Martwa Zima: Długa Noc, edycja polska (wyd. Cube). Egzemplarz używany, w bardzo dobrym stanie
- Pudełko w bardzo dobrym stanie, sztywne, bez przetarć ani wgnieceń; posiada drobne rysy na powierzchni od przesuwania na półce, szczególnie na spodzie; zmarszczka na jednym z rogów (jak na zdjęciach)
- Stan elementów w środku - jak nowe
- Karty sztywne, gładkie, bez skaz
- Żetony i tekturowe znaczniki bez skaz, posiadają jeszcze białe wypustki na krawędziach - ślad po wyjęciu z wyprasek
- Pionki zombie i ocalałych w świetnym stanie
- Planszetki lokacji nienaruszone
- Wszystkie elementy w komplecie - przeliczone, posegregowane i przełożone do woreczków strunowych
- Szczegóły na zdjęciach
Długa Noc to samodzielny dodatek do wydanego dwa lata wcześniej przygodowego hitu. Podkreślmy - lepiej wykonany niż podstawka. Plansze lokacji są solidniejsze, grafiki, choć tym z poprzedniej edycji niczego nie brakowało, są bardziej dopracowane. Usprawniona została też mechanika. Mamy nowe żetony hałasu, wybuchające pułapki, bunt darmozjadów, a ocalali mogą popaść w Rozpacz.
W pudełku znajdziemy trzy nowe moduły, które zmuszają graczy do większego kombinowania, a przede wszystkim większej ruchliwości na planszy (statyczna gra była czasami wadą pierwszej części). Bandyci są nieco silniejsi i mają swoich przywódców. Zombiaki jacyś tacy bardziej zmutowani. "Mocniejsze" są też scenariusze...
Martwa Zima: Długa Noc zachowuje swój niepowtarzalny klimat surwiwalowego post-apo, podnosząc jednocześnie poziom rozgrywki. Bardzo dobry dodatek, świetna samodzielna gra.
W pudełku:
- 8 dwustronnych kart celu głównego, 24 karty ukrytych celów, 11 kart ukrytych celów zdrajcy, 5 kart ukrytych celów wygnańca, 20 kart ocalałych, 5 kart pomocy gracza
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 165 kart przedmiotów, 22 kart zagrożeń, 10 kart usprawnień
- 12 kart eksperymentów Raxxon, 6 kart efektów ubocznych, 70 kart rozdroży
- 25 znaczników obrażeń, 20 znaczników darmozjadów, 20 znaczników żywności, 20 znaczników hałasu, 20 znaczników barykady, 6 znaczników głodu, 2 znaczniki toru
- 20 kartonowych figurek bandytów; 30 kartonowych figurek zombie; 19 kartonowych figurek eksperymentów Raxxon
- 20 znaczników zombie
- 20 kartonowych figurek ocalałych
- 100 plastikowych podstawek
- 1 plansza kolonii
- 9 kart lokacji
- 1 instrukcja
- 30 kości akcji; 1 kość ryzyka