Wychodząc naprzeciw klientom korzystającym z obu naszych kont – ITALIAMO_APETITO (delikatesy) oraz ITALIAMO_CAFFE (kawy) – uprzejmie informujemy, że będziemy je stopniowo łączyć, by docelowo wygasić niniejsze.
Per qualsiasi informazione in italiano non tardate a contattarci: 792 288 411; italiamo@onet.eu
Frutti di mare z Sycylii o niepowtarzalnym smaku! Profesjonalna firma ZAROTTI z Parmy posiada linie technologiczne gwarantujące wysoką jakość finalnego produktu.
Niniejsza aukcja dotyczy 1 słoika małży bez skorupek w sosie pomidorowym ZAROTTI Vongole Che sugo!
Waga netto: 200g.
Najlepiej spożyć przed: 28/10/2022 r.
Przechowywać w chłodnym miejscu, z dala od źródeł ciepła oraz światła. Po napoczęciu słoiczek przechowywać w lodówce i resztę zawartości skonsumować do 3. dni.
ZAROTTI Vongole Che sugo! to produkt wykwintny, skorupiaki malutkie, obrabiane i konfekcjonowane zaraz po zebraniu na miejscu, w zalewie pomidorowej, z której sos stworzono na bazie wielu składników.
Mięso delikatne, polecane do makaronów (ścięte rurki), do rizotta i na pizzę.
Skład: sos pomidorowy (60%), małże włoskie (16%), rosół z małży, podwójnie zagęszczany koncentrat pomidorowy, olej słonecznikowy, biale wino (zawiera siarczki), zagęszczacz: skrobia kukurydziana, sól, pietruszka, cukier, czosnek, cebula, ekstrakt drożdżowy, zapach rozmarynu, pieprz, papryczka. Może zawierać śladowe okruchy skorupiaków. Zawartość bezglutenowa.
Produkt z zakładu w Castellabate pod Salerno (Kampania).
Pod marką ZAROTTI kryje się spółka rodzinna z zakładem przetwórstwa morskiego w Parmie powstała pół wieku temu. Jej dyrektorem jest Giovanni Palmieri, który postawił na kontrolę jakości produkcji gwarantującą świeżość i zachowanie walorów organoleptycznych mięsa, od miejsca połowu po konfekcję wyrobu (dobry akwen, klasowe solanki i zalewy, chłodnie, odpowiednie opakowania, czystość podgotówki i obróbki finalnej). Znajomość ryb, skorupiaków, wiedza o morzu – to podstawa oferowanej kultury żywieniowej z "owoców morza" przez firmę, która na bazie doświadczeń kilku generacji wykreowała kilka linii handlowych i marek własnych cieszących się uznaniem Włochów, i nie tylko. Są to NOCCHIERO (gama 20. produktów z wyższej półki), CALA ROSSA (w oleju słonecznikowym) i SIPA (w oleju z oliwek).