Magazyny i hale, Szczecin, Śródmieście, 2806 m²
Ogłoszeniodawca: APA Strip
Kontakt: Przemek Białczyk
Informacje szczegółowe
- Forma własności: własność
- Typ nieruchomości: magazyn i hala
- Tytuł ogłoszenia: HALA z długoterm. najemcą (+PROJEKTY ROZBUDOWY)
- Nr oferty ogłoszeniodawcy: 5-2
- Ulica: Gdańska
- Pow. działki: 10590.00 m²
- Powierzchnia użytkowa: 2806.00 m²
- Umeblowane: Tak
- Typ rynku: Wtórny
Budynek
- Rok budowy: 2010
- Stan budynku: bardzo dobry
Media
- gaz (miejski)
- kanalizacja (miejska)
- woda (miejskie)
Udogodnienia
- domofon
- internet
- pomieszczenie socjalne
- klimatyzacja
- dostęp do drogi (asfaltowa/betonowa)
- ogrodzenie (siatka)
- miejsca parkingowe (na ulicy)
Wyposażenie
- kuchnia umeblowana
- lodówka
Nieruchomość APA Strip to nowoczesna hala o funkcjach:
- magazynowej,
- handlowej,
- produkcyjnej i
- biurowej
o powierzchni 2 806 m2, usytuowana w na działkach wielkości ok. 10 500 m2.
WAŻNE!!!!
Posiadamy gotowe propozycje rozbudowy hali nawet do 5500 - 6000 m2 powierzchni użytkowej.
PARAMETRY HALI:
a) Konstrukcja hali
Budynek oddany do użytkowania w roku 2010, zrealizowany został w oparciu o projekt konstrukcji stalowej, skandynawskiej firmy BORGA. Innowacyjne, pozbawione kratownic ramy, pozwoliły uzyskać powierzchnie o rozpiętości 24 m, nie ograniczone słupami konstrukcyjnymi. Hala składa się z dwóch połączonych naw o rozmiarach: 73,0 m x 24,0 m oraz 23,0 m x 24,0 m i wysokości 10,0 m.
Powierzchnia hali jest podzielona na trzy strefy. Jedna o standardowych parametrach magazynu wysokiego składowania KLASY A oraz jedną o podwyższonych parametrach użytkowych stanowiącą powierzchnię HANDLOWĄ (wyższy standard wykończenia, temperatury powietrza, parametrów p-poż.) oraz trzecią w formie dwupiętrowej antresoli stanowiącą powierzchnię biurową KLASY B+.
Każda z dwóch naw hali, stanowiących część magazynową, wyposażona jest w dwie elektrycznie sterowane bramy o wymiarach 3,5 m x 4,0 m w poziomie ‘0’ (razem 4 szt.). Istnieje możliwość zainstalowania hydraulicznych doków i ramp rozładunkowych
Dach o spadku 6% z wbudowanymi 16 naświetlami, wykończony jest lekką attyką podnoszącą walor estetyczny całego budynku.
Charakterystyka energetyczna budynku to jego szczególnie istotny walor. Konstrukcja ścian i dachu została wykonana w technologii ‘sandwich’ z wykorzystaniem kamiennej wełny mineralnej o podwyższonych parametrach izolacyjności termicznej i akustycznej.
b) Fundamenty i posadzka
Warunki geologiczne i pierwotny cel funkcjonalny budynku (magazyn materiałów budowlanych) wymogły wykonanie specjalistycznego posadowienia i wykonania fundamentów. Hala została posadowiona na 160 żelbetonowych palach o średnicy Ø50 cm i długości 15 m, stanowiących fundament pośredni, betonowej płyty, wykonanej pod wykończenie posadzką przemysłową.
Konstrukcja płyty posadzkowej umożliwia maksymalne obciążenia użytkowe do 16,4 kN/m2. Taki parametr eliminuje praktycznie jakiekolwiek ograniczenia i daje szerokie możliwości wykorzystania obiektu, łącznie z produkcją ciężką.
Obecnie posadzka została wykonana w technologii mechanicznie zatartej, wzmocnionej, chemicznie zaimpregnowanej płyty betonowej. Jest nie pyląca z możliwością wykonania wszystkich specjalistycznych technologii wykończenia.
c) Część socjalno-biurowa
Frontowa część budynku to dwu piętrowa antresola, zwieńczona aluminiowo-szklaną fasadą. Wnętrza bardzo nowoczesnej przestrzeni biurowej zostały zaprojektowane przez renomowaną, holenderską pracownię architektoniczną
Studio Larkemika. Projekt, standard wyposażenia, zastosowane technologie i jakość wykonania kwalifikuję taką powierzchnię biurową jako KLASA B+.
