Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 49,99 zł
- KRISLINE FIGI KĄPIELOWE MIDI MADEMOISELLE XL 42/44
- 59,98 zł z dostawą
- 27,00 zł
- SPÓDNICA MIDI 44/46 XXL 3XL
- 35,99 zł z dostawą
- 16,00 zł
- MAJTKI FIGI BAWEŁNA 44/46/48 DO 120 2XL xxl koronka LULOLA
- 19,99 zł z dostawą
Opis
PRODUCENT: KRIS LINE
FASON: FIGI MIDI
KOLOR: odcień bordowego
ROZMIAR: jak w tytule aukcji
EVA
Do kpl. polecamy biustonosz dostępny na naszych pozostałych aukcjach
tel. kom. +48 608 34 69 60
Płatność PayU
DANE REJESTROWE FIRMY: F.H.U. "TOBOŁA" Grzegorz Toboła, ul. Kwiatowa 17, 46-200 Kluczbork, NIP 751-126-29-57, Regon 160057993, zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza miasta Kluczbork pod nr 7225. Firma znajduje się w rejestrze Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej /CEIDG/;
1. Do każdej transakcji wystawiamy paragon, a na życzenie Klienta fakturę VAT;
2. Podane ceny są cenami brutto, z uwzględnieniem podatku VAT 23%.;
3. Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji, prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY /FOD/. W nim możesz umieścić istotne dla Ciebie i dla nas informacje o formie i danych do wysyłki. Wypełniony formularz prosimy wysłać do nas przed zaksięgowaniem przelewu na naszym rachunku lub przed płatnością PayU. W momencie pojawienia się wpłaty na naszym rachunku bankowym lub po otrzymaniu informacji z Allegro o dokonaniu zapłaty poprzez PayU, przyjmujemy do wiadomości, że transakcja z Państwa strony została zakończona, a wszelkie istotne informacje już nam przekazane. Jeżeli FOD nie zostanie wypełniony, wysyłkę realizujemy korzystając z Państwa danych adresowych zarejestrowanych na portalu Allegro;
4. Przesyłki nadajemy codziennie, korzystając z usług Poczty Polskiej i kuriera GLS. Nie wysyłamy przesyłek poza granicę Polski;
5. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym czasie, składamy wniosek do Allegro o zwrot pobranej prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie do sprzedaży. Jeżeli nie są Państwo w stanie zrealizować zapłatę w tym terminie, proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów zakończenia transakcji. Formy zapłaty: przelew bankowy, płatność PayU lub płatność przy odbiorze - pobranie pocztowe lub kurierskie;
6. W przypadku reklamacji dot. wysyłki Pocztą Polską , gdy przesyłka nie dotrze do Adresata, procedura przebiega następująco;
- po 15 dniach od momentu nadania przesyłki, możemy złożyć pisemną reklamację. Urząd pocztowy ma 30 dni na jej rozpatrzenie i wydanie decyzji. Po tym czasie, jeżeli Poczta potwierdzi fakt niedostarczenia przesyłki do Odbiorcy, dokonujemy dla Państwa zwrotu całości przelewu;
7. Jeżeli pomyłkowo został wysłany do Państwa nie ten asortyment, który został zamówiony na mojej aukcji, pokrywamy koszt jego odesłania i wymiany;
8. Zobowiązujemy się dostarczyć Państwu towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży;
9. REKLAMACJA: Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli niezgodność rzeczy z umową / wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Klientowi towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia w prawidlowej postaci. Reklamację prosimy kierować pisemnie pod adres: FHU "Toboła" Grzegorz Toboła, Kwiatowa 17, 46-200 Kluczbork, lub mailowo: grzegorz@gustownabielizna.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy podać swoje dane kontaktowe, datę zawarcia umowy oraz datę otrzymania towaru, wskazać przedmiot reklamacji, datę wystąpienia niezgodności/wady, uzasadnienie reklamacji oraz swoje żądania z nią związane. Odpowiedź na reklamację zostanie Państwu przekazana na wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres mailowy lub adres zamieszkania / korespondencyjny;
10. WYMIANA: W przypadku niewłaściwego dobrania rozmiaru lub fasonu, istnieje możliwość wymiany (w przypadku gdy mamy dostępny model na naszych aukcjach). W przeciwnym wypadku realizujemy zwrot towaru - prosimy o wcześniejszy kontakt z nami telefoniczny lub mailowy;
11. ZWROT: Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo odstąpić od niej bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od momentu wejścia przez niego lub osoby trzeciej wskazanej przez Konsumenta /innej niż przewoźnik/ w posiadanie rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie prosimy kierować pod adres: Sklep ANGEL Grzegorz Toboła, ul. Paderewskiego 1, 46-200 Kluczbork lub mailowo grzegorz@gustownabielizna.pl. Jeżeli informację o odstąpieniu od umowy otrzymamy drogą mailową, niezwłocznie prześlemy również mailowo, potwierdzenie jej otrzymania.
Mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe / kliknij / - FORMULARZ.PDF, zredagować jego treść samodzielnie lub skorzystać ze wzoru:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Do: FHU Toboła - Grzegorz Toboła, ul. Kwiatowa 17, 46-200 Kluczbork
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: .......................
– Data zawarcia umowy .............. / data odbioru....................
– Imię i nazwisko konsumenta................., nick z allegro...............
– Adres konsumenta ......................
– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą nam
Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwrot prosimy kierować pod adres: Sklep ANGEL Grzegorz Toboła, ul. Paderewskiego 1, 46-200 Kluczbork.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszt dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponoszą Państwo opłat związanych z tym zwrotem. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Towar w ramach odstąpienia od umowy odsyłacie Państwo na swój koszt.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy;
12. Konsument może skorzystać z pozasądowego rozstrzygnięcia roszczeń i reklamacji np. poprzez zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą lub skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), a także poprzez zwrócenie się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o procedurach dostępne są pod adresem www.uokik.gov.pl zakładka "rozstrzyganie sporów konsumenckich";
13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1)
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną
zgodą konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia
od
umowy;
2)
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku
finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i
które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
4)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca
szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest
rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
6)
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które
po dostarczeniu, ze względu
na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są
napoje alkoholowe, których cena została
uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których
dostarczenie może nastąpić
dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań
na rynku, nad
którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby
przedsiębiorca do niego przyjechał
w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
przedsiębiorca
świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
konsument żądał, lub
dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub
konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w
odniesieniu
do dodatkowych usług lub rzeczy;
9)
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10)
o dostarczanie dzienników, periodyków lub
czasopism, z wyjątkiem umowy
o prenumeratę;
11)
zawartej w drodze aukcji publicznej;
12)
o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do
celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,
gastronomii, usług związanych
z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi,
jeżeli
w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych,
które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
14.
W
sprawach nieregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się
obowiązujące przepisy prawne. Po wykorzystaniu wszelkich polubownych
form rozwiązania sporu, kwestie sporne rozstrzygane będą przez
polskie sądy powszechne.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.