Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 969,00 zł
- WAHACZE KONCOWKI ZESTAW ZAWIESZENIE AUDI A6 C6 QUATTRO
- 994 zł z dostawą
- 1619,00 zł
- ZAWIESZENIE GWINTOWANE GWINT AUDI A6 C5 S6 QUATTRO
- darmowa dostawa
- 990,00 zł
- ZAWIESZENIE TYŁ SANKI WAHACZ AUDI A6 C6 QUATTRO
- 1230 zł z dostawą
LOWTEC Zawieszenie gwintowane AUDI A6 C6 QUATTRO (6344667574)
Parametry
- Stan
- Nowy
- Typ samochodu
- Samochody osobowe
- Marka samochodu
- Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Citroen, Części uniwersalne, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Inne marki, Jeep, Kia, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo
Opis
Krótko o Producencie
Zawieszenia firmy LOWTEC łączą w sobie trzy ważne aspekty: Innowacyjność, niezwykłą wytrzymałość i bezkompromisową wydajność. Bogata w zróżnicowane serie produktów oferta, dopasowana jest pod oczekiwania klientów o różnych zapotrzebowaniach. Począwszy od elementów zwiększających bezpieczeństwo podczas jazdy na co dzień, aż po w pełni profesjonalne zestawy dla prawdziwych profesjonalistów. Pełna oferta:
Ekskluzywna oferta HiLOW – zawieszenia gwintowane w technologii rajdowej (modułowej) dostępne również na ulicę!
Znaczne zalety systemów HiLOW firmy LOWTEC, w porównaniu z powszechnie stosowanymi zawieszeniami gwintowanymi:
- szeroki wybór serii produkowanych ze stali, stali nierdzewnej, z regulacją twardości oraz w wykonaniu MEGALOW; ze specjalnymi sprężynami lub w wersji "AIRROC" ze sprężynami powietrznymi (zawieszenia gwintowane - pneumatyczne)
- regulacja opcji KOMFORTOWA, DYNAMICZNA, ULICZNA, RAJDOWA i SPORTOWA umożliwia dopasowanie zawieszenia do indywidualnego stylu jazdy
- innowacyjny, płynny, wszechstronny system regulacji amortyzatorów teleskopowych
- bezkonkurencyjnie szeroki zakres regulacji położenia wysokości, aż do bardzo opuszczonego położenia podwozia (nawet do 160mm!)
- możliwość ustawienia wysokości auta na seryjną
- dynamiczna praca z indywidualnie regulowanym skokiem pojedynczego amortyzatora
- stałe położenie sprężyny – dla dowolnego ustawienia wysokości
- lepsze możliwości regulacyjne dzięki usunięciu przeszkadzających sprężyn pomocniczych
- firmowy, zweryfikowany przez TÜV system o budowie modułowej
- możliwość późniejszych zmian i doposażenia w ramach innej serii HiLOW/(COMP/DYNAMIC/STREET /RACE/MOTORSPORT)
- sprawdzona technologia wyścigowa najwyższej jakości, za rozsądną cenę
- zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę LOWTEC GmbH.
Innowacyjność
Firma LOWTEC zrewolucjonizowała rynek zawieszeń dzięki gwintowanym zawieszeniom HiLOW. Wszystkie serie HiLOW łączą doskonałą technologię rajdową produktów najwyższej jakości z atrakcyjną ceną. Dynamiczna praca systemu HiLOW jest jedyna w swoim rodzaju. W zależności od ustawienia, system zapewnia uczucie jazdy rajdowej lub satysfakcjonujący komfort spokojnej jazdy na co dzień. Dzięki gwintowanym zawieszeniom HiLOW technologia rajdowa trafiała na ulice!
Znacząca różnica
W przypadku powszechnie stosowanych zawieszeń gwintowanych, wysokość pojazdu można regulować wyłącznie przy użyciu dolnego pierścienia sprężyny, na ogół w połączeniu ze sprężyną wstępną (pomocniczą). Dzięki innowacyjnemu systemowi regulacji HiLOW, wysokość pojazdu zmienia się w dolnej części układu amortyzującego. Rozwiązanie takie posiada kilka zalet: Regulacja wysokości jest znacznie łatwiejsza, ponieważ jest ona niezależna od nacisku sprężyny i umożliwia ona rezygnację ze sprężyny pomocniczej. Napięcie, a tym samym suw sprężyny, można zmieniać niezależnie od ustawionej wysokości i stosować do indywidualnych wymagań. Dzięki zwiększeniu lub zmniejszeniu napięcia sprężyny można kontrolować długość jej zakresu regulacji, a tym samym zmiany ruchu „części” amortyzującej, związanej funkcjonalnie z ogranicznikiem zakresu regulacji amortyzatora, stanowiącego dodatkowy jego element. Płynna regulacja wysokości zapewnia bezkonkurencyjny zakres regulacji, dostosowany do indywidualnej optyki pojazdu, od ustawień wysokich do bardzo głębokich.
