| | | e-mail: kontakt@hirudina.pl tel. stacjonarny: (32) 352-04-48 tel. komórkowy: 513-188-833 komunikator: 4055893
![]() Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14 (pod apteką) Katowice-Szopienice Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30
Lokalizacja sklepu: | | | ![]() Przelew na konto mBank: 16 1140 2004 0000 3502 4067 7976
| | | Wszystkie zamówienia realizowane są przez Pocztę Polską. Książki wysyłamy zgodnie z wyborem opcji: - po wpłacie na konto - za pobraniem Wysyłamy również za granicę! Koszty przesyłki są u nas zawsze zgodne z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej. Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach (adres powyżej)
*INFORMACJE DOSYĆ ISTOTNE!
Szanowni Klienci, przed wybraniem jakiejkolwiek naszej oferty nie musicie Państwo zapoznawać się z niczym, choćbyście w internecie byli po raz pierwszy:
- nie musicie zapoznawać się z naszym regulaminem, bo krótki i formalny;
- nie musicie sprawdzać czy mamy na stanie, bo mamy 99%;
- nie musicie sprawdzać czy istniejemy jedynie wirtualnie, zapraszamy na Bednorza 14, jesteśmy pod telefonami;
- nie przepłacicie za przesyłkę bo jest zgodna co do grosza z cennikiem poczty, a za przesyłkę kilku książek zapłacicie raz, też zgodnie z cennikiem;
- nie dopłacicie za taśmę klejącą, koperty, pakowanie, te rzeczy w cenie towaru;
- nie będziecie czekać zbyt długo - wysyłamy codziennie, mailowo potwierdzając nadanie;
- a informacji dodatkowych nie poskąpimy, choć prosimy o cierpliwość.
Jesteśmy na tej platformie od 2005 roku i mamy za sobą dziesiątki tysięcy transakcji.
Jeśli macie jeszcze wątpliwości, albo allegro znowu "nawaliło" - służymy pomocą.
HIRUDINA
Pozdrawiamy | | | | WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wybrać:
1) przesyłkę "za pobraniem" lub 2) wysłać skan przelewu ostatecznie 3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"
kontakt@hirudina.pl
tel. 32 352-04-48
lub 513 188 833
GG: 4055893
MARKETING
Philip Kotler, Kevin Lane Keller 26.10.2016 Stan książki/ek: BARDZO DOBRY, książka czysta, spójna i kompletna
Spis treści:
Wstęp XVI
Wstęp do nowego wydania polskiego XXIII
CZĘŚĆ 1 Zrozumieć zarządzanie marketingowe 2
rozdział 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku 2
Znaczenie marketingu 3
Pojęcie marketingu 5
Czym jest marketing? 5
Co jest przedmiotem marketingu? 5
Jakie są podmioty marketingu? 8
Podstawowe pojęcia marketingowe 10
Potrzeby, pragnienia i wymagania 10
Rynki docelowe, pozycjonowanie i segmentacja 11
Oferty i marki 11
Wartość i satysfakcja 11
Kanaty marketingowe 11
Łańcuch dostaw 12
Konkurencja 12
Otoczenie marketingowe 12
Nowe uwarunkowania marketingu 13
Gtówne czynniki społeczne 13 Nowe możliwości 15 Marketing w praktyce 17
ANALIZA MARKETINGOWA Marketing w burzliwych czasach 18
Orientacja firmy na rynek 19
Orientacja produkcyjna 19 Orientacja produktowa 20 Orientacja sprzedażowa 20 Orientacja marketingowa 20 Orientacja holistyczna 20
MARKETINGOWE MEMO Dobre i zte praktyki marketingu 21
Marketing relacji 21
Marketing zintegrowany 22
Marketing wewnętrzny 23
