Lisciani Mio Tab 7'' Evolut 2022 tablet dla dzieci polskie menu
Tablet został zresetowany.
Posiada poslkie menu.
Brak przypisanego konta Google.
Wyświetlacz ma ryski, które udało się uchwycić na zdjęciu.
Pudełko w idealnym stanie.
Informacje o tym produkcie
- 16 GB pamięci; Google Playsto; oryginalny tablet z systemem Android
- Ekran 7 cali (17,8 cm), (1024x600)
- czterordzeniowy procesor,
- 1 GB RAM,
- 16 GB pamięci flash, możliwość rozszerzenia,
- podwójny aparat: 0,3 MP / 2 MP,
- Wi-Fi 802.11 b/g/n,
- trójosiowy czujnik graficzny,
- bateria litowo-jonowa 5000 mAh,
- obsługuje kartę Micro-SD,
- wyjście HDMI do telewizora,
- ładowarka w zestawie
- silikonowe etui zabezpieczające tablet
Udało się zresetować tablet do tego stopnia, że zostało usunięte przypisane konto Google.
Można utworzyć własne.
Bez tego procesu tablet co jakiś czas przypomina podczas użytkowania, że trzeba tego dokonać, bo będzie łatwiej.
TABLET JEST MODELEM POKAZOWYM, POSIADA RYSKI WIDOCZNE NA ZDJĘCIACH.
ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH, ZWROTÓW USTAWOWYCH 14 DNIOWYCH, RZECZY Z NIEODEBRANYCH PRZESYŁEK. KAŻDY TOWAR JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY I OPISYWANY POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRZEZNACZENIEM.
Kupujący proszony jest o niezwłoczne sprawdzenie towaru po odebraniu paczki czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie i poinformowaniu sprzedawcy w celu wniesienia reklamacji u przewoźnika. Reklamację na uszkodzenie w transporcie zgodnie z prawem moze wnieść co do zasady odbiorca jako posiadający paczkę i zawartość poprzez sporządzenie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika i złożenie tam reklamacji wraz protokołem lub nadawca po uzyskaniu niezbędnej dokumentacji od odbiorcy w tym zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika na rzecz sprzedawcy. Na sporządzenie protokołu szkody jest 7dni od momentu odebrania towaru w celu wniesienia reklamacji do przewoźnika. Zgodnie z obowiązującym prawem brak sporządzenia protokołu w terminie ustawowym skutkuje odrzuceniem reklamacji u przewoźnika za uszkodzenie powstałe w transporcie, co może skutkować odrzuceniem reklamacji u sprzedajacego z powodu przyjęcia paczki bez wniesienia zastrzeżeń. Prosimy więc o pilnowanie terminów ustawowych, dopilnowanie wypełnienia dokumentacji oraz kontakt ze sprzedajacym w celu uzyskania informacji prawnych oraz uzyskanie pomocy przy składaniu reklamacji, by kupujący uniknął zastosowania zgodnie z prawem zapisów ustawy konsumenckiej na swoją niekorzyść.