Przyjemność z jazdy
Dynamiczna praca jest możliwa dzięki regulowanej i stałej, niezależnej od wysokości pojazdu długości zakresu regulacji sprężyny. Ponieważ napięcie i zakres regulacji są niezależne od regulacji wysokości, zachowany zostaje również optymalny zakres roboczy charakterystyki tłumiennej sprężyny, niezależnie od tego jak wysoko lub jak nisko osadzony jest pojazd. Dokładna regulacja skróconego ruchu nośnego połączonego z amortyzacją dodatkowo optymalizują parametry jazdy.
Wysoka klasa i długotrwała wydajność
Niezależnie od tego, czy gwintowany amortyzator jest wykonany ze stali, stali nierdzewnej czy w opcji z regulacją twardości, wszystkie wersje wykonania są wyposażone w sportowy, dwururowy układ pneumatyczny. Również mechanizm, wykonany wyłącznie z najwyższej jakości materiałów został zaprojektowany tak, aby spełniać najwyższe wymagania, takie jak np. użycie najnowocześniejszej technologii tłokowej z powierzchniami teflonowymi zapewniającymi minimalne tarcie, olejem wysokotemperaturowym zapewniającym stabilną i wydajną pracę, chromowane drążki tłoków ze zoptymalizowanym wykonaniem powierzchni, zapewniającym najlepszą ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Wszystkie amortyzatory firmy LOWTEC są wyposażone nie tylko w ogranicznik wysuwu (rebound), ale również w prawdziwe elementy skracające drążki tłoka. Elementy te zapewniają odpowiednie napięcie amortyzatorów również w bardzo głębokich położeniach i niwelują niszczące uderzenia drążka tłoka w dolną zasuwę odcinającą. Podobnie jak odbicie i dobicie niezwykle wydajnego amortyzatora, również odpowiednie stopnie amortyzacji sprężyny są idealnie dopasowane do różnych ustawień i konfiguracji. Zoptymalizowane dzięki pracochłonnym procesom obróbki, specjalne sprężyny są produkowane wyłącznie w Niemczech/zachodniej części Unii Europejskiej. Ta najwyższa jakość to standard każdego zawieszenia HiLOW! Każde zawieszenie sprężynowe jest konstruowane w zakładzie firmy LOWTEC tak, aby zapewniało ono odpowiednią jakość gwarantującą maksymalną wartość zawieszenia, poddawanego starannym kontrolom i testom fabrycznym. Wszystkie te cechy charakterystyczne zapewniają niezawodny i wytrzymały system zawieszenia, nie polegający na kompromisach.
Przegląd porównawczy serii HiLOW
... dzielą się na następujące pod serie:
HiLOW 1 COMP (dotyczy tej aukcji)
HiLOW 2 DYNAMIC / STREET / RACE / MOTORSPORT
HiLOW 3 DYNAMIC / RACE / MOTORSPORT
HiLOW 4 (D/S/R/M) - 30 stopniowa regulacja twardości (od łagodnej do wyczynowej)
* W przypadku serii sportowych HiLOW 2, HiLOW 3 i HiLOW 4 (MOTORSPORT) wybierane są specjalne sprężyny, odpowiednie do danego zastosowania, wyposażone w dopasowane i odpowiednio wyregulowane amortyzatory (zamówienia specjalne dla Motorsportu, bez orzeczenia TÜV, deklaracji producenta w celu złożenia wniosku o pojedynczy odbiór zgodnie z §21, produkowane są na życzenie).
NOWOŚĆ! Seria HiLOW 4 - z regulacją twardości.