Marketing dokonań 24 Nowe 4P marketingu 27 Zadania zarządzania marketingowego 28
Budowa strategii i planów marketingowych 28
Skuteczne analizy marketingowe 28
MARKETINGOWE MEMO Często zadawane przez marketingowców pytania 29
Relacje z klientami 29 Budowa silnych marek 29
Oferta rynkowa 29 Dostarczanie wartości 30 Komunikowanie wartości 30 Podstawy długofalowego rozwoju 30
Podsumowanie 30
Zastosowania 31
rozdział 2 Budowa strategii i planów marketingowych 36
Marketing a wartość dla klienta 37
Proces dostarczania wartości 37 Łańcuch wartości 38 Podstawowe kompetencje 39 Holistyczna orientacja marketingu a wartość
dla klienta 40 Główna rola planowania strategicznego 40 Planowanie strategiczne na poziomie korporacji i działu 42 Określenie misji przedsiębiorstwa 42 Tworzenie strategicznych jednostek biznesu (SJB) 43 Przydzielanie zasobów poszczególnym SJB 46 Ocena szans rozwojowych 46 Organizacja i kultura organizacyjna 49 Innowacje marketingowe 50
ANALIZA MARKETINGOWA Tworzenie marketingu innowacji 50
Planowanie strategiczne na poziomie jednostki biznesu 52
Misja jednostki biznesu 52 Analiza SWOT 52 Określenie celu 55 Budowanie strategii 55
MARKETINGOWE MEMO Lista kontrolna do analizy silnych i stabych stron działalności 57
Formułowanie i wdrażanie programu 58 Informacja zwrotna i kontrola 59 Planowanie na poziomie produktu: Charakter i zawartość planu marketingowego 59
MARKETINGOWE MEMO Kryteria oceny planu marketingowego 60
Rola badań 60 Rola relacji 61
Od planu do działań marketingowych 61 Podsumowanie 61 Zastosowania 62
Przykładowy plan marketingowy: Pegasus Sports International 66
CZĘŚĆ 2 Rozpoznanie rynku 72
rozdział 3 Zbieranie informacji i prognozowanie popytu 72
Elementy nowoczesnego systemu informacji
marketingowej 73 Sprawozdawczość wewnętrzna 76
Cykl od zamówienia do płatności 76 Systemy informacji o sprzedaży 76 Bazy danych, magazynowanie danych, przetwarzanie danych 77 Wywiad marketingowy 77
System wywiadu marketingowego 77 Wywiad marketingowy w Internecie 79 Wykorzystanie wywiadu marketingowego 80
Analiza makrootoczenia 80
Potrzeby i trendy 80
Identyfikacja głównych czynników działających
w makrootoczeniu 81 Otoczenie demograficzne 81
ANALIZA MARKETINGOWA Poszukiwanie ztota u podstawy piramidy 83
Otoczenie gospodarcze 85 Otoczenie spoteczno-kulturowe 86 Środowisko naturalne 88 Otoczenie technologiczne 89
ANALIZA MARKETINGOWA Rewolucja zielonego marketingu 90
Otoczenie polityczno-prawne 92
Prognozowanie i pomiar popytu 92
Miary popytu rynkowego 93
Słowniczek mierzenia popytu 94
Szacowanie popytu bieżącego 96
Szacowanie przyszłego popytu 99 Podsumowanie 100 Zastosowania 101
rozdział 4 Prowadzenie badań
marketingowych 106
System badań marketingowych 107
Etapy badania marketingowego 109
Etap 1: Zdefiniowanie problemu, decyzji alternatywnych
i celów badania 109 Etap 2: Opracowanie planu badania 110
MARKETINGOWE MEMO Skuteczne prowadzenie zogniskowanego wywiadu grupowego 113
MARKETINGOWE MEMO Jak ułożyć dobry kwestionariusz 115
ANALIZA MARKETINGOWA Wejść w gtowy konsumentów 117
ANALIZA MARKETINGOWA Zrozumieć ludzki mózg 119
