Wszechstronny model samochodu RC Losi Lasernut U4 Rock Racer 1:10 w konstrukcji RTR z napędem na 4 koła. Oświetlenie karoserii LED, silnik trójfazowy Spektrum Firma 4P 1900kv 550 i regulator Spektrum™ Firma 130A, aluminiowe amortyzatory olejowe, wodoodporna elektronika, nadajnik Spektrum DX3™ 2,4GHz.
Losi® Lasernut U4 Rock Racer w skali 1:10 z napędem na wszystkie koła 4WD, posiada zintegrowaną technologię Spektrum™ Smart i jest zbudowany na sprawdzonej konstrukcji TEN. Model posiada podzespoły wykonane w układzie metrycznym, zawiera elektronikę Spektrum Smart w regulatorze Firma 130A oraz silnik Spektrum 4P 1900kv 550, które zapewniają wyższą wydajność i zwiększoną moc. Regulator jest oczywiście wodoodporny, w pełni programowalny i dostarczany z kablem ze złączem IC5™. Bezpieczne sterowanie zapewnia nadajnik DX3, odbiornik Spektrum AVC® z elektroniczną stabilizacją układu kierowniczego. Model posiada oficjalnie licencjonowaną karoserię U4RC Lasernut z dwoma różnymi wariantami graficznymi i kolorystycznymi. Agresywny wzór bieżnika opon BFGoodrich, poradzi sobie w każdym terenie.
Cechy Losi® Lasernut U4 Rock Racer
- Sprawdzona platforma TEN 4WD na aluminiowym podwoziu
- Regulator Spektrum™ 130A SMART
- Silnik AC Spektrum Firma 1900kv 550
- Nadajnik Spektrum DX3™ 2,4 GHz z AVC® i opcjonalną telemetrią
- Wodoodporne elementy elektroniczne
- 12mm aluminiowe korpusy regulowanych amortyzatorów olejowych o długim skoku
- Oficjalnie licencjonowane nadwozie i klatka Body Cage Lasernut Racing Scale
- Oficjalnie licencjonowane opony BFGoodrich® Mud-Terrain T / A® KM3
- Oficjalnie licencjonowane felgi Raceline 2.2
- Stylowe nadwozie z sylwetką kierowcy i detalami wnętrza
- Trzy olejowe mechanizmy różnicowe ze stalowymi zębatkami
- Listwa świetlna z 12 diodami LED
Sprawdzone podwozie TEN
Legendarna, wydajna platforma TEN charakteryzuje się bardzo wytrzymałym aluminiowym podwoziem i możliwością dostosowania niezależnego zawieszenia i układu napędowego modelu Lasernut U4 RC do każdego terenu. Podstawą jest lekka aluminiowa obudowa, do której przymocowane są poszczególne części napędu i elektroniki. Środek ciężkości samochodu jest więc ustawiony bardzo nisko, dzięki czemu zyskujesz przewagę nad innymi, szczególnie na zakrętach. Oczywiście w pełni regulowana geometria.