DZIARSKIE DRAMY TO DODATEK DO
NAJLEPSZEJ GRY IMPREZOWEJ W POLSCE!!!
LOŻA SZYDERCÓW!
Dziarskie Dramy to kolejny tytuł z serii dodatków do podstawowej wersji Loży Szyderców. Dodatek został stworzony we współpracy ze studiem tatuażu Ink Of Bullet.
Uwaga! W tym dodatku znajdziesz również trzy nowe karty akcji kompatybilne ze wszystkimi edycjami Loży!
W czarnym pudełku o przekątnej 4,33’’ znajdziesz sprawdzony sposób na skaryfikację lepszą niż u weteranów z Wietnamu oraz dowiesz się w jakim miejscu zrobić tatuaż, przejść do historii internetu. To wszystko bez konieczności podłączania do prądu, więc grając – oszczędzasz. Wszelkie podobieństwo do prawdziwych postaci i zdarzeń ze świata “tatuaży” jest względnie nieprzypadkowe.
Dodatek jest w pełni kompatybilny z każdą wersją białej i czarnej Loży Szyderców oraz z każdym innym dodatkiem.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:
- 20 kart pytań;
- 70 kart odpowiedzi;
- 3 nowe karty akcji;
- 1 karta Jokera.
NOWE KARTY AKCJI:
- NIESKOŃCZONY ZNACZEK NIENAWIŚCI – zamień się zebranymi punktami z innym graczem. Taka prosta akcja.
- WRODZONY PATRIOTYZM – odwróć kolejkę sędziowania i wymaż z kart historii obecną turę.
- TĘCZOWY TRIBAL OMBRE – blokujesz jednego gracza na dwie tury, podczas których nie może dobierać kart.
Dodatek jest w pełni kompatybilny z każdą wersją białej i czarnej Loży Szyderców oraz z każdym innym dodatkiem.
Gra karciana Loża Szyderców to najlepszy plan na każdą imprezę oraz wszelkie towarzyskie manewry. Zbierz ekipę, rozdaj karty i podziel się z nami wrażeniami!
Ciężkie pudło pełne szydery jest doskonałą alternatywą dla wieczorów spędzanych ze znajomymi przy setki razy odsłuchanej playliście na Youtube czy do znudzenia rozgrywanych partiach planszówek.
Ideą gry jest udzielenie jak najbardziej trafnych odpowiedzi na pojawiające się na stole pytania. Zamiast elokwencją i znajomością haseł najczęściej pojawiających się w “1 z 10”, gracz musi wykazać się wyjątkowo czarnym humorem i umiejętnością szydzenia z otaczającej go rzeczywistości.
OPCJONALNE TRYBY ROZGRYWKI:
- Why so serious? – Joker (sprytnie udający kartę odpowiedzi) rzucony przez gracza natychmiast zmienia zadane w danej rundzie pytanie. Odpowiedzi pozostałych uczestników, pomimo wykorzystanej karty akcji, pozostają takie same. Joker to siedlisko absurdu, ale i najlepszych kombinacji.
- Liberum Veto – Sędzia nie pochwala Twojego poczucia humoru? Krzyknij: veto! Gracz, który nie zgadza się z werdyktem, ma jednorazowe prawo do zakwestionowania wyniku (kto pierwszy, ten lepszy – w każdej rozgrywce możliwe jest tylko jedno “veto”). W tej sytuacji pozostali gracze głosują pomiędzy dwiema spornymi odpowiedziami (dotychczas uznawanej za zwycięską i autorstwa wetującego). Wygrałeś? Dostajesz punkt! W przeciwnym razie tracisz punkt i prawo do kolejnego “veto”.
- Czasoprzyspieszacz – Każda rozgrywka przeciąga się w nieskończoność z powodu niezdecydowania niektórych graczy? Powiedz: dość tego! Czasoprzyspieszacz zezwala sędziemu na rozpoczęcie głośnego odliczania do 9 w momencie, gdy otrzyma pierwszą odpowiedź. Gracz, który rzucił kartę po czasie, nie bierze udział w danej rozgrywce.
Gra jest w pełni kompatybilna z każdą inną wersją Loży oraz z każdym dodatkiem.