Etap 3: Zebranie informacji 122 Etap 4: Analiza informacji 122 Etap 5: Przedstawienie wyników 122 Etap 6: Podjęcie decyzji 123
ANALIZA MARKETINGOWA Ożywianie badań marketingowych przy pomocy person 124
Pokonywanie barier w wykorzystaniu badań marketingowych 124 Pomiar skuteczności działań marketingowych 125
Mierniki marketingowe 126 Modelowanie miksu marketingowego 127 Marketingowe tablice przyrządów 128
ANALIZA MARKETINGOWA Marketingowe tablice przyrządów, które podnoszą skuteczność i wydajność 129
Podsumowanie 130
Zastosowania 131
CZĘŚĆ 3 Relacje z klientami 134
rozdział 5 Budowanie relacji z klientami 134
Budowanie wartości dla klienta, satysfakcji i lojalności 135
Wartość spostrzegana przez klienta 136 Całkowita satysfakcja klienta 140 Monitorowanie satysfakcji 141
ANALIZA MARKETINGOWA Net Promoter i satysfakcja klienta 142
Jakość produktu i ustugi 144 MARKETINGOWE MEMO Marketing i jakość całkowita 145
Maksymalizacja wartości życiowej klienta 145
Rentowność klienta 146
Pomiar wartości życiowej klienta 147
MARKETINGOWE MEMO Obliczanie wartości życiowej klienta 147
Podtrzymywanie relacji z klientem 147
Zarządzanie relacjami z klientem 148 Przyciąganie i zatrzymywanie klientów 153 Budowanie lojalności 155 Odzyskiwanie klientów 157
Bazy danych klientów i marketing baz danych 157
Bazy danych klientów 157
Hurtownie danych i przetwarzanie danych 158
Stabe strony marketingu baz danych i zarządzania relacjami z klientem 159
ANALIZA MARKETINGOWA Spór o adresowanie behawioralne 160
Podsumowanie 161
Zastosowania 161
rozdział 6 Analiza rynku konsumenckiego 166
Co kształtuje zachowanie konsumenta? 167
Czynniki kulturowe 167 Czynniki społeczne 169 Czynniki osobiste 172
MARKETINGOWE MEMO Test na temat przeciętnego amerykańskiego konsumenta 171
Podstawowe procesy psychiczne 176
Motywacja: Freud, Maslow, Herzberg 176 Spostrzeganie 178 Liczenie się 179 Emocje 180 Pamięć 180
ANALIZA MARKETINGOWA Stworzone, by chwycić 182
Proces podejmowania decyzji zakupowych: model pięcioetapowy 183
Rozpoznanie problemu 183 Poszukiwanie informacji 184 Ocena wariantów 185 Decyzja o zakupie 187 Zachowania po zakupie 188 Czynniki moderujące w procesie podejmowania decyzji przez konsumentów 190
Behawioralna teoria podejmowania decyzji i ekonomia behawioralna 192
Heurystyki decyzyjne 192
ANALIZA MARKETINGOWA Przewidywalna irracjonalność 194
Podsumowanie 195 Zastosowania 196
rozdział 7 Analiza rynku przedsiębiorstw 200
Czym jest zakup na rynku przedsiębiorstw? 201
Rynek przedsiębiorstw a rynek konsumencki 201 Sytuacje zakupowe 204 Kompleksowa dostawa i zakup 205 Uczestnicy procesu zakupu na rynku przedsiębiorstw 207
Centrum zakupu 188
Czynniki wpływające na centrum zakupu 207 Kierowanie ofert do firm i centrów zakupu 209
ANALIZA MARKETINGOWA Wielka sprzedaż dla małych firm 210
Proces zakupu/zaopatrzenia 212 Etapy procesu zakupu 214
Rozpoznanie problemu 215
Ogólna charakterystyka potrzeby i specyfikacja
produktu 215 Poszukiwanie dostawcy 215 Zaproszenie do składania ofert 217 Wybór dostawcy 218
MARKETINGOWE MEMO Jak stworzyć atrakcyjną propozycję wartości dla klienta 219
Specyfikacja standardowego zamówienia 220 Oceny wyników zakupu 221 Zarządzanie relacjami z klientami na rynku przedsiębiorstw 221
