Marketing szeptany (8321860650)



Sprzedano za: 2,00 zł

Zakończona o 14:55 dnia 21.08.2019 r.

Kategoria: Linki
Lokalizacja: Jarocin


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 8321860650


Opis

Ważne

  • 1sztuka kupiona na allegro to 10 komentarzy
  • Jako próbkę mamy jednorazowe 5 komentarzy darmowych z szczegółowym raportem, w tym celu prosimy do kontakt przez e-mail
  • Przestrzegamy przed tanimi ofertami, gdyż w większości przypadków są one pisane chaotycznie oraz bez sensu
  • Wystawiamy fakturę za wykonane zlecenie
  • Wszystkie komentarze dodajemy ręcznie bez udziału automatów
  • Wykonujemy szczegółowy raport z umieszczonymi komentarzami
  • Jedna sztuka na allegro to jeden komentarz, wybierasz ile chcesz i dostosujemy się do potrzeby klienta
  • Przed/Po zakupem/ie prosimy o kontakt w celu ustaleniu kluczowych informacji (link, temat, kategoria forów tematycznych)
  • Zachowujemy 100% anonimowość
  • (Opcjonalne) Tworzymy sztuczne konwersację i dyskusje które zwiększają zainteresowanie

Kontakt e-mail: emil.lyszczak@wp.pl

Czym jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to rodzaj marketingu którego celem jest dotarcie do użytkownika z promowanymi treściami poprzez różnego rodzaju dyskusje prowadzone w Internecie. Marketing szeptany może być prowadzony jawnie, poprzez ambasadora marki, lub niejawnie, poprzez zwykłe konta użytkowników (czasem fikcyjne, stworzone specjalnie na potrzeby działań marketingu szeptanego).

Jakie są korzyści marketingu szeptanego:

1. Jest skuteczny.

Według badań Nielsena z 2015 r., zaufanie do opinii innych użytkowników zamieszczonych w internecie wynosi między 69% a 70% (w grupie wiekowej 21-34 i 35-49 lat). Tym samym buzz marketing otrzymał trzecie miejsce wśród wszystkich form zdobywania wiedzy o produkcie.

2. Poprawia reputację marki.

Marketing szeptany wykonywany jawnie i zgodnie ze standardami etycznymi, pozytywnie wpływa na PR. Największą zmorą firm decydujących się na spamowanie for internetowych jest niska jakość usług. Nieudolne posty nachalnie reklamujące produkt zniechęcają, zamiast zachęcać.

3. Budzi pozytywne emocje.

Szczere opinie osób, które faktycznie używały produktu/usługi wyzwalają autentyczne emocje. Opinia, która pokazuje faktyczne wady i zalety, jest też autentyczna.

4. Pozwala szybko reagować na ewentualne kryzysy.

Podstawowym narzędziem w kampanii jest program monitorujący opinie w internecie. Wyłapywanie skarg i negatywów pozwala na szybką reakcję.

5. Angażuje klienta.

Dobrym pomysłem wzbudzającym dyskusje wokół marki są testy konsumenckie. Możliwość sprawdzenia próbki i wyrażenia własnego zdania nada kontaktowi osobistego charakteru.

6. Ułatwia nawiązywanie głębokich i personalnych relacji z klientem.

Prowadzenie oficjalnej komunikacji przez markę to prowadzenie dyskusji w jej imieniu, nie za plecami anonimowego profilu. Klient wie, że rozmawia z przedstawicielem firmy. Czuje się doceniony jako partner do rozmowy.

7. Przekuwa potencjalnie ryzykowne sytuacje na korzyść marki.

Kiedy reakcja na potencjalny kryzys jest szybka i satysfakcjonująca dla klienta, z niezadowolonego użytkownika rozsiewającego nieprzychylne opinie, może on się stać orędownikiem marki.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert