MARKETING USŁUG HOTELARSKICH
TURKOWSKI MAREK
- Wydawca: PWE
- Rok wydania: 2012
- Oprawa: MIĘKKA
- Ilość stron:
- ISBN: 9788320817614
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne. Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
zamówienie złożone do godziny 12:00 zostanie zrealizowane do 2 dni roboczych, natomiast po godzinie 12:00 realizacja odbywa się w przeciągu 3 dni roboczych