Korzyści z koordynacji pionowej 222
ANALIZA MARKETINGOWA Budowa relacji opartych na zaufaniu, wiarygodności i reputacji 223
Relacje na rynku przedsiębiorstw: ryzyko
i oportunizm 223 Nowe technologie a klienci na rynku przedsiębiorstw 224 Rynki instytucjonalne i rządowe 226 Podsumowanie 227 Zastosowania 228
rozdział 8 Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych 232
Podstawy segmentacji rynków konsumenckich 234
Segmentacja geograficzna 234 Segmentacja demograficzna 236
ANALIZA MARKETINGOWA Wyższa półka, dolna półka i inna półka 239
Segmentacja psychograficzna 247
Segmentacja behawioralna 248 Kryteria segmentacji na rynku przedsiębiorstw 251
Procedura segmentacji rynku 252
Kryteria skutecznej segmentacji 253 Ocena i wybór segmentów rynku 254
ANALIZA MARKETINGOWA W pogoni za długim ogonem 257
Podsumowanie 258 Zastosowania 259
CZĘŚĆ 4 Budowanie silnych marek 262
rozdział 9 Budowanie kapitatu marki 262
Czym jest kapitał marki? 263
Funkcje marki 264
Zakres pojęcia budowania świadomości marki 265 Definicja kapitatu marki 266 Modele kapitatu marki 267
ANALIZA MARKETINGOWA Syndrom bańki marki 270
Budowanie kapitału marki 272
Wybór elementów marki 272 Projektowanie holistycznych działań
marketingowych 273 Wykorzystywanie skojarzeń wtórnych 274 Wewnętrzne budowanie świadomości marki 275 Społeczności marek 276
Mierzenie kapitatu marki 278
ANALIZA MARKETINGOWA Łańcuch wartości marki 279
ANALIZA MARKETINGOWA Czym jest wartość marki? 280
Zarządzanie kapitałem marki 281
Wzmacnianie marki 281 Rewitalizacja marki 282
Tworzenie strategii marki 283
Decyzje dotyczące marki 284 Portfele marek 285 Rozszerzenie marki 287 Kapitał klienta 290
MARKETINGOWE MEMO Marki XXI wieku 291
Podsumowanie 292 Zastosowania 292
rozdział 10 Sztuka pozycjonowania marki 296
Tworzenie i wdrażanie pozycjonowania marki 297
Określanie konkurencyjnych ram odniesienia 298
ANALIZA MARKETINGOWA Wysoki wzrost dzięki wartościowym innowacjom 300
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
i punktów upodabniających 301 Wybór POP i POD 305 Mantra marki 306
Osadzenie pozycjonowania marki 308
MARKETINGOWE MEMO Tworzenie schematu „oko byka" 309
Strategie różnicowania 311
Inne podejścia do pozycjonowania 31
Pozycjonowanie a marki małych firm 315 Podsumowanie 316 Zastosowania 316
rozdział 11 Dynamika konkurencji 320
Strategie konkurencyjne dla liderów rynku 321
ANALIZA MARKETINGOWA Gdy twój konkurent daje więcej za mniej 322
Zwiększanie całkowitego popytu rynkowego 323 Ochrona udziału w rynku 324 Zwiększanie udziału w rynku 326 Inne strategie konkurencyjne 327
Strategie pretendenta 327 Strategie naśladowcy 329 Strategie niszowe 331
MARKETINGOWE MEMO Funkcje specjalistów od nisz 332
Strategie marketingowe dla cyklu życia produktu 333
Cykl życia produktu 333
Cykl życia stylów, mód i nowinek 334
Strategie marketingowe: Faza wprowadzania i korzyści
z bycia pionierem 335 Strategie marketingowe: Faza wzrostu 336 Strategie marketingowe: Faza dojrzałości 337 Strategie marketingowe: Faza schyłkowa 338
ANALIZA MARKETINGOWA Radzenie sobie z kryzysem marki 339
