Jest to produkt cyfrowy do pobrania z konta Allegro - e-book
TYTUŁ: Marketing w praktyce - e-book
EAN: 9788378020400
WYDAWNICTWO: BC Edukacja
- Rodzaj: e-book
- Format pliku: pdf
- Autor: Mirko Dussel
- Język publikacji: polski
- Rok wydania: 2010
- Tłumacze: Beata Moryl
Opis wydawnictwa:
Seria: Praktyka (i teoria) biznesu
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: – Podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy), – Analiza (badania rynku, informacja, trendy), – Strategia, – Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa), – Zarządzanie, – Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja). Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także – a nawet przede wszystkim – budowanie kompetencji w działaniu.
----
Ważne informacje o produkcie:
Produkt w wersji cyfrowej do pobrania. Po zakupie zostanie udostępniony na Państwa koncie Allegro na Wirtualnej Półce.
Jeżeli dokonujesz zakupu e-booka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pobrane pliki cyfrowe w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Informacja o dostępnym formacie e-booka, dostępna jest w opisie aukcji produktu.
Aby pobrać ebooka zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do zakładki "Moje Konto", następnie "Zakupy", tam znajdziesz zakładkę "Ebooki" i "Moja półka". Ebook będzie dostępny w momencie zaksięgowania płatności przez nasz system.
Twój plik cyfrowy zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.