WITAM NA TEJ AUKCJI ŚWIETNY KOMPLET SKŁADAJĄCY SIĘ Z AMORTYZATORA MANITOU SHERMAN + KOŁO NA MASZYNACH WYSOKIEJ KLASY NOT FOR ALL
AMORTYZATOR W ŚWIETNYM ORYGINALNYM MALOWANIU CAMO !!!!!!
SKOK 160/180 MM REGULACJA POPRZEZ LEKKIE PRZESUNIĘCIE MANETKI NA GÓRNEJ GOLENI ( JAK JEST USTAWIONY NA 160MM PO PRZEKRĘCENIU MANETKĄ UGNIE SIĘ I WYJDZIE NA PRACĘ 180 I TAK SAMO ODWROTNIE ,PRACA PRZY SKOKU 180 I PO PRZEKRĘCENIU MANETKI ZEJDZIE I ZOSTANIE NA PRACY 160 MM)
OŚ KOŁA 20 MM (OŚ TRZYMA BARZO DOBRZE , BEZ LUZÓW)
MOCOWANIE HAMULCA OCZYWIŚCIE TARCZA
RURA STEROWA 1,5 CALA !!!!!!!!!!!!!! NIE 1 .1/8 DŁ STERÓWKI 21,5 CM
KOŁO NA PIAŚCIE NOT FOR ALL NA ŁOŻYSKACH MASZYNOWYCH (ŁOŻYSKA WYMIENIONE NA NOWĘ, JAPOŃSKIE ) KOŁO KRĘCI SIĘ IDEALNIE !!!
AMORTYZATOR DO RAM Z GŁÓWKĄ POD STERÓWKĘ 1,5 CALA TAKICH JAK CANNONDALE , ON ONE ITP. AMERYKAŃSKIE / ANGIELSKIE
AMORTYZATOR DZIAŁA PŁYNNIE , PRZYJEMNIE , DOBRZE . NIE WIEM KIEDY OSTATNIO MIAŁ ROBIONY SERWIS WIĘC ZALECAŁ BYM TAKI PRZEPROWADZIĆ .
LAGI DOLNE NOSZĄ ŚLADY RYS, ZADRAPAŃ .
LAGI GÓRNE JAK SĄ USTAWIONE NA 160 TO NIE WIDAĆ WYTARĆ JEŚLI LAGI SĄ WYSUNIĘTE NA 180 MM TO U DOŁU WIDAC LEKKIE ŚLADY WYTARĆ JAK WIDAĆ NA OSTATNIM ZDJĘCIU (W PRACY TO NIE PRZESZKADZA )
WIADOMO AMORTYZATOR NIE JEST PRZYSTOSOWANY DO JAZDY PO CHODNIKU TYLKO DO CIĘŻKIEGO TERENU WIĘC ZADRAPANIA NIE POWINNY DZIWIĆ , ZAWSZE MOŻE TEŻ SŁUŻYĆ JAKO SPRZĘT ZAPASOWY .
AUKCJA TYLKO 5 DNI !!!!!!
PROSZĘ O LICYTOWANIE TYLKO PRZEZ OSOBY POWAŻNE, 100% ZDECYDOWANE CO DO ZAKUPU !!!!! Z GÓRY DZIĘKUJĘ I ZAPRASZAM DO LICYTACJI !!!!!!
WARTO ZOBACZYĆ RÓWNIEŻ INNE MOJE AUKCJE