SPRZEDAŻ REGENEROWANYCH MAGLOWNIC!
DO WSZYSTKICH MODELI!
GWARANCJA: 12 MIESIECY
Cena maglownicy (400 zł) obowiązuje przy zwrocie starej - kaucja
Wysyłamy nową maglownice przed zwrotem starej!!
Jako jedyni w kraju przeprowadzamy proces regeneracji podzespołów zgodnie z normami technologicznymi producentów samochodów.
Nasza kadra specjalistyczna posiada wieloletnie doświadczenie w regeneracji części motoryzacyjnych oraz niezbędne certyfikaty wydawane na szkoleniach producentów. Przy wykorzystaniu fachowej wiedzy technicznej oraz najnowszych maszyn i urządzeń pomiarowych zregenerowane części posiadają dłuższą żywotność niż część fabryczna.
Jesteśmy Polskim liderem branży regeneracji części samochodowych.
Specjalizujemy się przede wszystkim w:
- regeneracji maglownic oraz przekładni kierowniczych ślimakowych;
- regeneracji kół dwumasowych;
- regeneracji sprzęgieł hydrokinetycznych/ konwerterów
- regeneracji sprzęgieł do samochodów osobowych.
Działanie maglownicy polega na:
Przenoszeniu ruchu z wału z przegubem krzyżakowym [3] do drążka kierowniczego poprzecznego [4].
Przy niewłaściwym działaniu maglownicy możemy doświadczyć sytuacji takich jak:
- Niestabilność w trakcie prowadzenia pojazdu.
- Charakterystyczne stukanie podczas kręcenia kierownicą oraz przy przejeżdżaniu przez nierówności.
- Luz przekładni odczuwalny na kole kierownicy [1] (ciężko kreci się kierownicą)
- Opóźniona reakcja na skręcanie.
Kompleksowa regeneracja przekładni kierowniczej wraz z zaawansowanym testem ciśnieniowym.
- Nowe uszczelniacze i oringi
- Montaż pierścieni teflonowych
- Nowa tuleja i łożysko wałka
- Nowy ślizg docisku
- Szlif listwy zębatej
- Test ciśnieniowy na stole probierczym
- Pokrycie obudowy powłoką ochronną
Bezpośredni odbiór od klienta:
Każdy klient może nam wysłać maglownicę na swój koszt albo wystarczy, że do nas zadzwoni podając adres na który wyślemy kuriera po odbiór maglownicy. Korzystając z naszych zniżek klient zapłaci w obie strony jedyne 70 złotych. Posiadamy własny transport- odbiór i dostawa maglownicy tego samego dnia (na terenie miasta Lublin)
Maglownica przed regeneracją:
wszystkie części maglownicy są wymieniane na nowe. Tuleje prowadzące, uszczelnienia, oringi, ślizg listwy, uszczelniacze dystrybutora. Części stałe takie jak listwa zębata, korpus, wałek dystrybutora są czyszczone i naprawiane.
Szlifowanie listwy:
Polega na zdjęciu z niej wszystkich uszkodzeń takich jak korozja, wżery, zarysowania. Listwa krzywa nie nadaje się do regeneracji. Dokładna praca naszego specjalisty gwarantuje długą pracę listwy zębatej po której ślizgają się uszczelniacze i tuleje prowadzące. Jest to proces długi i kosztowny, dlatego jeśli jest konieczny w przypadku Twojej maglownicy, wymaga dopłaty a bez niego cała praca nie ma sensu. Jeśli listwa maglownicy nie nosi żadnych uszkodzeń, nie zwiększamy kosztów regeneracji i omijamy ten proces.
Pomiar listwy:
Pomiar listwy zębatej jest konieczny, do doboru uszczelnień i prowadzenie listwy, gdzie tolerancja błędu jest bardzo mała. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne powłoką galwaniczną, która jest zarazem utwardzeniem powierzchni i wygładzeniem mikro nierówności po których pracuje uszczelniacz w wysokiej temperaturze
Demontaż maglownicy na części pierwsze:
Demontaż maglownicy jest procesem pozwalającym na dokładną analizę zużytych części stałych, ocenę przydatności korpusu, listwy, wałka.
Mycie części stałych maglownicy:
Woda jest podgrzewana w wytwornicy pary do temp. 180 stopni Celsjusza , gorąca, sucha para emulguje tłuszcz, rozpuszcza brud i inne zanieczyszczenia . Technologia ta pozwala wyeliminować konieczność stosowania środków chemicznych, jest bezpieczna dla operatora, nie pozostawia resztek preparatów na czyszczonej powierzchni. Ciepło i para działa jak katalizator ograniczając ilość chemii w procesie czyszczenia co jest bezpieczne dla środowiska.
