Sprzedaż maglownicy / przekładni kierowniczej
Przed zakupem sprawdź zakładki na dole strony w szczególności zakładkę „O_SPRZ3DAJĄCYM”.
Zobacz również film który ukazuje jak powstają nasze maglownice:
- https://www.youtube.com/watch?v=sjqSatO6ycE
Regenerację maglownicy przeprowadzamy za pomocą najnowocześniejszych maszyn dostępnych na rynku oraz używamy wysokiej jakości komponentów. Zapewnia to długotrwałe i bezawaryjne działanie przekładni kierowniczej.
Objawy uszkodzenia maglownicy to przede wszystkim:
- Wyciek płynu hydraulicznego
- Stukanie słyszalne w obrębie maglownicy lub kierownicy
- Luzy wyczuwalne na kierownicy
- Blokowanie kierownicy w określonych położeniach
- Problemy ze wspomaganiem kierownicy
JAK CZYŚCIĆ UKŁAD WSPOMAGANIA
W celu wyeliminowania jakichkolwiek zanieczyszczeń po zużytym płynie (oleju) wspomagania, radzimy czyścić system według poniższych wskazówek:
1, Wymień przekładnie kierowniczą bez podłączania przewodów.
2, Podnieś pojazd upewniając się, że przednie koła pozostają nad podłożem.
3, Odłącz przewód zasilający cewkę zapłonową (silniki benzynowe) lub elektrozawór paliwowy (silnik diesla).
4, Umyj zbiornik wspomagania oraz wlew poprzez przelanie przez układ świeżego płynu wspomagania.
Kiedy cały spłynie, odstaw płyn i nigdy więcej nie używaj.
5, Zamknij na chwilę przewód i napełnij zbiornik pompy płynem.
6, Kręć rozrusznikiem (na biegu jałowym) i pozwól płynowi spływać bardzo powoli dotąd aż zobaczysz, że płynie w przewodzie czysty płyn (Pamiętaj pompa nigdy nie może pracować, gdy jest sucha!)
7, Zamocuj przewód doprowadzający (łączący pompę z przekładnią i umożliwiający przepływ płynu przez przekładnię) oraz przewód odprowadzający z przekładni (umożliwiający powrót płynu z przekładni do pompy). Uwaga. Pamiętaj o prawidłowym podłączeniu!
8, Wypełnij zbiornik pompy płynem wspomagania do wymaganego poziomu.
9, Podłącz ponownie uprzednio rozłączone przewody elektryczne.
10, Włącz silnik, obracaj kierownicą w prawo i w lewo, aby rozprowadzić płyn po układzie wspomagania. Nie napieraj przy maksymalnym skręcie kierownicy.
11, Wypełnij zbiornik płynem hydraulicznym do żądanego poziomu. Zwróć uwagę na zbiorniki z centralnym rozdzielnikiem.
Proces regeneracji przekładni kierowniczej:
- Demontaż maglownicy na części pierwsze
Demontaż maglownicy jest procesem pozwalającym na dokładną analizę zużytych części stałych, ocenę przydatności korpusy, listwy i wałka. Ruchome części przekładni takie jak tuleje prowadzące, uszczelnienia, oringi, ślizg listwy, uszczelniacze dystrybutora są wymieniane na nowe. Części stałe jak listwa zębata, korpus, wałek dystrybutora są czyszczone i naprawiane.
- Korpus do piaskowania
Umyty korpus maglownicy jest poddany piaskowaniu materiałem ściernym w strumieniu sprężonego powietrza, który dociera w ciężko dostępne miejsca czyszcząc je do gołego materiału. Korpus maglownicy poddany procesowi piaskowania wygląda jak nowy.
- Mycie części stałych maglownicy
Woda jest podgrzewana w wytwornicy pary do 180 stopni Celsjusza, gorąca, sucha para emulguje tłuszcz, rozpuszcza brud i inne zanieczyszczenia. Technologia ta pozwala wyeliminować konieczność stosowania środków chemicznych, jest bezpieczna dla operatora, nie pozostawia resztek preparatów na czyszczonej powierzchni. Ciepło i para działa jak katalizator ograniczając ilość chemii w procesie czyszczenia co jest bezpieczne dla środowiska.
