Sprzedaż regenerowanej maglownicy
- Jeżeli masz więcej pytań kontakt znajdziesz w zakładce o sprzedającym.
- Zapoznaj się również z innymi zakładkami
Przed zdecydowaniem się na klikniecie kup teraz na naszych aukcjach sprawdź czy maglownica na pewno jest uszkodzona.
Objawy uszkodzenia maglownicy to przede wszystkim:
- Niestabilność w trakcie prowadzenia pojazdu.
- Charakterystyczne stukanie podczas kręcenia kierownicą oraz przy przejeżdżaniu przez nierówności.
- Luz przekładni odczuwalny na kole kierownicy (ciężko kreci się kierownicą)
- Opóźniona reakcja na skręcanie.
Regenerujemy:
- przekładnie kierownicze zębatkowe bez wspomagania
- przekładnie kierownicze zębatkowe ze wspomaganiem
- przekładnie kierownicze zębatkowe ze wspomaganiem elektrycznym
Zapoznaj się również z budową przykładowej maglownicy tak abyś rozumieli się w trakcie ewentualnej rozmowy telefonicznej:
- Obudowa
- Wał wejściowy
- Czujnik momentu obrotowego
- Zębnik
- Tłok obustronny na listwie zębatej
- Jednostka sterująca
- Wydrążony wał
- Silnik elektryczny
- Nakrętka z kulkami łożyskowymi
Jak wygląda regeneracja maglownicy w naszej firmie?
- Gdy paczka zostaje dostarczona do naszego oddziału, zostaje rozpakowana i sprawdzona przez pracownika czy nie została uszkodzona podczas transportu, następnie trafia na stół serwisanta który ocenia stan przekładni pod względem mechanicznym.
- Kolejnym krokiem jest mycie jej w myjce ciśnieniowo-parowej by pozbyć się wszelkich zabrudzeń. Woda w wytwornicy pary podgrzewana jest do 180'C Serwisant rozbiera przekładnie na części i sprawdza stan mechaniczny podzespołów.
- Korpus przekładni kierowniczej jest piaskowany a następnie ponownie myty.
- Kolejnym etapem regeneracji jest szlif listwy zębatej. Szlifowanie listwy zębatych to najważniejszy i najprecyzyjniejszy moment, całej naprawy. Od tego w jaki sposób i na jakim sprzęcie listwa jest szlifowana, będzie zależało jak szybko uszczelniacze wytrą się i doprowadzą do ponownych wycieków.
- Następnie dotaczane są tuleje prowadzące listwę zębatą.
- Bardzo ważną kwestią jest dobranie odpowiednich uszczelniaczy simmeringów oraz oringów. Dobierany jest nie tylko ich rodzaj ale także producent oraz typ.
- W kolejnym etapie wymieniane są teflonowe pierścienie na dystrybutorze a następie łożyska lub panewki.
- Po wszystkim przekładnia zostaje złożona na nowych wymienionych przez serwisanta podzespołach.
- Zostaje sprawdzona pod względem obciążeń,wycieków oraz wspomagania na specjalistycznym testerze.
- Po zakończeniu procesu regeneracji przekładnia zostaje pomalowana i odesłana do klienta.
Czas realizacji tej usługi to jedynie 1 dzień!
Regeneruje wszystkie typy przekładni listwowych, pracujących w układach hydraulicznych oraz wspomaganych silnikiem elektrycznym.
Maglownica to potoczne określenie zębatkowej przekładni kierowniczej, która przenosi ruch kierownicy na ruch mechanizmu zwrotniczego i w rezultacie skręt kół. Przekładnia narażona jest na częste przeciążenia w postaci uderzeń pochodzących od przeszkód spotykanych na drodze. Szczególnie niszczące jest, gdy napotykanej nierówności towarzyszy skręt kół.
Szybszemu zużyciu sprzyja także częste kręcenie kołami w miejscu oraz zastosowanie dużych felg przy niewielkim profilu opony.
Typowym objawem zużycia jest luz w przekładni, odczuwalny na kole kierownicy.
Zaufaj naszej firmie której warsztaty są wyposażone w profesjonalny sprzęt a oddziały rozproszone po całej Polsce,
zamiast małemu mało profesjonalnie wyposażonemu warsztatowi.
Co więcej każdy z naszych pracowników ma co najmniej 5 lat doświadczenia w regeneracji.
Gwarantujemy iż elementy zamienne które wykorzystujemy w naszej firmie są z najwyższej półki.
Zobacz jak wygląda proces regeneracji w naszej firmie:
- https://www.youtube.com/watch?v=wQm88cBzs9M