Przedmiotem aukcji są ZACISK / ŁĄCZNIK LINEK ZMIANY BIEGÓW ZE SKRZYNIĄ BIEGÓW do
RENAULT TRAFIC II OPEL VIVARO I
NISSAN PRIMASTAR INTERSTAR
(2001-2014)
NOWY, NAJWYŻSZA JAKOŚĆ !!!
RENAULT TRAFIC II OPEL VIVARO I
NISSAN PRIMASTAR INTERSTAR
(2001-2014)
Trudności z wrzuceniem biegu ? Nie możesz znaleźć biegu ? Linka drążka się zawiesza ?
Drążek zmiany biegów przesuwa się w górę i w dół, ale nie trafia w biegi ?
Koniec linki wybieraka biegów jest wytarty i wypada z przegubu kulowego na skrzyni biegów.
Nylonowa tuleja na końcu linki zużywa się z biegiem czasu i po prostu wyskakuje z przegubu. Nylon jest bardzo miękki; działa on na metalowym przegubie kulowym szybko wycierając się i powodując wyżej opisane symptomy. Rozwiązaniem producenta pojazdu jest zastąpienie linki biegów nową linką ( bardzo duże koszty ), lecz po jakimś czasie w oryginalnej lince ten problem znowu się pojawia.
Niektórzy klienci mówili nam, że w niektórych linkach - zamiennikach końcówka linki potrafiła popsuć sie po trzech miesiącach.
Instalując nasz zacisk na końcu linki solidnie zamocujesz linkę na przegubie kulowym przy skrzyni biegów.
Objawy usterki
Objawy tego błędu są bardzo oczywiste; drążek porusza się swobodnie w górę i w dół, ale nie znajduje biegów, problemy z wyborem któregoś z biegów lub niemożności wyboru któregokolwiek z biegów. Linka drążka może być całkowicie oderwana od skrzyni biegów.
Końcówka linki biegów została zniszczona i oderwał się od przegubu kulowego na skrzyni biegów.
Nasza unikalna konstrukcja zacisku bezpiecznie i na długo zaciska koniec linki wybieraka do skrzyni biegów i nie wytrze się z czasem. Przywróć gładką zmianę biegów na dobre. Nasz egzemplarz wyposażony jest w podwójną konstrukcję zacisku, więc nie ma możliwości poluzowana się. Solidna konstrukcja wykończona polerowaną stalą nierdzewną.
Do skrzyni 5 i 6 biegowych !!!
Zlokalizuj linkę:
Otwórz maskę i spójrz w kierunku skrzyni biegów, widać tam luźny przewód w miejscu przedstawionym na rysunku.
Montaż jest bardzo prosty i może być przeprowadzony u Ciebie w garażu w dosłownie 5 minut !!!
1) Odczep linkę
2) Wyczyść przegub kulowy
3) Załóż linkę ponownie
4) Wciśnij nasz zatrzask pod przegub i linkę
5,6) Dokręć śruby ręcznie lub śrubokrętem
7,8) GOTOWE ! Linka wraz z przegubem połączona jest na trwałe i mocno (możesz obracać swobodnie w każdą stronę)