Dowody na teorię cyklu życia produktu 340 Krytyka teorii cyklu życia produktu 341 Ewolucja rynku 341 Marketing czasu recesji 341
Doceń zalety Inwestowania 341
Zbliż się do konsumentów 342
Analizuj rozdział budżetu 342
Wysuwaj najatrakcyjniejsze propozycje wartości 343
Weryfikuj oceny marek i produktów 343
Podsumowanie 344
Zastosowania 345
CZĘŚĆ 5 Kształtowanie oferty rynkowej 348
rozdział 12 Ustalanie strategii produktu 348
Cechy i klasyfikacja produktów 349
Poziomy produktu: hierarchia wartości dla klienta 350 Klasyfikacja produktów 351
Różnicowanie towarów (dóbr) i usług 353
Różnicowanie towarów 353 Różnicowanie ustug 354 Wzornictwo 356
Relacje między produktami a markami 358
ANALIZA MARKETINGOWA Marketing marek luksusowych 359 Asortyment produktów 361 Analiza linii produktów 362 Długość linii produktów 363
ANALIZA MARKETINGOWA Gdy mniej znaczy więcej 365
Kształtowanie cen asortymentu produktów 368 Pakietowanie marek i marki składników 369
MARKETINGOWE MEMO Na co należy zwracać uwagę przy wycenie pakietów 370
Opakowania, etykiety, rękojmie i gwarancje 372
Opakowanie 372
Etykiety 374
Gwarancje i rękojmie 375 Podsumowanie 375 Zastosowania 376
rozdział 13 Projektowanie ustug i zarządzanie nimi 380
Istota ustug 381
Branże usługowe są wszędzie 381
Klasyfikacja usług 382
Cechy charakterystyczne ustug 384 Nowe realia sektora ustug 388
Zmieniające się relacje z klientami 388 Jak osiągnąć mistrzostwo w marketingu ustug 392
Marketing doskonaty 392
Najlepsze praktyki wiodących firm usługowych 393
Wyróżnianie ustug 396
ANALIZA MARKETINGOWA Jak poprawić pracę infolinii 396
Zarządzanie jakością ustug 398
Zarządzanie oczekiwaniami klientów 399
MARKETINGOWE MEMO Zalecenia na rzecz poprawy jakości ustug 400
Wykorzystanie technik samoobsługowych 402
Zarządzanie usługami wspierającymi produkt 403
Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów 403
MARKETINGOWE MEMO Ocena jakości e-usługi 404
Strategie obsługi posprzedażowej 405 Podsumowanie 406 Zastosowania 406
rozdział 14 Tworzenie strategii i programów cenowych 410
Czym jest polityka cenowa? 411
Zmieniające się warunki prowadzenia polityki cenowej 412
ANALIZA MARKETINGOWA Rozdawanie za darmo 413
Jak firmy ustalają ceny 414
Psychologia konsumenta a polityka cenowa 414
Ustalanie ceny 417
Etap 1: Wybór celu polityki cenowej 418
Etap 2: Określanie popytu 419
Etap 3: Szacowanie kosztów 421
Etap 4: Analiza kosztów, cen i ofert konkurencji 42'
Etap 5: Wybór metody ustalania ceny 424
Etap 6: Wybór ceny końcowej 431
ANALIZA MARKETINGOWA Ciche podwyżki cen 432
Dostosowywanie ceny 433
Geograficzna strategia cenowa (gotówka, handel
wymienny, barter) 433 Rabaty i bonifikaty 433 Ceny promocyjne 434 Różnicowanie cen 435 Inicjowanie zmian cen i reagowanie na nie 437 Inicjowanie obniżek cen 437 Inicjowanie podwyżek cen 438 Reagowanie na zmiany cen u konkurencji 439
Podsumowanie 440 Zastosowania 440
CZĘŚĆ 6 Dostarczanie wartości 444
rozdział 15 Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi 444
Kanały marketingowe i sieci wartości 445
Znaczenie kanałów 446
Kanały hybrydowe i marketing wielokanałowy 446
