Łódź solarna - IVENDO Solar
Innowacja nowoczesność...
My Boat 23 to nowoczesny jacht typu houseboat zasilany energią słoneczną. Źródłem energi dla jachtu są dwa wysokiej klasy moduły fotowoltaiczne,charakteryzujące się wysoką wydajnością w produkcji energii elektrycznej. Houseboat napędzany jest innowacyjnym silnikiem - elektrycznym bezsczotkowcem o sprawności do 85 %. Podobne silniki są obecniewykorzystywane w napędach aut hybrydowych. Zastosowanie takiej jednostki napędowej gwarantuje komfortową żeglugę w praktycznieabsolutnej ciszy, pozwalając na podziwianie uroków otaczającej nas przyrody.
Proste manewrowanie i łatwy transport...
Projektując jednostkę staraliśmy się zoptymalizować gabaryty oraz masę jachtu, chociaż My Boat 23 nie należy do najmniejszych, bez większychproblemów możemy transportować go autem klasy średniej. Masa transportowa jachtu wynosi ok. 1200 kg. Mechaniczny układ sterowania silnikiem zapewnia precyzję w manewrowaniu housebotem. Praktycznie już po kilku godzinach żeglugi bezwiększych problemów poradzimy sobie z manewrami nawet w zatłoczonym porcie.
Komfort i bezpieczeństwo...
Gabaryty jachtu zapewniają komfortową żeglugę dla 4-5 osobowej załogi. Prawdziwym hitem są ławki w kokpicie w wersji standardowejwyłożone naturalnym drewnem teakowym, które nadaje prestiżowy i niepowtarzalny charakter tej łodzi. Wysokość w koi centralnej wynosi 1,90 m, co pozwala na swobodne poruszanie się osób o wysokim wzroście. We wnętrzu koi centralnejznajdziemy obszerną kabinę sanitarną, opcjonalnie wyposażoną w prysznic, rozkładaną kanapę umożliwiającą nocleg dla 2 osób, kambuz ioczywiście wygodny fotel dla sternika. Do obszernej koi dziobowej, zapewniającej nocleg dla maksymalnie trzech osób, dostaniemy się przezrozsuwane wyoblone drzwi z pleksiglasu. Kształt kadłuba zapewnia bardzo wysoką stateczność podnosząc jednocześnie poziom bezpieczeństwa żeglugi jednostką.
Niskie koszty eksploatacji i ekologia...
Praktycznie brak kosztów eksploatacyjnych, w porównaniu z podobnymi konstrukcjami, nasz houseboat nie zużywa paliwa! KonstrukcjaMy Boat 23 została również zoptymalizowana pod kątem kosztów produkcji, dzięki czemu możemy zaoferować państwu ten nowoczesny ekologicznyjacht w konkurencyjnej cenie.
Wyposażenie pokładu - wersja standard
- kadłub i pokład w kolorze białym
- komplet koszy i relingów
- kosz dziobowy typu „kaczy dziób” z drabinką
- luk kotwiczny
- luk wentylacyjny w koi dziobowej
- 2 bakisty rufowe
- ławki w kokpicie wyłożone drewnem teakowym
- stolik w kokpicie
- drzwi przesuwne do koi centralnej
- luk wentylacyjny w koi centralnej
- listwa odbojowa
Wnętrze jachtu:
- koja dziobowa 2+2 (dwie dorosłe osoby + dwójka dzieci)
- koja na śródokręciu
- kabina sanitarna, zlew, toaleta chemiczna
- podłoga ze sklejki mahoniowej
- fotel sternika standard
- kierownica sterownicza Ultraflex
- tapicerka materiałowa
- miejsce na kambuz
Instalacja sanitarna:
- zbiornik wody pitnej 93 l
- zlew w kabinie sanitarnej
- zlew przy kambuzie
- toaleta chemiczna
Instalacja elektryczna:
- oświetlenie nawigacyjne – światło na dachu kabiny
- podświetlany kompas
- instalacja audio (MP3, bluetooth) 2 głośniki w koi centralnej
- pompa zęzowa
- standardowe oświetlenie koja dziobowa, koja centralna, kabina sanitarna
- gniazdo ładowarki 12V 10 A
- ładowarka solarna Victron BlueSolar MPPT
- 2 moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne wysokiej klasy 2x 205W
- system monitorowania baterii Victron battery monitor
- oświetlenie na zewnątrz w kokpicie
- przyłącze portowe 230V, gniazdo wewnętrzne 230V dostępne tylko w przypadku zasilania portowego 230V
- wskaźnik poziomu wody z podświetleniem
Wyposażenie dodatkowe:
- Platforma na rufie wyłożona deską kompozytową
- Ekskluzywny stolik z drewna teakowego (opcjonalnie)
- Powierzchnie przeciwślizgowe w kolorze
- Dodatkowy luk wentylacyjny w koi centralnej
- Lodówka VAECO szuflada w kokpicie (opcjonalnie)
- Kuchenka gazowa w kambuzie
- Ładowarka sieciowa Victron 18A zasilana z przyłącza portowego
Silnik:
- Silnik Torqeedo Cruise 4.0
Akumulator:
- Li-ion 15kWh