Maserati Biturbo w zamian za fajne E24, żeby dołączyć do teamu z braćmi. Żadnych innych dziadkowozów proszę mi nie proponować. Nie chcesz się wymienić na E24, to tylko gotówka.