Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 29,77 zł
- Marketing nieruchomości. Home branding
- 37,88 zł z dostawą
- 20,90 zł
- Marketing na rynku nieruchomości
- 30,89 zł z dostawą
- 31,56 zł
- Nieruchomość a rynek
- 41,55 zł z dostawą
Marketing nieruchomości. Home branding prakty (6728731101)
Sprzedający nie jest już aktywny
Opis
Parametry produktu
- Autor
- Łukasz Kruszewski
- Format
- EPUB,MOBI
- Zabezpieczenie
- Watermark
- Wydano
- 2016
- Wydawca
- Słowa i Myśli Wydawnictwo
Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00)
tel.: +48 22 695-45-86 mail: ebooki@lideria.pl
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie
Opis eBooka
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski (...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl Klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać.
Spis treści
Wstęp
Rozdział I. Podstawy marketingu nieruchomości
Markowy świat konsumenta
Nowy paradygmat
Home branding
Rozdział II.Jak pracować z ofertą nieruchomości?
Koncepcja 3k
Cykl życia oferty
Rozdział III.Układanie strategii sprzedaży
Cele sprzedaży
Szacowanie ceny nieruchomości
Analiza oferty
- Analiza konkurencyjności oferty
- Analiza SWOT
- Selling point
Idealny Klient
- Co determinuje poszukiwania
- Typologia klientów
- Maksymalista vs satysfakcjonalista
Rozdział IV. Budowanie wizerunku - przygotowanie do sprzedaży
Home staging
- Pierwsze wrażenie
- Techniki budowania dobrego wrażenia
Fotografia nieruchomości
Opisy nieruchomości - skaranie boskie
- Historie sprzedają
- Treść
- Forma
Rzut
Rozdział V. Skuteczne strategie promocji
Marketingowy plan sprzedaży
Dziesięć podstawowych zasad promocji w Internecie
Jak skutecznie promować oferty?
Narzędzia sukcesu
- Stare media
- Nowe media
Rozdział VI. Zarządzanie sprzedażą
Filary sukcesu
Wskaźniki wnioskowania
Marketingowe nawyki utrudniające sprzedaż
Sztuka prezentacji nieruchomości
Audiomarketing
Mity współczesnej sprzedaży
Koniec
Ważne informacje!
- Ze względu na natychmiastową realizację zamówień na publikacje elektroniczne, wiadomości dla sprzedającego nie są uwzględniane.
- Od 01 stycznia 2015 r., ze wzgledu na nowe przepisy VAT, sprzedajemy ebooki wyłącznie osobom, które w danych rejestracyjnych konta
swój kraj określają jako Polska.
- Cena zawiera wszystkie należne podatki, w tym VAT.
- Format i rodzaj zabezpieczenia pliku podane są w zakładce „Opis”.
- Zamówienie realizowane jest na dokładnie ten format pliku, który znajduje się w zakładce „Opis”.
- Pliki do pobrania wystawiane są na koncie Klienta na Allegro, w zakładce "Moja półka".
- Informacja o możliwości pobrania zakupionych ebooków wysyłana jest mailem na adres podany w formularzu w trakcie zakupu.
- Aby dokonać zakupu na ebook, należy posiadać aktywne konto na Allegro.
- Wszystkie informacje dotyczące warunków zakupu ebooków i sposobu korzystania zawarte są w zakładce "Informacje od sprzedającego".
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.