NAJLEPSZA GRA IMPREZOWA W POLSCE!!!
LOŻA SZYDERCÓW BLACK 2.0
Loża Szyderców w nowej, czarnej odsłonie. Przejdź na ciemną stronę mocy i… wyższy poziom szydery! Sprawdź nowe karty akcji!
UWAGA!!! Loża jeszcze nigdy nie była tak brutalna!
Czarna Loża Szyderców 2.0 to kolejna odsłona kultowej już imprezowej gry karcianej. Czym różni się od poprzedniej wersji? Przede wszystkim nowymi kartami akcji, które zaostrzą rozgrywkę i podkręcą interakcję pomiędzy graczami.
W Czarnej Loży zamknięto esencję czarnego humoru, a oznacza to, że, znajdują się w niej hasła, które przekraczają wszelkie normy – niekiedy nawet te dobrego smaku.
Idea Loży pozostaje oczywiście ta sama. Korzystając z dostępnych kart, masz za zadanie udzielić jak najlepszej odpowiedzi na zadane pytania i przy wykorzystaniu zmysłu taktycznego zebrać jako pierwszy trzynaście punktów. Dla spragnionych nowości:
- nowe karty akcji;
- nowa forma pytań;
- nowe karty kolekcjonerskie.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
- 90 kart pytań;
- 400 kart odpowiedzi;
- 10 kart specjalnych;
- 9 nowych kart akcji.
NOWE KARTY AKCJI:
- K2 – ryzyko popłaca, zdobywaj dodatkowe punkty za wygrane rundy;
- COCK BLOCK – karta, która blokuje używanie innych akcji w danej rundzie;
- ZDOLNY, ALE LEŃ – nie podoba Ci się pytanie? nie masz pasujących odpowiedzi? Zepsuj innym zabawę!;
- PROWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ – dobra zmiana, osoba którą ją sprawdzi, będzie ruchana;
- FOKER PACE – karta akcji, która służy do zmiany sędziego i wymiany swoich kart;
- MISTER, KURWA, PRZYSZŁOŚĆ – sam wybierasz następne pytanie. Bardzo przyjemnie zagrywa się tę kartę. Serio.
- TGV – totalna destrukcja przeciwnika. Coś jak BFG w Doomie.
- REMIX, BROWAR, WÓDA, DŻIN – roller coaster w kartach. Karta do wymiany swojej ręki z innym graczem, który następnie musi zrobić to samo z kolejnym.
- REFORMA SĄDOWNICTWA – przesuwasz kolejkę wedle uznania i bez konsekwencji wybierasz sędziego.
OPCJONALNE TRYBY ROZGRYWKI:
- Why so serious? – Joker (sprytnie udający kartę odpowiedzi) rzucony przez gracza natychmiast zmienia zadane w danej rundzie pytanie. Odpowiedzi pozostałych uczestników, pomimo wykorzystanej karty akcji, pozostają takie same. Joker to siedlisko absurdu, ale i najlepszych kombinacji.
- Liberum Veto – Sędzia nie pochwala Twojego poczucia humoru? Krzyknij: veto! Gracz, który nie zgadza się z werdyktem, ma jednorazowe prawo do zakwestionowania wyniku (kto pierwszy, ten lepszy – w każdej rozgrywce możliwe jest tylko jedno “veto”). W tej sytuacji pozostali gracze głosują pomiędzy dwiema spornymi odpowiedziami (dotychczas uznawanej za zwycięską i autorstwa wetującego). Wygrałeś? Dostajesz punkt! W przeciwnym razie tracisz punkt i prawo do kolejnego “veto”.
- Czasoprzyspieszacz – Każda rozgrywka przeciąga się w nieskończoność z powodu niezdecydowania niektórych graczy? Powiedz: dość tego! Czasoprzyspieszacz zezwala sędziemu na rozpoczęcie głośnego odliczania do 9 w momencie, gdy otrzyma pierwszą odpowiedź. Gracz, który rzucił kartę po czasie, nie bierze udział w danej rozgrywce.
Gra jest w pełni kompatybilna z każdą inną wersją Loży oraz z każdym dodatkiem.