Sieci wartości 448 Rola kanałów marketingowych 448
Funkcje kanałów i przepływy między kanałami 449
Liczba szczebli w kanale 450
Kanały w sektorze ustug 452 Projektowanie kanałów 452
Analiza potrzeb i pragnień konsumentów 453
Określanie celów i rozpoznanie ograniczeń 454
Warianty w zakresie struktury kanałów 457
Ocena gtównych wariantów w zakresie struktury kanałów 457
Zarządzanie kanałami marketingowymi 458
Dobór uczestników kanatów 458 Szkolenie i motywowanie uczestników kanatów 459 Ocena uczestników kanatów 460 Modyfikacja struktury kanatów 460 Decyzje o modyfikacji kanatów 461 Globalne uwarunkowania dla kanatów 461 Systemy integracji kanałów marketingowych 463 Systemy marketingowe zintegrowane pionowo 463
ANALIZA MARKETINGOWA Zarządzający kanatem wchodzą do gry 464
Systemy marketingowe zintegrowane poziomo 465 Zintegrowany wielokanałowy system marketingowy 465
Konflikty, współpraca i konkurencja 467
Typy konfliktów i konkurencji 467 Przyczyny konfliktów w kanatach 468 Rozwiązywanie konfliktów w kanatach 468 Osłabianie i kanibalizacja marki 470 Zagadnienia prawne i etyczne dotyczące relacji w kanatach marketingowych 470
Praktyki marketingowe w obszarze e-handlu 470
Firmy czysto internetowe 471
Firmy tradycyjne obecne w Internecie 472
Praktyki marketingowe w obszarze m-handlu 473
Podsumowanie 474
Zastosowania 475
rozdział 16 Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką 478
Handel detaliczny 479
Rodzaje detalistów 480
Nowe otoczenie handlu detalicznego 484
Decyzje marketingowe 486
Dobór kanatów 487
MARKETINGOWE MEMO Co robić, by sklep sprzedawał więcej? 492
Marki własne 492
Funkcje marek własnych 493
Czynniki decydujące o sukcesie marki wtasnej 494
ANALIZA MARKETINGOWA Reakcje producentów na zagrożenie ze strony marek własnych 495
Handel hurtowy 495
Trendy w handlu hurtowym 496 Logistyka 498
Zintegrowane systemy logistyczne 498 Cele logistyki 500 Decyzje logistyczne 501 Lekcje dla organizacji 503
Podsumowanie 504 Zastosowania 505
CZĘŚĆ 7 Komunikowanie wartości 508
rozdział 17 Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią 508
Funkcje komunikacji marketingowej 510
Zmieniające się otoczenie komunikacji marketingowej 510
ANALIZA MARKETINGOWA Zostaw pilota! 510
Komunikacja marketingowa, kapitał marki
i sprzedaż 512 Modele procesu komunikacji 514
Budowanie skutecznej komunikacji 516
Rozpoznanie odbiorców docelowych 516 Określenie celów komunikacji 517 Sformułowanie komunikatów 518
ANALIZA MARKETINGOWA Znane postacie jako strategia 521
Wybór kanatów komunikacji 521 Ustalanie całkowitego budżetu na komunikację 523 Kompozycja narzędzi komunikacji marketingowej 525
Cechy kompozycji narzędzi komunikacji
marketingowej 525 Czynniki ksztattujące kompozycję narzędzi komunikacji
marketingowej 527 Mierzenie skuteczności komunikacji 529
Zarządzanie zintegrowanym procesem komunikacji marketingowej 530
Koordynacja mediów 531 Wdrażanie zintegrowanej komunikacji marketingowej 532
MARKETINGOWE MEMO Na ile zintegrowany jest wasz program IMC? 532
Podsumowanie 533 Zastosowania 534
rozdział 18 Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations 538
