MARKETING WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE
AL-NOORACHI MUZAHIM, SUŁKOWSKI ŁUKASZ REDAKCJA NAUKOWA
- Wydawca: DIFIN
- Rok wydania: 2018
- Oprawa: MIĘKKA
- Format: 165 x 232 mm
- Ilość stron: 208
- EAN: 9788380856899
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie. Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.
[Kod oferty,95057901644KS,9788380856899,2020-05-19 16:04:21]