Bardzo szeroki i ściśle określony zakres regulacji amortyzatora HiLOW 4 jest jedyny w swoim rodzaju i stanowi on ogromną zaletę tego produktu. Określa on indywidualną konfigurację i efektywną, niemal nieograniczoną regulację. Dzięki możliwości wyboru typu sprężyn DYNAMICZNY, ULICZNY, RAJDOWY i SPORTOWY można uzyskać regulację pojazdu dostosowaną do szczególnego, osobistego stylu jazdy i potrzeb oraz dobrać odpowiedni zakres regulacji amortyzatora, obejmujący stopniowo wartości od ok. 100 do 300 lub 400 N/mm, z jednoczesną, nieznaczną zmianą dopasowanych do tego zakres, stopniowych zmian nacisku. Wszystkie wersje wykonania można zrealizować z wykorzystaniem tego samego typu amortyzatora, dzięki czemu i w razie konieczności można znacząco zmienić zawieszenie i uzyskać inne jego przeznaczenie, wyłącznie dzięki prostej wymianie sprężyny. 30 stopniową regulację twardości dzielimy na następujące etapy twardości:
od 0-3 ustawienie twarde
od 4-7 ustawienie napięte
od 8-14 ustawienie sportowe
od 15-20 ustawienie komfortowe
od 21-30 ustawienie łagodne
Charakterystyka
Charakterystyka podana w N/mm dotycząca poszczególnych pod serii w porównaniu do seryjnego zawieszenia.
Sprężyny | Amortyzatory | |
Oryginalne zawieszenie | 20 | 70 |
Zawieszenie obniżające oraz COMP | 30 | 110 |
Zawieszenie gwintowane DYNAMIC | 40 | 130 |
Zawieszenie gwintowane STREET | 50 | 160 |
Zawieszenie gwintowane RACE | 60 | 190 |
Zawieszenie gwintowane MOTORSPORT | ponad 80 | ponad 200 |
*Mogą wystąpić różnice w przypadku pojazdów lżejszych lub cięższych.
Serie MEGALOW - MEGA obniżenie!
Dzięki specjalnie wykonanej wersji MEGALOW, system HiLOW oferuje również możliwość realizacji najniższych położeń zawieszenia, czy to dla potrzeb sportów samochodowych lub pokazów, czy też dla potrzeb regularnego ruchu ulicznego, w przypadku indywidualnego odbioru zgodnego z §21. W tym celu produkujemy Państwa specjalnie zamawiane zawieszenie HiLOW przy użyciu specjalnych elementów.
Na życzenie możemy również zmienić twardość zawieszenia przy użyciu sprężyn i zespołów amortyzatorów (prosimy o dodatkowe zapytania w tej kwestii).
W katalogu/sklepie, kolumna "MegaLOW" przedstawia techniczne/teoretycznie możliwe, maksymalnie głębokie położenie uzyskiwane przy użyciu zmodyfikowanych części (specjalne elementy przeznaczone wyłącznie dla ekstremalnie niskich położeń można uzyskać na życzenie). Interesujący jest przy tym fakt, że zawieszenie jest równie solidne co zawieszenie produkowane przy użyciu regularnych części, czym odróżnia się ono od innych zawieszeń, w przypadku których konieczne jest na ogół eliminacja suwu resora i/lub ogranicznika. Dzięki systemowi HiLOW, suw resora amortyzatora teleskopowego wciąż odpowiada wytycznym testowym TÜV. Przekroczenie określonej wysokości na której położone jest zawieszenie ma oczywiście odpowiedni, negatywny wpływ na prześwit pojazdu, krawędzie wylotu światła, geometrię napędu i osi itd., w praktyce, te czynniki techniczne pojazdu są odpowiednio ograniczane, w zależności od warunków. Wpływ tych czynników jest w razie konieczności i w poszczególnych przypadkach sprawdzany na miejscu, przeprowadzane są również odpowiednie regulacje. Indywidualne przeróbki zawieszenia MEGALOW wykonujemy szybko i po korzystnej cenie.
Na życzenie realizujemy specjalne podwozie MEGALOW w cenie brutto 29,75 €, na pojeździe (indywidualny nr. pojazdu), przy czym specjalne elementy produkowane przez firmę LOWTEC są obowiązkowo przedstawiane centrum badawczemu celem przeprowadzenia stosownych badań. Ponieważ wytyczne dotyczące indywidualnych zamówień i odbioru są różne w zależności od kraju/kraju związkowego, zalecamy uprzednią konsultację badań z danym centrum badawczym. Na życzenie oferujemy bezpłatną, wzorcową opinie lub ostateczną dokumentację, podlegającą opłacie. Nie udzielamy gwarancji ani nie ponosimy odpowiedzialności za odbiór elementów przez centrum badawcze.