Tworzenie programu reklamowego i zarządzanie nim 540
Określanie celów 540
Ustalanie budżetu reklamowego 541
Opracowanie kampanii reklamowej 542
MARKETINGOWE MEMO Kryteria oceny reklamy prasowej 545
Wybór mediów i ocena skuteczności 547
Decyzje dotyczące zasięgu, częstotliwości i sity
oddziaływania 547 Wybór spośród podstawowych rodzajów
mediów 549 Alternatywne media reklamowe 549
ANALIZA MARKETINGOWA Gry z markami 553
Wybór konkretnych mediów 553 Rozmieszczenie mediów w czasie i w przestrzeni 554 Ocena skuteczności reklamy 555 Promocja sprzedaży 556 Cele promocji sprzedaży 556 Reklama a promocje 556 Najważniejsze decyzje 557
Wydarzenia i doświadczenia 561
Cele wydarzeń 562
Najważniejsze decyzje dotyczące sponsoringu 563 Kreowanie doświadczeń 564
MARKETINGOWE MEMO Ocena programów sponsoringowych 564
Public relations 564
Marketingowe public relations 565
Najważniejsze decyzje towarzyszące marketingowemu PR 566 Podsumowanie 568 Zastosowania 568
rozdział 19 Zarządzanie komunikacją osobistą:
marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista 572
Marketing bezpośredni 573
Zalety marketingu bezpośredniego 574 Reklama pocztowa 576 Marketing katalogowy 577 Telemarketing 577
Inne tormy marketingu bezpośredniego 578 Kontrowersje wokół marketingu bezpośredniego 578
Marketing interaktywny 578
Zalety I wady marketingu interaktywnego 579 Formy komunikacji w marketingu interaktywnym 580
MARKETINGOWE MEMO Jak maksymalizować wartość marketingową e-maili? 582
MARKETINGOWE MEMO Segmentacja użytkowników nowych technologii 584
Marketing szeptany 585
Media spotecznościowe 586 Rozgłos i marketing wirusowy 589 Liderzy opinii 590
MARKETINGOWE MEMO Jak stworzyć „ognisko" marketingu szeptanego? 591
Mierzenie skuteczności marketingu szeptanego 592
Projektowanie działu sprzedaży 592
Cele i strategia działu sprzedaży 593 Struktura działu sprzedaży 594
ANALIZA MARKETINGOWA Zarządzanie klientami kluczowymi 595
Wielkość działu sprzedaży 596 System wynagradzania handlowców 596 Zarządzanie działem sprzedaży 597
Rekrutacja i dobór handlowców 597 Szkolenie przedstawicieli handlowych i nadzór nad nimi 597
Wydajność przedstawicieli handlowych 598 Motywowanie przedstawicieli handlowych 599 Ocena przedstawicieli handlowych 600 Zasady sprzedaży osobistej 601
Sześć etapów skutecznej sprzedaży 602 Marketing relacji 603
Podsumowanie 603
Zastosowania 604
CZĘŚĆ 8 Tworzenie podstaw sukcesu
i długofalowego wzrostu 608
rozdział 20 Wprowadzanie nowych ofert rynkowych 608
Opcje tworzenia nowych produktów 609
Twórz lub kupuj 609
Rodzaje nowych produktów 610
Wyzwania towarzyszące tworzeniu nowych produktów 610
Imperatyw innowacyjny 611
Sukces nowego produktu 611
Porażka nowego produktu 612 Rozwiązania organizacyjne 613
Budżetowanie prac nad nowym produktem 614
Organizacja prac nad nowym produktem 614 Zarządzanie pracami nad nowym produktem: pomysły 616
Powstawanie pomysłów 616
MARKETINGOWE MEMO Dziesięć sposobów na wspaniałe pomysły 617
ANALIZA MARKETINGOWA Nowa polityka innowacyjna Procter & Gamble 617
MARKETINGOWE MEMO Siedem sposobów na zdobycie nowych pomysłów od klientów 619
