Oferuję do sprzedaży motorówkę typu bowrider GLASTRON GT-205.
Silnik Volvo Penta 5.0 GL 220 KM, przekładnia Volvo Penta SX.
Wymiary: długość 6,30 m, szerokość 2,46 m, wysokość 1,9 m, maksymalne zanurzenie 0,7 m.
Rok budowy 2007, model ten był produkowany w latach 2007-2013.
Łódź ma przepływane jedynie 162 motogodziny!!
Nigdy nie była uszkodzona ani zalana, fabryczny oryginalny żelkot. Kadłub wykonany w technologii VEC.
Silnik i przekładnia w super stanie. Przed sezonem pełny serwis silnika i przekładni.
Nowy olej, świece i filtry w silniku, w przekładni wymienione łożysko oraz nowe krzyżaki, anody, olej, nowa śruba. Nowy akumulator.
Wymienione tapicerki, wykładziny oraz uszyte nowe bimini (Sunbrella).
Na dno położona nowa farba antyporostowa (antifouling).
Wszystkie zegary i głębokościomierz działają, fabryczne radio (nowe głośniki). Pompa zęzowa.
Zarejestrowana w PZMiNW, Certyfikat Stanu Technicznego do końca 2024 roku.
Nie wymaga żadnych inwestycji oraz napraw.
Obecnie na Zalewie Zegrzyńskim.
Posiadam bardzo dużą ilość zdjęć do przesłania na maila.
Glastron działa już od 50 lat, a po pięciu dekadach w branży łodzi z włókna szklanego firma wie, czego chcą motorowodniacy.
Poniżej trochę informacji o produkcji kadłuba w technologii VEC:
VEC to monitorowany i kontrolowany komputerowo proces formowania zamkniętego, który wytwarza złożone części z włókna szklanego o określonej grubości i wytrzymałości.
Zamknięte formy wychwytują styren i inne emisje do powietrza.
Co ważniejsze, dzięki procesowi VEC kadłub, podłużnice, flotacja i podeszwa są formowane w jedną jednolitą część. W rezultacie GT-205 i inne łodzie zbudowane w tej technologii mają większą integralną wytrzymałość - i są wolne od "grzechotki".
Ukryte powierzchnie wewnętrzne są wykończone z taką samą gładkością, jak na zewnątrz, dzięki czemu dopasowanie i wykończenie jest piękne na całej łodzi. Dzięki VEC cały kadłub jest bezbłędny od momentu wyjścia z formy.