Marketing usług medycznych
Paweł Dobski Monika Dobska
- Rok wydania: 2000
- Rodzaj okładki: Twarda
- Autor: Paweł Dobski Monika Dobska
- Stan: Widoczne ślady używania
- ISBN: 9788387936372
- Wymiar: 18cm x 26cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 357
- Waga: 0.8 kg
- Indeks: -
- TIN: T05018149
"Reklama;to jeden z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania potencjalnych klientów. Jednak nie zawsze można jej używać i nie wszystko można reklamować. Sytuacja komplikuje się m.in. w przypadku lekarzy i placówek medycznych. Zaawansowane strategie marketingu medycznego wykorzystują działania wielokanałowe online i offline, które są mocno sprofilowane – dostosowane do określonej grupy docelowej. Działania te są jednocześnie zaprojektowane w taki sposób, aby wzbudzać zaangażowanie odbiorców i przyspieszać rozwój przedsiębiorstw w sektorze zdrowia."
Objaśnienie do stanu: Widoczne ślady używania
Książki posiadające drobne ślady użytkowania, które nie wpływają na zawartość i nie utrudniają czytania (drobne przybrudzenia, zagięcia, mogą pojawić się podkreślenia, podpis, inne).