LICZNIK SIGMA BC 9.16 ATS BEZPRZEWODOWY Sport
Niemiecka firma SIGMA jest dobrze znana rowerzystą z produkcji najlepszych liczników rowerowych, wyraźny wyświetlacz, precyzja odczytu przejechanych kilometrów pozwala nam na wiarygodny wynik naszych dystansów od wycieczek rowerowych po Maratony! Kto użytkował licznik SIGMA jeden raz ten używa go teraz cały czas!
Licznik SIGMA BC 9.16 ATS przeznaczony jest dla początkujących i zawodowców pedałowania dwóch kółek, bardzo szybki prosty montaż i łatwy do ustawienia wielkość koła, godzina lub język MENU, Sześć funkcji rowerowych, trzy funkcje czasowe.
Prosta kontrola Computer Sigma 9.16 ATS ma większy czytelny wyświetlacz, dzięki czemu liczby są łatwiejsze do odczytania podczas jazdy. Intuicyjna prosta obsługa za pomocą jednego dużego przycisku, możesz przełączać wszystkie funkcje jedna po drugiej. Po wybraniu funkcji SCAN wszystkie wyświetlane funkcje są automatycznie przewijane, dzięki czemu masz stały przegląd wszystkich danych. Obrotomierz można ustawić na podstawie wymiarów opon, a także dokładniejszych specyfikacji obwodu koła dla średnicy koła 16"-29".
Funkcje ogólne
- Automatyczny start/stop
- Montaż bez użycia narzędzi
- Tekstowy wyświetlacz w 7 językach w tym język Polski
- Wodoodporny
- Bezprzewodowy system transmisji ATS - jednokanałowe analogowe kodowanie. Maksymalna odległość czujnika od licznika to 70 cm.
- Kompatybilny z UFSB
- Możliwość montażu na kierownicy, lub na mostku
- Możliwość zaprogramowania przypomnienia o serwisie roweru przez UFSB
- Wymiary zewnętrzne licznika: 50 mm x 35,5 mm x 10,2 mm
- Wielkość wyświetlacza: 27 mm x 35 mm
- Instrukcja w języku polskim
FUNKCJE ROWEROWE
- Prędkość aktualna
- Prędkość średnia
- Prędkość maksymalna
- Dystans wycieczki
- Dystans całkowity (nidostępna w trakcie jazdy)
- Porównanie prędkości maksymalej do średniej
- Licznik kalorii
FUNKCJE CZASU
- Czas jazdy
- Całkowity czas jazdy (niedostępny w czasie jazdy)
- Zegar
Pierwszą rzeczą, która wydaje się oczywista jest przejrzenie instrukcji i znalezienie opisu konfiguracji. W przypadku jego braku zazwyczaj wystarczy wyciągnąć i włożyć raz jeszcze baterię - wówczas będziemy mogli wprowadzić obwód opony. Ponadto w niektórych modelach wciskamy umieszczony z tyłu guzik, a jeśli go nie ma - odpowiednią kombinację przycisków.