Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 14,99 zł
- Pani czasopismo nr 1-5 z 2017 roku
- 24,98 zł z dostawą
- 12,37 zł
- Cogito czasopismo nr 10-12/2017
- 22,36 zł z dostawą
- 19,19 zł
- Musick Magazine nr 1/2017
- 26,18 zł z dostawą
Magazyn SOCIAL MEDIA MANAGER 2/2017 (7009554654)
Opis
MAGAZYN
SOCIAL MEDIA MANAGER
numer 2/2017
Stan bdb
Dla kogo „Social Media Manager” to obowiązkowa lektura?
- Social media managerów
- Pracowników agencji social media
- Specjalistów ds. marketingu
- Specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji lub pracą z mediami – chcących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii i komunikacji w mediach społecznościowych
- Osób odpowiedzialnych za prowadzenie profili społecznościowych
- Właścicieli prowadzących własną działalność gospodarczą
- Managerów zawodowo odpowiedzialnych za promocję i kształtowanie wizerunku ważnych marek, instytucji oraz start-upów w mediach społecznościowych
- Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najskuteczniejszych sposobów promocji i reklamy na Facebooku, Instargramie, YouTubie i Snapchacie
- Osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku social mediów, chcących nabyć sprawdzoną wiedzę i umiejętności
- Pasjonatów, którzy interesują się zagadnieniami mediów społecznościowych oraz marketingu i komunikacji w praktyce
- Osób, którzy chcą zdecydowanie zwiększyć swoją wartość rynkową.
SPIS TREŚCI 2/2017
Jak dobrać cele na Facebooku do celów kampanii reklamowej? Kryteria, wybór i optymalizacja działań na Facebooku
2. Jak pisać w social media, aby zaangażować użytkowników i skłonić ich do pożądanej akcji
3. Real-time marketing - jak wykorzystać potencjał otaczającej rzeczywistości
4. Facebook Insights w służbie Facebook Ads
5. Co i jak monitorować na Facebooku. Wszystko o wskaźnikach, narzędziach i wnioskach
6. Facebook live od A do Z
7. Analiza formatów reklamowych na YouTube krok po kroku: rodzaje, skuteczność, koszty
8. 5 inspirujących kampanii na Snapchacie. Jak marki wykorzystują komunikację one-to-one
Ilość stron: 48
Wymiary: 17 x 25 cm
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.