Regulacja wysokości amortyzatora teleskopowego HiLOW
W przypadku specjalnego systemu zawieszenia HiLOW firmy LOWTEC z dolnym, gwintowanym wspornikiem, w wersji z regulacją wysokości cały zespół amortyzator-sprężyna jest dokręcany wyżej lub niżej w dolnym uchwycie (wsporniku). W przeciwieństwie do powszechnie stosowanych zawieszeń gwintowanych, wysokość a tym samym napięcie sprężyny nie jest regulowane poprzez przekręcenie dolnej miseczki sprężyny. Każdy resor jest wstępnie naprężany zgodnie z ekspertyzą ("dopuszczalny zakres regulacji dla wstępnego napięcia sprężyny"), do wartości ok. 0-30 mm. Napięcie może wahać się w tym zalecanym zakresie regulacji, może mieć ono tym samym wpływ na zakres regulacji sprężyny (maks. napięcie = maks. Regulacja sprężyny).
Regulacja wysokości krok po kroku:
- Należy poluzować śrubę z łbem Allena pierścienia mocującego
- Należy poluzować pierścień mocujący wspornika
- Zespół amortyzator-sprężyna należy obrócić w górę lub w dół, według potrzeb, ręką lub kluczem hakowym
- Należy dokręcić pierścień mocujący zespołu wspornik-amortyzator
Dokładny sposób postępowania i szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcji montażu.
Obejrzyj film instruktażowy:
https://www.youtube.com/watch?v=9rag5aLiqRI
Sprężyna pomocnicza? Niepotrzebna!
Zadaniem sprężyn pomocniczej w przypadku powszechnie stosowanych zawieszeń gwintowanych jest z reguły wyłącznie utrzymywanie sprężyny głównej w zakresie pomiędzy minimalnym i maksymalnym położeniem głębokości, w naprężonym stanie. Jeżeli dolna miseczka sprężyny jest dokręcona w minimalne, dolne położenie w przypadku maksymalnej głębokości, sprężyna pomocnicza jest poddawana minimalnemu naciskowi. W przypadku wyższego osadzenia zawieszenia, nacisk działający na sprężynę główną wzrasta w przypadku powszechnie stosowanych sprężyn pomocniczych o co najmniej 20 kg na każde 10 mm. W przypadku pełnego napięcia sprężyny, w tak zwanym położeniu "na blokadzie", obciążenie nakrętki regulacyjnej wynosi 140 kg lub więcej. Utrudnia to znacznie prowadzenie regulacji. Sprężyny pomocnicze o stopniu amortyzacji rzędu ok. 20 Nm/mm, powszechnie stosowane w pojazdach, nie mają wpływu na zachowanie w trakcie jazdy, ponieważ nie pełnią już one swojej roli. Ponieważ masa własna pojazdu działająca na przednią oś powoduje nacisk na każdą sprężynę rzędu co najmniej 250 kg, a sprężyna pomocnicza spoczywa na blokadzie już przy nacisku rzędu ok. 140 kg, wpływ na amortyzację ma już tylko główna sprężyna. Sprężyna pomocnicza zapewnia nośność pojazdowi dopiero w momencie, gdy pojazdy lub koła zaczynają się poruszać. Ponieważ zawieszenia gwintowane HiLOW firmy LOWTEC nie posiadają sprężyn pomocniczych, możliwa jest regulacja niezależna od nacisku na poszczególne resory.
Wersja sportowa oraz indywidualna
Rajdowa technologia systemu HiLOW czyni z niego doskonały element który można wykorzystać w dziedzinie sportów samochodowych.
