Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

LOTUS SUPER SEVEN, 195km, czarny bolid (3352738712)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 16:46 dnia 09.07.2013 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2011
Kolor
Czarny
Przebieg [km]
1000
Pojemność silnika [cm3]
2000
Nadwozie
Kabriolet
Moc [KM]
195
Rodzaj paliwa
Benzyna
Uszkodzony
Nie
Skrzynia biegów
Manualna
Stan
Używany

oferta nr 3352738712


Opis

 

English version below !!!  PRICE SUBCJECT TO NEGOTIATIONS. 

 

CENA DO NEGOCJACJI.

 

BOLID dobrze znany niektórym ;-) Sprzedaje bo czas na kolejne projekty. 

 

Więcej informacji : +48 602 464 425 

 

Replika Lotus Super Seven, na bazie zmodyfikowanej ramy Tiger sRoadster (fabryczna, nie samoróbka). Zarejestrowany, jeżdżacy. Mozna praktycznie nic nie robic i jeździć, ale mozna kontynuować moje plany i zrobic jeszcze pary rzeczy. Sprzedaje bo planuje budowe Cobry.

Modyfikacje ramy - przesunięte mocowania skrzyni biegów i wycięty pedal box (zamieniony na profesjonalny)

Silnik - Duratec 2.0.

1) miska olejowa Raceline superpłytka

2) obudowa pod filtr oleju - też raceline. + podkładka pod czujniki

3) pokrywa zaworów - raceline, z przesunietym wlewem oleju na srodek - nizsza efetkywnie o 35mm od oryginalnej

4) alternator - Egde sportowy 40A + mocowania Cosworth + kółka paska i pasek od Raceline.

5) rozrusznik - zregenerowany

6) Dolot - kolektor dolotowy wyciety na CNC przez Webcon, 2x podwójne przepustnice jenvey, trąbki 40mm aluminiowe, filtr pipercross "parówa".

7) wydech - zrobiony od zera, 4-2-1, przelotowy, z nietypową rurą tłumika 

listwa paliwowa od Omex, wtryski Bosch 450 cc, regulator cisnienia ustawiony na 3,5 bara.

9) czujniki (cisnienia, temp, TPS itp) nowe

10) nowe sruby korbowodów - ARP (zeby mozna było RPM max podnieść do 8000)

11) komputer OMEX 600

12) dedykowana aluminiowa chłodnica I zmodyfikowany obieg chłodzenia (chłodnica robiona na zamówienie)

Skrzynia N9, 5 biegowa.

Dyferencjał - 7", ze szperą, na przykrecane półosie, nowe wzmocnione przeguby

 Hamulce -przód 240mm wentylowane, tył 257mm niewentylowane tarcze, po pełnej regenracji. Układ hamulcowy - wszystko teflonowe weżyki w oplocie - goodridge.

Pedal box - stojące pedały, ratio 6/1, dwie pompy hamulcowe 0,625 cala i 0,7 cala na balance bar’ze + regulator na tył (mozliwość zmiany balansu hamulców P/T od 95/5 do 40/60

Przekładnia kierownicza "krótka" 2,4 obrotu.

kierownica Momo 320mm, szybkozłączka, naba, usunieta stacyjka i przełaczniki przy kierownicy.

Deska pokryta carbonem w polimerze (nie vinyl), Zegary - VDO vision

 Fotele – zodyfikowane cywilne – przerobione pianki, skórzana tapicerka (całość profesjonalnie)

 pompa sprzegła - 0,75cala - łożysko hydrauliczne koncentryczne, sprzegło AP Racing (tarcza i docisk) lekkie koło zamachowe (4,5kg) z RWD motorsport.

 Dwon skrzynia biegów/silnik - aluminiowy z RWD, pod sprzegło hydrauliczne

 Układ paliwowy – Teflon w oplocie. Pompa Sytec (czyli Walbro) - potęzny potworek 

 Zawieszenie – regulowana wysokość oraz amortyzatory, uklad wilowachaczowy przod i tyl

 tylne swiatła hella koncentryczne, przednie tez - nietypowe jak na lotusowate auta.

Felgi aluminiowe OZ F1 cup, czarny mat + opony Yokohama

 Więcej informacji dla zainteresowanych. Auto opisane na lotus7.pl - zebralo super recenzje. Budowane pod nadzorem p Walendy.

--------------------------------------------------

 

Lotus Super Seven Replica, ~200km, Tiger Avon based.

Modified Tiger avon frame. Registered and ready to go.

Frame – modified engine and gearbox mounting points, pedal box changed to porfesional with balance bar.

Engine - Duratec 2.0.

·         Raceline wet sump, aliminium, low profile, high capacity

·         Raceline Oil filter housing - aluminium

·         Raceline Duratec-R cam cover – low profile (35mm lower then original)

·         Raceline alternator kit - Egde sport 40A

·         Intake manifold Webcon (CNC aluminium).

·         Jenvey throttle bodies, aluminium ram trumpets, Pipercros filter

·         Dedicated exhaust, 4-2-1, custom

·         Omex fuel rail, Bosch injectors 450cc, pressure regulator 3,5 bar

·         All new sensors (TPS, temp, pressure, crank etc)

·         ARP connecting rod bolts

·         OMEX 600 ECU, OMEX wirinig loom

·         Dedicated aluminum fat core radiator, modified cooling layout

·         Walbro/Sytec fuel pump, all fueal lines goodridge Teflon in steel.

T9 gearbox, with quaife aluminium cover with breather

7” diff, 3.62, with LSD, bolt on drive shafts (new shafts)

Brakes : 240mm ventilated fornts, 257mm rear discs (all profeshionaly refurbished). All brake lines – goodridge Teflon in steel (whole system, from master to slave cylinders)

Pedal Box with balance bar, master cylinders 0,625 and 0,7” + addition real brake regulator

Hydraulic clutch, master cylinder 0,75”, AP racing Clutch, lightweight RWD Motorsport flywheel

RWD Motorsport aluminium bellhousing

“fast” steering rack, MOMO 320mm wheel, MOMO fast remove hub

VDO Vision instruments

Custom leather seats

Suspension – GAZ shock (settable height and rebound).

Hella concentric LED rear lights

Hella front lens headlights

OZ F1 cup rims , matt blac +  Yokohama Advan neova

 

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.