Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
LOT ZAPOZNAWCZY SAMOLOTEM AEROPRAKT A-32 (2132929772)
Organizacji charytatywnej Fundacja WOŚP
Opis
LOT ZAPOZNAWCZY SAMOLOTEM ULTRALEKKIM
AEROPRAKT A-32
Dzięki Panom: Aleksandrowi i Szymonowi oraz firmie Aeroprakt Polska Sp. z o.o. możecie zapewnić sobie niezapomniane wrażenia z przelotu taką wspaniałą maszyną, jednocześnie pomagając Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Cała wylicytowana kwota zostanie przekazana na konto Fundacji, a darczyńca skontaktuje się bezpośrednio ze zwycięzcą aukcji w celu ustalenia terminu. Lot odbędzie się w okolicach Zatora (woj. małopolskie).
Realizacja lotu możliwa będzie dopiero po wcześniejszym umówieniu się i potwierdzeniu możliwości jego odbycia.
Koszty dojazdu na lotnisko pokrywa zwycięzca aukcji.
Na zdjęciach przykładowy samolot. Kolor i wyposażenie samolotu udostępnionego do lotu mogą być inne niż w opisie.
Uczestnik lotu musi mieć ukończone 18 lat.
UWAGA!!!
Na możliwość odbycia lotu wpływ ma pogoda i aktualne możliwości wytwórcy dlatego termin lotu musi zostać wcześniej uzgodniony i potwierdzony.
Kilka informacji o samolocie Aeroprakt-32
To najnowszy model samolotu z rodziny Aeroprakta. Przed premierą samolot był projektowany i testowany przez ponad 3 lata. Większość wysiłków projektowych koncentrowała się na aerodynamice i zmniejszeniu oporów lotu oraz na komforcie załogi. Następnie samolot poddany został bardzo szerokiemu programow lotów kontrolnych, tak by sprawdzić, czy teoretyczne założenia rzeczywiście sprawdzają się w locie. Wyniki mówią same za siebie!
A-32 produkowany jest w dwóch podstawowych wersjach różniących się nośnością.
Mocne punkty:
Nowy model samolotu zachował wszystkie dobre cechy A-22. Poniższe punkty uwypuklają różnice, które odróżniają oba modele.
Dopracowany aerodynamicznie płatowiec
Kadłub, składający się z trzech przenikających stożków, ma wszystkie linie przenikania zaokrąglone lub wyprofilowane owiewkami. W ten sam sposób zabezpieczone są przejścia skrzydło-kadłub i podwozie-kadłub. Również drzwi są wpuszczone w obrys kadłuba i licują się z nim po zamknięciu.
Zaskakująca rozpiętość prędkości
obniżenie oporów pozwoliło zwiększyć prędkość przelotową do ok. 180 km/h, a maksymalną do 220 km/h. Jednocześnie, dzięki niezmienionemu, grubemu profilowi skrzydła, własności lotne przy niskich prędkościach i prędkości przeciągnięcia pozostały na tym samym poziomie co w A-22. Pozwala to na zachowanie wszystkich, tak cenionych przez użytkownikow cech A-22, a jednocześnie cieszyć się znacznie wyższą prędkością przelotową.
Cechy VSTOL
Szybkie samoloty potrzebują zazwyczaj długiego rozbiegu i dobiegu. Jednak w A-32 zdolność krótkiego staru i lądowania została w pełni zachowana. Można latać szybciej i nadal korzystać z setek małych lądowisk.
Jasna i przestronna kabina
Szerokość kabiny to tylko 2 cm mniej niż w A-22. Przednia szyba przechodzi bez zakłóceń w górną powierzchnię skrzydła, co daje w rezultacie dużo miejsca nad głową i poprawioną aerodynamikę. Skorupowa konstrukcja kadłuba nie wymaga już wzmocnień zastrzałami w kabinie przy przedniej szybie, co zapewnia nieskrępowany widok wprzód. Nie ma również poprzecznej belki za siedzeniami, a cięgnowy układ sterowania pozwolił na usunięcie popychaczy lotek pośrodku kabiny. Dzięki temu w łatwy sposób można ustawiać siedzenia i mieć doskonały dostęp do bagażnika w podłodze za siedzeniami. Podobnie jak w A-22 występują półki ponad drzwiami, a ponadto zamontowane zostały kieszenie na butelki z boku panelu przyrządów. W pełni zachowana została unikalna widoczność z kabiny.
Szczelna kabina
Drzwi po zamknięciu licują się z kadłubem i są szczelne. Również kabina jest szczelna, dzięki czemu obniżony został znacznie poziom hałasu i efektywność ogrzewania w zimie. System wentylacji zapewnia wysoki komfort lotu. Przeprojektowany został również system zamykania drzwi, bez sprężyn dociskających klamki, co wydłuża okres eksploatacji, zapewniając jednocześnie łatwy dostęp i bezpieczne zamykanie.
Wysokie siedzenia
Wysokie siedzenia mają dwie znaczące korzyści dla pilota i pasażera: doskonały widok do przodu, ponad nosem samolotu i mnóstwo miejsca na nogi. Nie ma już potrzeby wykonywać wycięć w panelu dla bardzo wysokich pilotów. Korzyści te zostały osiągnięte bez uszczerbku dla jednej z największych zalet Aeroprakta - nie trzeba wykręcać karku dla obserwacji w bok pod skrzydłem.
Siedzenia, z przechylnymi oparciami oraz kieszonkami na ich plecach, mają regulowane położenie do przodu i do tyłu za pomocą sprężyny umieszczonej z przodu siedzenia.
Ustrzenie płytowe
A-32 jako pierwszy samolot Aeroprakta otrzymał płytowe usterzenie poziome. Trzy główne jego zalety:
- zmniejszenie sił na sterownicach oraz oporu związanego z trymowaniem
- mniej ruchomych części - większa niezawodność
- bardziej precyzyjne sterowanie, w szczególności przy starcie i lądowaniu.
Więcej szczegółów samlotu na stronie Aeroprakt Polska.
INFORMACJE
DLA
KUPUJĄCYCH
- Koszt przesyłki i pakowania podajemy zawsze w opisie aukcji.
- Koszty wysyłki zostaną automatycznie doliczone do wylicytowanej kwoty. Wykonujesz więc tylko jedną płatność.
- Jak tylko otrzymamy od Allegro informację o wpłacie na konto Fundacji oraz na naszym koncie pojawi się wpłata za przesyłkę - wysyłamy wylicytowany przedmiot.
- Przesyłki wysyłamy dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i w czwartki.
- Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest to dla nas dowód otrzymania przesyłki.
Masz pytania, wątpliwości, coś jest niejasne
skontaktuj się z nami.
Przedmioty wylicytowane, a nieodebrane do końca lutego wystawimy ponownie na aukcjach kolejnego finału.
KONTAKT
tel. 602 616 318
e-mail: aukcje@wospkrakow.info
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.