LUK KOŁO DWUMASOWE JEEP CHEROKEE 2,5CRD 01-
CHEROKEE 2,5CRD 01-
LUK ZMS
WERSJA SILNIKA: DLA SILNIKÓW Z KOŁEM ZAMACHOWYM DWUMASOWYM
INFORMACJE DODATKOWE: BEZ ZESTAWU ŚRUBOWEGO
MAKS. KĄT PRZYŁOŻENIA STOPIEŃ : 18
LICZBA ZĘBÓW OZNACZENIE MAKS. KĄTA PRZYŁOŻENIA : 6
MAKS. LUZ POCHYLENIA MM : 1,6
INFORMACJE DODATKOWE: TARCZKA REGULUJĄCA TARCIE
LICZBA OTWORÓW DO MOCOWANIA: 8
ARTYKUŁ UZUPEŁNIAJĄCY / INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Z ŁOŻYSKIEM PROWADZĄCYM
- Producent: LuK
- Kod EAN: 4005108217677
- Numer OE: 30592007F
- Indeks: 415015210
- Przy montażu należy: - Prace naprawcze w obrębie sprzęgła muszą być wykonywane przez fachowy personel. Należy przy tym przestrzegać instrukcji obsługi producenta. - Przed montażem należy upewnić się, że nie ma żadnych wycieków w obrębie silnika i skrzyni biegów. - Nie dopuszczać do kontaktu z olejem i innymi tłuszczami tarczy sprzęgła i docisku. - Sprawdzić koło zamachowe pod kątem zadrapań, rowków i zaolejenia. - Sprawdzić kołki ustalające w obudowie skrzyni lub korpusie silnika czy nie są uszkodzone i czy są prawidłowo osadzone. - Przed złożeniem sprawdzić bicie tarczy sprzęgła, maksymalnie może on wynosić 0,8 mm. - Wałek sprzęgłowy (przed zamontowaniem tarczy) oczyścić, sprawdzić luzy, uszkodzenia i zużycie. Przed zamontowaniem lekko nasmarować specjalnym środkiem.
Inne numery:
- LUK415015210
- 415015210
- 415015210 LUK
- LU 415015210
- 415 0152 10
- 30592007F
- 4005108217677
- 30592007G
- 52104420AA
- 52104420AB
- 9 027 008 02
- 9 027 008 03
- 9 027 008 05
- 9 027 008 06
- 9 027 008 09
- 9 027 008 10
- L-09027-0008-10
- SAC2294 501 259
- 2294 501 259
- 2294501259
- 2294 501 259 SAC
Założona w 1965 roku niemiecka firma LuK na początku działalności trudniła się wyrobem komponentów sprzęgła oraz układu wysprzęglającego. Innowacyjność rozwiązań, wysoka jakość materiałów wykorzystywanych do produkcji, a także staranność wykonania części przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy, która już w latach 70. otworzyła filie w Meksyku i Brazylii. W poszerzanym stopniowo asortymencie znalazły się sportowe sprzęgła, a wkrótce też jedne z pierwszych dwumasowych kół zamachowych na światowym rynku motoryzacyjnym – w 1985 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło seryjną produkcję tych komponentów na potrzeby koncernu BMW. W latach 90. rozwijająca się dynamicznie firma dołączyła do swojej oferty pompy wspomagania układu kierowniczego oraz inne elementy silnika, zawieszenia i układu przeniesienia napędu, jak również szeroki wybór komponentów tłumiących drgania. Obecnie części marki LuK wykorzystywane są do pierwszego montażu w samochodach wiodących światowych producentów, między innymi Porsche, BMW, Volkswagen i Mercedes-Benz, a ich niezawodność i wysoką jakość doceniają również wymagający klienci na niezależnych rynkach elementów zamiennych. W ofercie firmy LuK znajduje się bogaty wybór pomp podciśnienia, tarcz i docisków sprzęgła, łożysk oporowych oraz innych komponentów układu kierowniczego i przeniesienia napędu dla wielu modeli samochodów marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich.
Poradnik kupującego - OE, OEM, Aftermarket - o co chodzi?
- OEM (Oryginal Equipment Manufacturer) - części produkowane przez producentów samochodów wg. ich drobiazgowych wytycznych. Stosowane przy produkcji samochodów oraz jako części zamienne w autoryzowanych stacjach. Są bardzo drogie i bardzo rzadko stosowane jako część zamienna zarówno w ASO jak i serwisach niezależnych.
- OE (Oryginal Equipment) - części wyprodukowane przez producentów części (a nie producentów samochodów) - często firmowane logiem producenta części oraz producenta samochodu. Produkt cenowo tańszy od OEM, jednak nadal bardzo drogi. Części te stosowane są jako zamienniki w ASO.
- Aftermarket - części zamienne produkowane przez producentów części. Na produktach "aftermarketowych" nie ma logo producentów samochodu. Jakość produktów aftermarket jest zróżnicowana, a cena zazwyczaj dużo niższa od oryginału.