Marketingowa kolacja z Anną Ledwoń-Blachą
Marzysz o kulinarnej podróży po Krakowie? Interesujesz się marketingiem i chciałb_ś sprawdzić, czy podejmowane przez Ciebie działania są trafione? A gdyby to połączyć? Teraz masz na to świetną okazję. Wybierz się na marketingową kolację z Anną Ledwoń-Blachą, creative owner krakowskiej agencji More Bananas. Wszystko w ramach 31. Finału WOŚP.
- Zapraszam Cię na prawdziwą krakowską ucztę przyprawioną szczyptą marketingu. Pokażę Ci moje ulubione miejsca na kulinarnej mapie Krakowa. Będziemy smakować “prawdziwych perełek”, celebrować wspólny czas i... rozmawiać o życiu i o marketingu. Zapraszam do licytacji - zachęca Anna Ledwoń - Blacha, creative owner agencji More Bananas.
Termin realizacji: do 1.06.2023
Miejsce realizacji: Restauracja w Krakowie (to będzie niespodzianka!)
Dodatkowe koszty realizacji (transport, nocleg) pokrywa zwycięzca.
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK.
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Prywatnie:
Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert (a przynajmniej odwiedzała przed pandemią). Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Ma ich w domu około 50. Ma bzika na punkcie ziół i kwiatów ciętych. Kocha pleść wianki i układać bukiety. A od jakiegoś czasu dodatkowo zgłębia olejki eteryczne, Palo Santo i okadzanie. Kocha odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. A największą pasją są: ludzie.
Osoba kontaktowa do realizacji aukcji: ania.ledwon[malpa]morebananas.pl
Całość kwoty zasili cel 31. Finału WOŚP.
Licytuj i pomagaj razem z More Bananas podczas 31. Finału WOŚP.
Zapraszamy do licytacji!