MARKETINGOWE MEMO Jak skutecznie prowadzić burze, mózgów 620 Analiza pomysłów 621 Zarządzanie pracami nad nowym produktem: od koncepcji do strategii 622 Opracowywanie i testowanie koncepcji 622 Opracowywanie strategii marketingowej 626 Analiza ekonomiczna 627 Zarządzanie pracami nad nowym produktem: od opracowywania produktu do komercjalizacji 629 Opracowywanie produktu 629 Testowanie rynku 629 Komercjalizacja 632 Proces kształtowania akceptacji konsumenckiej 633 Etapy procesu kształtowania akceptacji 633 Czynniki wpływające na proces kształtowania akceptacji 634
Podsumowanie 636 Zastosowania 636
rozdział 21 Wykorzystanie rynków globalnych 640
Konkurowanie na poziomie globalnym 641 Decyzja o wejściu na rynki zagraniczne 643 Decyzja, na które rynki wejść 644
Na ile rynków wchodzić? 644
Rynki rozwinięte a rynki rozwijające się 644
ANALIZA MARKETINGOWA Spojrzenie na kluczowe rynki rozwijające się 646 Ocena potencjalnych rynków 648 Decyzja, jak wejść na dany rynek 650
Eksport pośredni i bezpośredni 650 Licencje 651 Spółki joint venture 652 Inwestycje bezpośrednie 652
Decyzja o kształcie programu marketingowego 652
Globalne podobieństwa i różnice 653 Dostosowywanie marketingu do rynku 654 Globalne strategie produktowe 654
MARKETINGOWE MEMO Dziesięć przykazań globalnego budowania świadomości marki 655 Globalne strategie komunikacyjne 657 Globalne strategie cenowe 658
Globalne strategie dystrybucyjne 660 Efekt kraju pochodzenia 661
Budowanie wizerunku kraju 661 Spostrzeganie kraju pochodzenia przez konsumentów 662
Decyzja o organizacji marketingu 663
Dział eksportu 663
Dział międzynarodowy 663
Organizacja globalna 664
Podsumowanie 665
Zastosowania 665
rozdział 22 Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową 668
Trendy w praktyce marketingowej 669 Marketing wewnętrzny 671
MARKETINGOWE MEMO Po czym poznać, że działy w firmie są rzeczywiście zorientowane na klienta? 672
Organizacja działu marketingu 673
Relacje z innymi działami 676
Budowanie kreatywnej organizacji marketingowej 676
ANALIZA MARKETINGOWA Prezes zorientowany marketingowo 677
Marketing społecznie odpowiedzialny 678
Korporacyjna odpowiedzialność społeczna 679 Społecznie odpowiedzialne modele biznesowe 682
ANALIZA MARKETINGOWA Organiczna rewolucja 683 Marketing społecznie zaangażowany 683
MARKETINGOWE MEMO Wyzwalanie hirudina zmiany: 10 wskazówek dla specjalistów od marketingu społecznie zaangażowanego 686
Marketing społeczny 687 Wdrażanie planów marketingowych i działania kontrolne 690
Wdrażanie planów marketingowych 690
Kontrola działań marketingowych 690
Kontrola wykonania planu rocznego 691
Kontrola rentowności 691
Kontrola efektywności 692
Kontrola strategiczna 692
Przyszłość marketingu 693
MARKETINGOWE MEMO Główne słabości marketingu 6£
Podsumowanie 698 Zastosowania 698
Dodatek Narzędzia kontroli działań marketingowych 702
Dodatek Plan Marketingowy firmy Sonic D1 Przypisy P1 Słownik S1
Informacje i pozwolenia dotyczące wykorzystanych fotografii F1
Indeks nazwisk 11
Indeks firm, marek i organizacji 15
Indeks rzeczowy 117
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty: | | |