Opis
Książka nowa, delikatnie zagięte rogi, drobne zadarcie na grzbiecie, drobne przetarcia i zarysowania na okładce,
MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI
Autor: RED.KRZYSZTOF ANDRUSZKIEWICZ
Wydawnictwo: TNOIK TORUŃ
ISBN: 978-83-7285-578-7
375 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy. Jest on adresowany do studentów stacjonarnych i niestacjonarnych na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także do słuchaczy studiów podyplomowych. Może służyć także praktykom, którzy pragną poznać podstawy teoretyczne marketingu i istotę koncepcji marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Układ treści podręcznika został dostosowany do obowiązującego programu nauczania na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, zarówno w zakresie tematyki wykładów, jak również będzie pomocny przy realizacji programu ćwiczeń.
Na naszych pozostałych aukcjach setki książek w bardzo atrakcyjnych cenach - ZAPRASZAMY!