MARKETING SPORTU
SZNAJDER ANDRZEJ
- Wydawca: PWE
- Rok wydania: 2015
- Oprawa: KARTONOWA FOLIOWANA
- Format: 162 x 236 mm
- Ilość stron: 310
- EAN: 9788320822052
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
[Kod oferty,72684701449KS,9788320822052,2024-01-29 14:57:12]