- Myjnia ultradźwiękowa
Drugim procesem mycia jest myjka ultradźwiękowa, gdzie z trudno dostępnych zakamarów są usuwane wszelkie naloty i drobinki pyłków. Myjki ultradźwiękowe wytwarzają fale wysokiego ciśnienia które ponadto odznaczają się bardzo dużą częstotliwością. Dzięki temu można umyć naprawdę niewielkie i trudno dostępne miejsca. Myjka dźwiękowa może mieć nawet dziesięć tysięcy drgań w czasie jednej minuty, to ogromna liczba jaka decyduje o efektywności jej działania.
- Szlifowanie listwy (jeśli jest konieczne)
Szlifowanie listwy polega na zdjęciu z niej wszystkich uszkodzeń typu korozja, wżery oraz zarysowania. Dokładna praca naszego specjalisty gwarantuje długą pracę listwy zębatej, po której ślizgają się uszczelniacze i tuleje prowadzące. Jest to proces długi i kosztowny dlatego jeśli jest konieczny w przypadku Twojej maglownicy wymaga dopłaty a bez niego cała praca nie ma sensu. Jeśli listwa maglownicy nie nosi żadnych uszkodzeń, nie zwiększamy kosztów regeneracji i omijamy ten proces.
- Pomiar listwy
Pomiar listwy zębatej jest konieczny do doboru uszczelnień i prowadzenia listwy gdzie tolerancja błędu jest bardzo mała. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne powłoką galwaniczną, która jest zarazem utwardzeniem powierzchni i wygładzeniem mikronierówności, po których pracuje uszczelniacz w wysokiej temperaturze.
- Dobór tulejek i uszczelniaczy.
Wysoko wykwalifikowani specjaliści zrobią każdą tuleję, prowadzenie listwy zębatej, nowy gwint i inne części potrzebne do regeneracji maglownicy. Pozwala to na szybką regenerację co jest dla nas jednym z priorytetów. Doświadczenie i doskonałe materiały, które doskonalimy od ponad 10-ciu lat gwarantują długą pracę układu kierowniczego na przestrzeni 200-300 tys. km. Pod warunkiem szczelności osłon gumowych maglownicy, tzw. manszet. Uszczelniacze dobierane są pod względem rozmiaru jak również zgodności z pierwszym montażem.
- Testowanie maglownicy
Przekładnia kierownicza sprawdzana jest na stole diagnostycznym niemieckiej firmy Krones AG. Test wykonywany jest pod obciążeniem 150 bar(w aucie mamy ok 110 bar), na oleju zimnym i gorącym, aby zasymulować pracę układu hydraulicznego w różnych warunkach. Tylko takie urządzenie symuluje prawdziwe obciążenia i warunki pracy jakie występują w ekstremalnych momentach pracy układu kierowniczego. Zegary diagnostyczne i odpowiedni schemat testu pozwala zmierzyć ciśnienie przy każdym położeniu listwy i luzy przy każdej sile uderzenia koła. Brak luzów, równe wspomaganie w każdą stronę pracy tłoka gwarantuje bezawaryjną pracę każdej maglownicy.
Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja przekładni kierowniczej/maglownicy to pewność wieloletniego użytkowania w przeciwieństwie do zakupu tanich zamienników lub części używanych niewiadomego pochodzenia.
Dołącz do grona zadowolonych klientów. Zaufało nam już tysiące osób.
Jeżeli nadal masz jakieś wątpliwości zapoznaj się z zakładkami na dole strony. W razie pytań nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.
Pamiętaj zapoznać się z zakładkami na dole aukcji!!! W szczególności z zakładką O_SPRZ3DAJĄCYM!!!
Jeśli chcesz być pewny że maglownica zrobiona jest na oryginalnych uszczelniaczach simmeringach przez prawdziwych inżynierów, nigdy nie szukaj najniższej ceny na allegro.