Simply Solution
Loża Szyderców Black
- Autorzy: Simply Solution
- Wydawnictwo: Simply Solutiion
- Kod EAN: 5906874960011
Imprezowa karciana gra towarzyska – najbardziej niegrzeczna Loża Szyderców
W Czarnej Loży zamknięto najczarniejsze demony, a oznacza to, że możesz się spodziewać… wszystkiego najgorszego. Znajdziesz w niej hasła, które przekraczają wszelkie normy – niekiedy nawet te dobrego smaku. Tym samym gra przeznaczona jest jedynie dla najtwardszych zawodników. Odważysz się, by ją wypróbować?
Czarna Loża Szyderców (2.0) to najnowsza wersja popularnej gry karcianej, która szturmem podbiła polskie domówki i puby z planszówkami. Czym różni się od poprzedniej wersji? Przede wszystkim nowymi kartami akcji, które zaostrzą rozgrywkę i podkręcą interakcję pomiędzy graczami.
Dla spragnionych nowości przygotowano:
- nowe karty akcji,
- nową formę pytań,
- nowe karty kolekcjonerskie.
Czarna Loża Szyderców Black – zawartość pudełka:
- 90 kart pytań;
- 400 kart odpowiedzi;
- 10 kart specjalnych;
- 9 nowych kart akcji.
Jak grać w Lożę Szyderców Black?
Idea Loży pozostaje oczywiście niezmienna. Korzystając z dostępnych kart, masz za zadanie udzielić jak najlepszej odpowiedzi na zadane pytania i przy wykorzystaniu zmysłu taktycznego, zebrać jako pierwszy trzynaście punktów. Chcesz dodać do gry trochę pieprzu? Użyj kart specjalnych i odmień losy swoje i przeciwników..
Opcjonalne tryby rozgrywki:
- Why so serious? – Joker (sprytnie udający kartę odpowiedzi) rzucony przez gracza, natychmiast zmienia zadane w danej rundzie pytanie. Odpowiedzi pozostałych uczestników, pomimo wykorzystanej karty akcji, pozostają takie same. Joker to siedlisko absurdu, ale i najlepszych kombinacji.
- Liberum Veto – Sędzia nie pochwala Twojego poczucia humoru? Krzyknij: veto! Gracz, który nie zgadza się z werdyktem, ma jednorazowe prawo do zakwestionowania wyniku (kto pierwszy, ten lepszy – w każdej rozgrywce możliwe jest tylko jedno “veto). W tej sytuacji pozostali gracze głosują pomiędzy dwiema spornymi odpowiedziami (dotychczas uznawanej za zwycięską i autorstwa wetującego). Wygrałeś? Dostajesz punkt! W przeciwnym razie tracisz punkt i prawo do kolejnego “veto.
- Czasoprzyspieszacz – Każda rozgrywka przeciąga się w nieskończoność z powodu niezdecydowania niektórych graczy? Powiedz: dość tego! Czasoprzyspieszacz zezwala sędziemu na rozpoczęcie głośnego odliczania do 9 w momencie, gdy otrzyma pierwszą odpowiedź. Gracz, który rzucił kartę po czasie, nie bierze udział w danej rozgrywce.