Zdecydowanie sprzedam holownik z oryginalną niemiecką zabudową hydrauliczną.
Samochód zaimportowałem w 2013 roku z przebiegiem 267.000 km.
Wyposażony jest w hydrauliczną płytę umożliwiającą transport busów, jak i najniższych samochodów. Jej rozmiary wewnętrzne (przestrzeń użytkowa ) to 550 cm mierząc od końca wyciągarki na 230 cm.
Ładowność faktyczna zgodnie z dokumentami to 2765 kg.
Płyta wyposażona jest w przesuwną wyciągarkę hydrauliczną, jak i wózki do wciągania pojazdów z zablokowanym zawieszeniem , bądź układem kierowniczym.
Samochód jednocześnie umożliwia odholowanie z miejsca kolizji dwóch pojazdów, dzięki widłowi hydraulicznemu ( podnosi bez problemu Mercedes Vito, bądź za przednią oś samochody dostawcze). Wysuw widła to 115 cm. Posiada dwa haki holownicze ( kulowy do 3.3 tony oraz zaczep pod hol sztywny, który również posiada, a zawieszony jest pod płytą). Ponadto oryginalne kable rozruchowe z gniazdem na 12 i 24 V o długości około 6 m umożliwiające odpalenie ciężarówek.
Zawieszenie tylne na poduszkach umożliwia "krótkie" opuszczenie płyty za samochodem, nawet niespełna 2 m, jak i też wyregulowanie wysokości krawędzi płyty przy załadunku np. widlaka z rampy, bądź rozładunku osobówki z TIRa - w zakresie wysokości od 100 do 123 cm.
Około 10.000 km temu zregenerowana została belka zawieszenia przedniego.
W 2018 roku około 8.000 km - opony tylne i przednie. Ich rocznik to 2017.
W październiku 2020 roku około 1.000 km wstecz wymienione zostały tarcze, klocki i czujniki ABS w osi tylnej, butla pneumatyczna.
W styczniu br. wymieniono pasek + napinacz paska, obejmę stabilizatora przedniego, butlę pneumatyczną, siłownik hamulca ręcznego, gałkę drążka kierowniczego.
Aktualnie samochód wymaga naprawy blacharskiej płyty hydraulicznej ( samej szuflady), niemniej wszystkie samochody załączone na zdjęciach bez problemu przewożone były po 15 stycznia br.
Od roku 2015 używany sporadycznie z uwagi na zmianę profilu działalności firmy.
Posiadam wszystkie tarcze tacho za cały okres, które wkładane były przy każdym wyjeździe.