Powierzchnia użytkowa kondygnacji 1 i 2 to 500 m2 (2 x 250m2)
d) Place składowe
Bezpośrednie otoczenie hali to funkcjonalne place składowe, manewrowe i drogi wewnętrzne. 6000 m2 tej powierzchni to specjalnie zaprojektowane i wykonane, wzmocnione place składowe. Pierwotny cel ich budowy (magazynowanie ciężkich materiałów budowlanych) wymusiły wykonanie podbudów, wzmocnionych nowoczesnymi geo-kratami i kruszywem betonowym. Projekt został wykonany zgodnie z wytycznymi dedykowanej, specjalistycznej ekspertyzy inżynieryjnej.
e) Parkingi
Na terenie nieruchomości urządzony jest parking dla 20 samochodów osobowych. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się publiczny, duży parking dla samochodów osobowych i ciężarowych.
f) Uzbrojenie i media
Teren jest ogrodzony, oświetlony i uzbrojony w instalację ż, elektryczną i CCTV. Urządzone są dwa niezależne wjazdy. Główny wjazd bezpośrednio z ulicy Gdańskiej oraz drugi z wykorzystaniem wspomagającej drogi dojazdowej, wyposażone są w bramy systemowe.
Budynek jest zasilony we wszystkie media:
- ciepło systemowe zasilające węzeł grzewczy, zaprojektowany specjalnie dla zasilenia optymalnymi parametrami, nowoczesnej centrali wentylacyjno-grzewczej;
- energia elektryczna dostarczona jest z węzła kablowego 0,4kV usytuowanego na granicy posesji, z bliskiej nieobciążonej stacji transformatorowej 15kV;
- gaz przy granicy z działką;
- woda przyłączona z sieci miejskiej;
- kanalizacja sanitarna i deszczowa przyłączona do sieci publicznej;
- sieć światłowodowa przy granicy z działką.
2. Lokalizacja
a) W skali makroregionalnej
Nieruchomość usytuowana jest w Polsce północno-zachodniej, w województwie zachodnio-pomorskim na terenie miasta Szczecina, rozwijającego się w oparciu o bardzo korzystny układ komunikacyjny.
Autostrada A6 łączy z europejskim systemem autostradowym. Ekspresowa droga S3 to tunel tranzytowy z Południa Europy środkowo-wschodniej do terminala promowego w Świnoujściu łączącego ze Skandynawią. Trzecim kierunkiem jest wschód i powstająca droga ekspresowa S6 łącząca Szczecin z Trójmiastem.
Dodatkowym atutem jest szybko rozwijający się Port Morski Szczecin-Świnoujście..
b) W skali regionalnej
Wszystkie istniejące połączenia drogowe Szczecina koncentrują się zaledwie 9 km od nieruchomości, a dojazd do nich odbywa się wysokiej przepustowości arterią, stanowiącą drogę krajową DK10, której częścią jest ńska..
Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Morskiego Szczecin-Świnoujście i rozbudowanej infrastruktury kolejowej Szczecin Port -Centralny.
Ulica Gdańska to główna arteria wjazdowa do centrum miasta, łącząca prawobrzeżną i lewobrzeżną część Szczecina z bardzo rozbudowaną siecią komunikacji miejskiej, autobusowej i tramwajowej,
Bliskość centrum miasta (3,5 km) oraz wszystkich węzłów komunikacyjnych stanowi także o atrakcyjności finansowo-czasowej dojazdu kadry pracowniczej.
c) Bezpośrednia okolica
Nieruchomość znajduje się w dzielnicy Śródmieście miasta Szczecina, objętej miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w granicach terenu elementarnego oznaczonego symbolem S.M.7047.PU. Plan określa funkcję terenu jako
- produkcyjno - bazowo - składową z funkcjami towarzyszącymi i dopuszcza usługi: produkcyjne, logistyczne, biurowe oraz handel.
Wjazdy na posesję nie mają ograniczeń tonażowych i są dostosowane dla pojazdów LKW. Jeden wjazd bezpośredni z ulicy Gdańskiej, urządzony jest jako główny, kierujący do części biurowej i handlowej drugi poprzez miejską drogę wspomagającą, do części magazynowej. Oba mogą być wykorzystywane zamiennie.
Część ulicy Gdańskiej przy której znajduje się nieruchomość jest estakadą przeprowadzającą główny ruch drogowy, natomiast dwie równoległe drogi pomocnicze umożliwiają bezproblemowy wjazd z obu kierunków drogi czyli z obu części miasta.
ZAPRASZAMY DO NEGOCJACJI.
Przemek Białczyk lczyk@
Lokalizacja:
- Kraj: Polska
- Wojewodztwo: Zachodniopomorskie
- Miasto na prawach powiatu: Szczecin
- Dzielnica: Śródmieście
- Ulica: Gdańska
(ref. A1528669647)