Myjnia ultradźwiękowa:
Drugim procesem mysia jest myjnia ultradźwiękowa , gdzie z trudno dostępnych zakamarków są usuwane wszelkie naloty i drobinki pyłków. Myjki ultra dźwiękowe wytwarzają fale wysokiego ciśnienia, które ponadto odznaczają się bardzo wysoką częstotliwością. Dzięki temu można umyć naprawdę niewielkie i trudno dostępne miejsca. Myjka dźwiękowa może mieć nawet dziesięć tysięcy drgań w czasie jednej minuty. To ogromna liczna jaka decyduje o efektywności jej działania. Fale jakie są tym samym wytworzone rozchodzą się po czyszczonej przez nas powierzchni i dzięki temu powstają bąbelki.
Piaskowanie:
Korpus maglownicy poddany procesowi piaskowania wygląda jak nowy.
Tulejki:
Wysoko wykwalifikowani specjaliści zrobią każdą tulejkę , prowadzenie listwy zębatej, nowy gwint i inne części potrzebne do regeneracji maglownicy.
Gotowe części:
Pozwala to na szybką usługę regeneracji co jest dla nas jednym z priorytetów. Doświadczenie i doskonałe materiały które doskonalimy od ponad 10-ciu lat gwarantują długą pracę układu kierowniczego na przestrzeni 200 300 tyś km pod warunkiem szczelności osłon gumowych maglownicy tzw. manszet
Dokładna ocena stałych części po regeneracji jest konieczna dla bezpieczeństwa właściciela auta. Listwa zębata musi być równa , zabezpieczona antykorozyjnie bez mikropęknięć, zęby nie użyte. Korpus maglownicy nie nosi żadnych uszkodzeń maglownicy, mocowania tzw.łapy nie pęknięte ( nie spawamy żadnych części jak listwa, korpus, wałek). Korpus sprawny, wałek nie zużyty, brak wżerów. Nie dokonujemy tulejowania wałka maglownicy, ponieważ nasze doświadczenie mówi że to doraźne ratowanie maglownicy na około 2 miesiące. Odradzamy również innym firmom regenerującym maglownice.
Dobór uszczelniaczy:
Używamy tylko simmeringów oryginalnych na pierwszy montaż firmy Cortego, Auto suppliers, Emmetec. Odpowiedni dobór uszczelniaczy pozwala na długa i bezawaryjna prace maglownicy. Tutaj się nie oszczędza.
Testowanie maglownicy:
Posiadamy stół diagnostyczny niemieckiej marki Krones AG. Test obciążeniem do 150 Bar. Tylko takie urządzenie symuluje prawdziwe obciążenie i warunki pracy jakie są w ekstremalnych momentach pracy układu kierowniczego. Zegary diagnostyczne i odpowiedni schemat testu pozwala zmierzyć ciśnienie przy każdym położeniu listwy i łuzy przy każdej sile uderzenia koła. Brak luzów, równe wspomaganie w każdą stronę pracy tłoka gwarantuje bezawaryjną pracę każdej maglownicy. Należy testować na oleju zimnym i gorącym aby za symulować pracę układu hydraulicznego w każdych warunkach atmosferycznych.
Maglownica przed i po regeneracji:
Twoja maglownica jest regenerowana pod względem technicznym i hydraulicznym, dbamy również o to, aby po regeneracji wyglądała jak nowa. Dlatego gwarancja 18 miesięcy nie może się równać w żaden sposób do gwarancji rozruchowej maglownic., które leżały przez dłuższy czas bez pracy w wilgoci, która robi spustoszenie w częściach metalowych po której pracują uszczelniacze. Pamiętaj jak chcesz bezawaryjnie i bezpiecznie jeździć swoim autem nie kupuj wątpliwej jakości używek i tanich zamienników. Pewność i bezpieczeństwo przede wszystkim.
Pakowanie do wysyłki:
Pamiętaj aby dobrze zapakować maglownicę do wysyłki, zwłaszcza jeśli posiada ona różne czujniki elektroniczne . Nie lubimy sytuacji, kiedy trzeba oddzwonić, ze maglownica przyjechała z połamanymi częściami. Jest to przykre dla Nas i dla klienta. Do paczki zawsze dołączymy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
Dostawa do klienta:
Staramy się zawsze tego samego dnia odesłać gotową do montażu część. Pamiętaj, aby w nowo zregenerowanej maglownicy były sztywne drążki bez luzów i nowe manszety ( osłony gumowe w miarę możliwości nie plastikowe). Dobry kurier gwarantuje pewną i terminową dostawę.
Porównanie maglownicy przed i po regeneracji:
Zapoznaj się również z opiniami naszych klientów:
Andrzej [Gdańsk]:
"Sprawna regeneracja maglownicy. Polecam!"
Piotr [Lublin]:
"Przekładnia kierownicza podmieniona już na miejscu. Zaoszczędzony czas i komfortowa transakcja."
Dawid [Toruń]:
"Przejechałem na zregenerowanej maglownicy ponad 10 tys. kilometrów i nadal jeżdżę. Sprawdzony warsztat."