Modułowy system HiLOW nadaje się również idealnie do indywidualnych konstrukcji, niezależnie od tego czy jest to pojazd nie znajdujący się na naszej liście standardowej, pojazd zabytkowy lub egzotyczny. Dzięki wielu wariantom zespołów amortyzatorów i sprężyn możemy wykonać wersje odpowiednie dla wielu typów pojazdów i zastosowań. W przypadku specjalnych wersji przeznaczonych dla typów pojazdów nie wymienionych w naszym katalogu/sklepie, w celu uzyskania wstępnego poglądu i sporządzenia oferty wymagamy z reguły przedstawienia rysunków lub fotografii montażu, połączeń elementów zawieszenia i wymiarów/długości konstrukcyjnych systemu amortyzator-sprężyna. Jeżeli dostępne są niekompletne dane wymiary, wymagamy dostarczenia do celów produkcji wzorów sprężyn, amortyzatorów i łożysk. Obecnie oferujemy indywidualnie produkowane zawieszenia SPORTOWE i INDYWIDUALNE, w krótkim terminie oraz za korzystną cenę. W przypadku zawieszenia INDYWIDUALNEGO możliwe jest z reguły oddzielne zamówienie ekspertyzy producenta firmy LOWTEC w celu uproszczenia wniosku o indywidualny odbiór z centrum testowego, zgodnie z §21. Ponieważ stosowne wytyczne są różne w zależności od kraju/kraju związkowego, zalecamy uprzednią konsultację badań z danym centrum badawczym. Na życzenie udostępniamy wzorcowe ekspertyzy. Nie udzielamy gwarancji ani nie ponosimy odpowiedzialności za odbiór elementów przez centrum badawcze.
Aukcja:
Produkt oferowany na taj aukcji to zawieszenie gwintowane z serii HiLOW 1 COMP o bardzo łagodnej charakterystyce pracy, przeznaczone dla:
Pojazd : Audi A6 Avant 4F + Quattro
Rok produkcji : 04.04-
Obniżenie przód (zatwierdzone TUV) : 00-75 mm
Maksymalne obniżenie przód : 0-75 mm
Obniżenie tył (zatwierdzone TUV) : 10-80 mm
Maksymalne obniżenie tył : 10-80 mm
Seria produktu : HiLOW 1
Adnotacja numer (ważne !) : G2
Link: Adnotacje do produktów
aby znaleźć produkt pasujący do Twojego auta, skorzystaj z naszej wyszukiwarki:
Działamy szybko i konkretnie, służymy pomocą oraz dzielimy się wiedzą zdobywaną od wielu lat. Każdemu klientowi poświęcamy się indywidualnie – bez wyjątków.
Naszym celem, od samego początku jest jak najwyższa jakość obsługi klienta oraz dostarczenie zamówionego towaru w jak najkrótszym czasie. Przed wyborem produktu zawsze przedstawiamy jak najwięcej szczegółów, dotyczących kwestii technicznych - wiemy, że tylko uczciwie poinformowany klient może dokonać odpowiedniego wyboru, zyskując gwarancje zadowolenia i bezpieczeństwo na drodze!
e-mail: info@stabiltec.pl
INFORMACJE O WYSYŁCE
Bezpośrednia dostawa z magazynu producenta na adres klienta w Polsce. Wysyłki obsługiwane przez firmę DPD w 2-3 dni robocze. Zamówienia złożone do godziny 13:00 (w dni robocze) wysyłane są tego samego dnia. W momencie opuszczenia zamówionej części z magazynu producenta, klient otrzymuje bezpośredni link oraz numer przesyłki dzięki którym może na bieżąco śledzić status przesyłki. Klient zwolniony jest z opłat za przesyłkę międzynarodową - w cenie produktu zapewniamy wysyłkę do każdego kraju wewnątrzwspólnotowego.
INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH
Ze względu na profil prowadzonej przez nas działalności akceptujemy tylko płatność z góry za wylicytowany towar na Allegro. Realizacja zamówienia zależy od daty zaksięgowania płatności na naszym koncie bankowym. Oferujemy dwie metody płatności za zamówiony towar: Płatność przelewem (BZWBK 47 1090 1014 0000 0001 3019 6367) oraz bezpieczne płatności PayPal.
INFORMACJE O ZWROTACH
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (czyt. zwrotu zakupionego towaru) w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania produktu. W tym celu powinien wysłać na adres: EAB, Długa 15, 05-092 Łomianki, pismo świadczące o chęci zwrotu towaru. Wymagany jest podpisany własnoręcznie oryginał. Sprzedawca ma wówczas 14 dni od daty otrzymania w/w pisma na zwrot środków pieniężnych na wskazany w piśmie numer konta bankowego.
DANE FIRMOWE
Ewa Bobińska "EAB"
ul. Długa 15, 05-092 Łomianki
NIP: 118-166-42-00
REGON: 36350797
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.