Roczna licencja do zarządzania zestawem wideokonferencyjnym ASUS Google Meet hardware
Licencja do zarządzania uzupełnia zakup sprzętu ASUS Google Meet, bo pozwala połączyć urządzenia wideokonferencyjne z ekosystemem Chrome Enterprise. Dzięki temu utrzymasz pełną kontrolę nad całą flotą urządzeń w środowisku Google. Możesz zarządzać sprzętem, zmieniać jego konfiguracje, bądź usuwać dane, by uchronić je przed niepowołanymi osobami. Każdy służbowy komputer i będzie skonfigurowany tak, aby jak najlepiej służył obowiązkom na danym stanowisku, a każda sala konferencyjna zapewni bezpieczeństwo i wydajność spotkań. Wszystkie funkcje administracyjne są dostępne w głównej konsoli zarządzania.
Zarządzaj swoim centrum konferencyjnym na odległość
Zarejestrowanie zestawu Google Meet hardware powoduje dodanie go do domeny Twojej organizacji w konsoli Google Admin, skąd możesz konfigurować wszystkie urządzenia biurowe niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz. Utwórz też role dla innych użytkowników i przypisz im uprawnienia do określonych urządzeń Google Meet Hardware z uprawnieniami Kalendarza lub bez nich.
Zarejestruj sprzęt Google Meet w kilku prostych krokach
Podczas konfiguracji Google Meet hardware proces automatycznie przypisuje do urządzenia jedną z licencji dostępnych w konsoli. Jeśli nie masz żadnych wolnych licencji, nie możesz zarejestrować urządzenia.
Zarejestruj sprzęt Google Meet w kilku prostych krokach:
1. Włącz swoje urządzenie.
2. Podłącz klawiaturę USB do Chromeboxa, lub skorzystaj z klawiatury ekranowej.
3. Przejdź prostą konfigurację na ekranie, aby wybrać język, układ klawiatury, strefę czasową i sieć.
4. Możesz opcjonalnie dostosować opcje konfiguracji:
a) Aby dostosować opcje dostępności dla procesu konfiguracji, kliknij Dostępność i wybierz funkcje wspomagające.
b) Aby zezwolić urządzeniu na wysyłanie informacji do Google, wybierz opcję Pomóż ulepszyć Chrome OS, automatycznie wysyłając do Google dane diagnostyczne i użytkowe. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz Raportowanie błędów w sekcji Zmień ustawienia dla wszystkich urządzeń.
c) Aby korzystać z funkcji zabezpieczeń sprzętowych, wybierz opcję Ustawienia zabezpieczeń systemowych.
5. Przeczytaj i zaakceptuj Warunki korzystania z usługi Chrome OS.
6. Zaloguj się, podając swój adres e-mail i hasło z Google Workspace.
7. Po zakończeniu rejestrowania kliknij przycisk Gotowe.
8. Gdy zostanie wyświetlony ekran Google Meet hardware, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby przetestować kamerę, mikrofon i głośnik.
Skorzystaj ze wsparcia oficjalnego partnera Google – FOTC
Zamawiając sprzęt Chrome Enterprise za pośrednictwem FOTC otrzymujesz:
- Gwarancję producenta door-to-door przez 24 miesiące
- Sprzęt z europejską wtyczką
- Szybką i bezpieczną dostawę
- Wsparcie przy konfiguracji sprzętu dla Twojej firmy
Po dostarczeniu nowej floty nowoczesnych urządzeń do Twojej firmy nie zostawimy Was samych. Chętnie przeprowadzimy administratora przez pierwsze uruchomienie i konfigurację urządzeń, aby wszyscy pracownicy mogli jak najszybciej odczuć korzyści z pracy w ekosystemie Google.