Manetki Blokowane ODI EMIG PRO V2 Lock-On - Kolor Manetek: CZARNE
Możliwość zastosowania w motocyklach: Beta, Gas Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Sherco, Suzuki, Yamaha
System Lock-On Grip pozwala na zmianę lub wymianę uchwytów w kilka sekund bez potrzeby stosowania żadnych opasek lub klejów.
Po 5 latach sukcesów z oryginalnym systemem EMIG V2 Lock-On Grip dzięki współpracy ODI i Jeffa Emiga powstał nowy uchwyt EMIG PRO. Przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wyjątkowo miękkiej mieszanki zapewniającej większy komfort, doskonałą kontrolę i mniejsze zmęczenie dłoni. Zaprojektowany przez Jeffa Emiga, opracowany i wyprodukowany w firmie ODI Grips w Riverside, Kalifornia.
Niezliczone godziny projektowania wraz z wieloma sesjami testowymi z najlepszymi zawodnikami, zaowocowały opracowaniem przyczepności specjalnie na potrzeby profesjonalistów, która zapewnia maksymalną kontrolę nad motocyklem na każdym poziomie umiejętności jazdy.
Cechy Manetki ODI Lock-On:
- Wzorzysty wzór logo JE dopasowuje się do dłoni, poprawia wypełnienie i redukuje wibracje
- Wyjątkowo miękkie, niezależne podcięcia żeberkowe zapewniają przyczepność boczną i obrotową
- Gwarantowana 100% antypoślizgowość
- Prosta instalacja i usuwanie bez czekania na wyschnięcie kleju
- Zintegrowany rollgaz pozwala dopasować manetki do dużej ilości modeli
- Nie wymaga użycia drutu bezpieczeństwa, co oznacza dłuższą żywotność uchwytu, nawet w razie wypadku
Dołączone adaptery :
- Zestaw 2-suwowy - zawiera adaptery : C i D
- Zestaw 4-suwowy - zawiera adaptery: A, B i J
Kod produktu: H36EPBB
** Skorzystaj z instrukcji montażu, aby uzyskać pełne informacje na temat instalacji. **
Instrukcja montażu:
STRONA SPRZĘGŁA: Zdejmij stare uchwyty i dokładnie wyczyść kierownicę. Nałóż manetkę ODI od strony sprzęgła na kierownicę. Manetka powinna łatwo przesuwać się na kierownicy, wsuń ja aż do samego końca. Upewnij się, że manetka jest maksymalnie wciśnięta, tak aby zewnętrzny koniec uchwytu dotykał kierownicy. Po założeniu dokręć śrubę imbusową za pomocą klucza imbusowego 3 mm (15 inch/lbs), aby zabezpieczyć uchwyt. Śruba imbusowa i zacisk ODI powinny być okresowo sprawdzane i wymieniane, jeśli kiedykolwiek zostaną uszkodzone.
STRONA PRZEPUSTNICY: Użyj tabeli zastosowań wg opisu, aby wybrać odpowiednią krzywkę przepustnicy (zamieszczone w komplecie). Zatrzaśnij krzywkę w odpowiednim położeniu na uchwycie przepustnicy. Powinieneś usłyszeć słyszalne „kliknięcie”, gdy krzywka jest całkowicie zatrzaśnięta na swoim miejscu.
UWAGA: Niektóre wzory uchwytów wymagają ustawienia mocowania krzywki (zegara) w celu uzyskania pożądanej pozycji manetki przed instalacją.
Odkręć śruby, aby otworzyć obudowę rollgazu tak, jakbyś wymieniał rurkę przepustnicy. Włóż linki przepustnicy do krzywki nowego uchwytu, upewniając się, że linki są prawidłowo osadzone w krzywce i nie są ściśnięte. Zamontować ponownie pokrywę rollgazu.
KORZYSTASZ Z PEŁNYCH HANDBARÓW?
Uchwyty ODI Lock-On ™ można łatwo modyfikować do pracy z „pełnymi handbarami”, usuwając zaślepki.
Wykonaj te proste kroki, aby usunąć zaślepki ODI:
- 1) Ostrożnie użyj ostrego ostrza, aby wyrównać płaszczyznę wzdłuż wewnętrznej krawędzi na końcach każdej manetki.
- 2) Użyj małego stempla (np. rękojeści śrubokręta), aby wybić koniec uchwytu.
- 3) Ostrożnie usuń nadmiar gumy, która może kolidować z rurką przepustnicy, umożliwiając obrót manetki
UWAGA: Po demontażu pełnych handbarów, nie uruchamiaj motocykla bez zaślepek końcowych ODI którymi zamkniesz koniec kierownicy. Zapobiegnie to gromadzeniu się brudu i zanieczyszczeń.