W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu:
Pon. - Pt. : 9:00 - 18:00
Sob. : 9:00 - 15:00
tel : 506 504 001
Tłumik Przelotowy MAGNAFLOW 11378
Tłumik wykorzystywany przy modyfikacjach układu wydechowego.
Wydech zbudowany w oparciu o tłumiki tego producenta pozwala poprawić osiągi silnika oraz zapewnia niepowtarzalne doznania dźwiękowe.
- tłumik o budowie przelotowej, kształt owalny
- ułożenie rur : dwie rury z jednej strony tłumika oraz dwie po przeciwnej stronie
- średnice rur : z obu stron (a więc wszystkie cztery) rury o średnicy 57 mm wewnątrz (ok 61 mm na zewnątrz)
- długość samej puszki : 28 cm / 11 cali
- długość całkowita : 43 cm / 17 cali
- wysokość puszki : 10 cm / 4 cale
- szerokość puszki: 23cm / 9 cali
- Numer katalogowy : 11378
W całości ze stali nierdzewnej
Produkt wykonany jest w całości ze stali nierdzewnej w gatunku 409 (stal ferrytyczna). Jest to gatunek wyróżniający się doskonałą odpornością na spaliny oraz na korozję w wysokiej temperaturze.
Nie ogranicza mocy
Tłumik posiada w pełni przelotową budowę, dzięki czemu w żaden sposób nie stawia oporu spalinom, a tym samym nie ogranicza mocy silnika.
Za sprawą przelotowej budowy tłumik jest bezkierunkowy - podczas montażu nie ma znaczenia, z której strony zrobisz wlot, a z której wylot. Po prostu montujesz tak, jak Ci wygodnie.
Solidnie Wygłuszony
Głębokie i "gładkie" przyjemne brzmienie w przypadku niniejszego, przelotowego tłumika uzyskiwane jest dzięki solidnemu wygłuszeniu materiałem dźwiękochłonnym.
Wygłuszenie obficie wypełnia każdy zakamarek tłumika. Dzięki czemu tłumik nie wpada w rezonans i nie wytwarza nieprzyjemnego brzęczącego dźwięku.
Zależność między wielkością tłumika a poziomem głośności
Dobierając tłumik jesteśmy oczywiście ograniczeni ilością miejsca pod autem, jednak w przypadku tłumików przelotowych warto wiedzieć, że uzyskane brzmienie jest uzależnione od gabarytów tłumika.
Jeśli zależy nam na tym, by nasz pojazd brzmiał możliwie jak najbardziej kulturalnie, tak by ładnie podkreślić dźwięk silnika, ale jednocześnie, by uzyskany dźwięk nie przeszkadzał, nawet podczas dłuższej przejażdżki - powinniśmy szukać tłumika o możliwie dużych gabarytach.
Jeśli z kolei chcemy uzyskać dosyć agresywny dźwięk, wtedy dobieramy tłumik mniejszy.
Im mniejsza objętość tłumika, tym uzyskane brzmienie jest bardziej donośne, krzykliwe. Z kolei im gabaryty większe - tym dźwięk jest cichszy, bardziej basowy.