Loża Szyderców Candy to różowa odsłona gry karcianej pełnej czarnego humoru. Kolor pudełka jasno wskazuje tematy, które poruszyliśmy w najnowszej edycji. Hasła na kartach zdradzą całą prawdę o kobietach, związkach, Twoich “ex”, przegrywach, podrywach, blogerkach, madkach czy seksach. W skrócie – cała relacja damsko-męska z jasno zaznaczonym szyderczym akcentem Loży.
PUDEŁKO RÓŻOWE – HUMOR NADAL CZARNY
Różowa Loża jest jak kobieca torebka. Nic więcej już tam nie włożysz, ale znajdziesz wszystko. Hasła, które przekraczają wszelkie normy savoir-vivre’u. Teksty, których nie powinieneś mówić na głos przy byłej. Nowe karty akcji, które wystawią na próbę Twój związek. Podsumowując, gra przeznaczona jest jedynie dla najtwardszych zawodników.
Idea Loży pozostaje oczywiście ta sama. Korzystając z dostępnych kart, masz za zadanie udzielić jak najlepszej odpowiedzi na zadane pytania i przy wykorzystaniu zmysłu taktycznego zebrać jako pierwszy trzynaście punktów.
Zawartość pudełka:
- 100 kart pytań;
- 300 kart odpowiedzi;
- 30 kart ilustrowanych odpowiedzi,
- 20 kart akcji;
- karty specjalne,
- nowa instrukcja.
Czym Loża Szyderców różni się od Cards Against Humanity?
- zasady: liberum veto!, czasoprzyspieszacz, why so serious?!
- karty akcji!
- gameplay: sędzia, który zmienia się co rundę i rozdziela punkty wg własnego uznania
- karty: teksty są autorskie i dopasowane do polskiego kanonu humoru
- idea – staramy się oderwać ludzi od komputerów nie tylko za sprawą naszej gry, ale i organizowanych przez nas eventów
Opcjonalne tryby rozgrywki:
- Why so serious? – Joker (sprytnie udający kartę odpowiedzi) rzucony przez gracza natychmiast zmienia zadane w danej rundzie pytanie. Odpowiedzi pozostałych uczestników, pomimo wykorzystanej karty akcji, pozostają takie same. Joker to siedlisko absurdu, ale i najlepszych kombinacji.
- Liberum Veto – Sędzia nie pochwala Twojego poczucia humoru? Krzyknij: veto! Gracz, który nie zgadza się z werdyktem, ma jednorazowe prawo do zakwestionowania wyniku (kto pierwszy, ten lepszy – w każdej rozgrywce możliwe jest tylko jedno “veto”). W tej sytuacji pozostali gracze głosują pomiędzy dwiema spornymi odpowiedziami (dotychczas uznawanej za zwycięską i autorstwa wetującego). Wygrałeś? Dostajesz punkt! W przeciwnym razie tracisz punkt i prawo do kolejnego “veto”.
- Czasoprzyspieszacz – Każda rozgrywka przeciąga się w nieskończoność z powodu niezdecydowania niektórych graczy? Powiedz: dość tego! Czasoprzyspieszacz zezwala sędziemu na rozpoczęcie głośnego odliczania do 9 w momencie, gdy otrzyma pierwszą odpowiedź. Gracz, który rzucił kartę po czasie, nie bierze udział w danej rozgrywce.