Lincoln Navigator III 4x4 2010r w najbardziej poszukiwanej wersji LONG po lifcie
Auto wyposażone na FULL:
- Kamera cofania
- DVD w podsufitce
- Wentylowane i podgrzewane fotele
- Klimatyzacja 3 strefowa
- Szyberdach
- 3 rząd siedzeń otwierany i zamykany elektrycznie
- Klapa bagażnika otwierana i zamykana elektrycznie z przycisku i pilota
- Szyba klapy bagażnika dodatkowo oddzielnie otwierana
- Elektryczne szyby - wszystkie 6 (ostatnie szyby uchylane elektrycznie)
- Duża oryginalna Navigacja z ekranem dotykowym
- Bluetooth do bezprzewodowego podłączenia z telefonem (telefon, muzyka itd.)
- Twardy dysk na MP3
- Radio, CD, DVD
- Napędy 2x4, 4x4 drogowe i 4x4 terenowe włączane z środkowego pulpitu
- Przyciemnione szyby
- Hak 3500kg z przerobiona instalacją pod oświetlenie
- Xenony
- Zawieszenie pneumatyczne, samo regulowane
- Tryb stabilizacji toru jazdy z ciągniętą przyczepą + tryb skrzyni do holowania przyczepy
- Szyberdach
- Chromowane felgi 20"
- Duże hamulce (dostępne tylko od 2010r) - bardzo skuteczne
- Fotele w drugim rzędzie składane w tryb tzw. Cargo ( całkowicie płaska podłoga )
- Elektrycznie regulowana kierownica
- Elektrycznie regulowane pedały
- Czarna podsufitka
- Czujniki ciśnienia w oponach
- Podłokietnik i schowek w drugim rzędzie siedzeń wielkości bagażnika w cinquecento i 8 uchwytów na kubki
- Kontrola zużycia oleju, ułatwia eksploatację
- Zmiana jednostek na metryczne (licznik w kilometrach)
- Możliwość zaprogramowania kluczyka SLAVE - ograniczenie prędkości, głośności radia (dobra funkcja, jeśli oddajemy wóz w użytek niedoświadczonej osobie - w komplecie dwa kluczyki
- jeszcze kilka opcji o których zapomniałem, a pewnie pokaże przy oględzinach
Samochód kupiłem w USA i sam dla siebie sprowadziłem. Oczywiście posiadam na to wszystkie dokumenty.
Lincoln służy mi głównie na długie wyjazdy i widząc stan w jakim jest wnętrze, w USA tez raczej robił długie przeloty.
Auto czyste i zadbane, nie tylko przeze mnie, takie przypłynęło. Środek niezniszczony, skóry utrzymane w doskonałym stanie, nie powycierane.
Silnik aksamitnie i cicho chodzi, dopiero po wciśnięciu gazu słychać, że nie ma żartów. Moc silnika to 304KM, a moment obrotowy to prawie 500Nm. Ciągnąc nim łódź czy inna ciężką przyczepę praktycznie się jej nie czuje.
Czynności eksploatacyjne - 5tyś km temu zostały zmienione wszystkie oleje w silniku i skrzyni, filtry, paski wraz z napinaczem i rolkami, płyn chłodniczy i wspomagania, z przodu założone są nowe tarcze i klocki, dodatkowo zabezpieczyłem antykorozyjnie cały spód auta, nowy akumulator (prawie, niespełna roczny, ale na gwarancji)
Opony w bardzo dobrym stanie.
Auto robi ogromne wrażenie, jest piękny i wielki, ale jednocześnie skrętny ze świetnymi hamulcami.
Nie sprawdzałem jego właściwości terenowych, ale nie jest to kastrat, jak większość Lincolnów dostępnych na rynku, więc nie zakopiesz się min podczas wyprawy w plener a i na śliskiej nawierzchni bezpieczniej.
Nie jestem handlarzem, auto sprzedaje prywatna osoba, z pełnym bakiem, więc spokojnie wrócisz do domu ;-)
Przebieg 100% oryginalny, będzie wpisany w umowie.
Więcej zdjęć na życzenie prześlę mailem.
Zapraszam do kontaktu i oględzin.