Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 8,00 zł
- MANAGER MAGAZIN 11/2007
- 16,50 zł z dostawą
- 17,99 zł
- CKM czasopismo każdego mężczyzny nr 1 z 2017 roku
- 28,98 zł z dostawą
Magazyn SOCIAL MEDIA MANAGER 1/2017 (7009527588)
Opis
MAGAZYN
SOCIAL MEDIA MANAGER
Stan bdb
Dla kogo „Social Media Manager” to obowiązkowa lektura?
- Social media managerów
- Pracowników agencji social media
- Specjalistów ds. marketingu
- Specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji lub pracą z mediami – chcących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii i komunikacji w mediach społecznościowych
- Osób odpowiedzialnych za prowadzenie profili społecznościowych
- Właścicieli prowadzących własną działalność gospodarczą
- Managerów zawodowo odpowiedzialnych za promocję i kształtowanie wizerunku ważnych marek, instytucji oraz start-upów w mediach społecznościowych
- Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najskuteczniejszych sposobów promocji i reklamy na Facebooku, Instargramie, YouTubie i Snapchacie
- Osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku social mediów, chcących nabyć sprawdzoną wiedzę i umiejętności
- Pasjonatów, którzy interesują się zagadnieniami mediów społecznościowych oraz marketingu i komunikacji w praktyce
- Osób, którzy chcą zdecydowanie zwiększyć swoją wartość rynkową.
SPIS TREŚCI 1/2017
1. 25 kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku
2. Pierwsza płatna kampania reklamowa na Facebooku krok po kroku
3. Facebook Ads - najlepsze praktyki i optymalizacja działań reklamowych
4. Niestandardowe formy remarketingu na Facebooku
5. Narzędzia social media managera - przegląd subiektywny
6. Digital influenserzy - małe wielkie gwiazdy internetu
7. You Tube bez tajemnic
8. Jak łączyć skuteczność content marketingu z efektywnością social media? Praktyczny przewodnik dla social media managera
9. LinkedIn, czyli podstawa social sellingu
Ilość stron: 48
Wymiary: 17 x 25 cm
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.