Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 1699,99 zł
- BEZPRZEWODWY SOUNDBAR LG SP7 440W 5.1 BT USB HDMI
- 1714,98 zł z dostawą
- 1099,99 zł
- SOUNDBAR LG S65Q 3.1 420W BLUETOOTH 2xHDMI USB
- 1114,98 zł z dostawą
- 949,99 zł
- SOUNDBAR LG S40Q 2.1 300W BLUETOOTH 2xHDMI USB
- 964,98 zł z dostawą
LG SH5 BEZPRZEWODOWY SOUNDBAR 320W 2xHDMI USB (7092673373)
Sprzedający MEDBET
poleca 98,10%
|
104
Opis
ADAPTACYJNA REGULACJA DŹWIĘKU
Adaptacyjna regulacja dźwięku (Adaptive Sound Control) to opracowana przez LG wyjątkowa funkcja zapewniająca wyraźne odtwarzanie mowy. Aktywnie analizuje w czasie rzeczywistym częstotliwości odpowiadających głosowi ludzkiemu. Gdy zostaną wykryte wysokie poziomy tych częstotliwości, funkcja automatycznie obniża poziom basów, tak aby zapewnić czyste odtwarzanie dialogów. (np.: podczas programów informacyjnych, w przypadku ścieżki dźwiękowej z narracją)
ODTWARZANIE PLIKÓW MUZYCZNYCH HD
Odtwarzanie dźwięku HD z plików muzycznych z bezstratną kompresją, takich jak FLAC i WAV
Listwa głośnikowa LG może automatycznie nawiązywać połączenie z urządzeniami mobilnymi. Dzięki temu, gdy użytkownik wejdzie do pomieszczenia, utwór odtwarzany w smartfonie zostanie przesłany bezpośrednio do listwy głośnikowej.
Gdy tylko jest włączona aplikacja muzyczna, głośnik z interfejsem Bluetooth® automatycznie i bezproblemowo rozpoczyna odtwarzanie muzyki. Dzięki temu ulubione utwory są zawsze dostępne
Wystarczy podłączyć listwę głośnikową do telewizora LG i już można delektować się bogatym dźwiękiem przesyłanym bezprzewodowo przez interfejs Bluetooth®
BEZPRZEWODOWY GŁOŚNIK NISKOTONOWY
Teraz można pozbyć się przewodów z salonu. Aktywny bezprzewodowy głośnik niskotonowy LG pozwala na uzyskanie wspaniałej jakości dźwięku bez pogarszania estetyki pomieszczenia
(* LG, Sony, Philips, Sharp, Panasonic, Vizio, Toshiba oraz Samsung)
DWIE OPCJE MONTAŻU
Soundbar posiada możliwość postawienia lub powieszenia - wieszak występuje jako akcesorium dodatkowe
Sekcja audio:
Moc; 120 W RMS + Subwoofer 200 W RMS
Korektor graficzny z 3 predefiniowanymi ustawieniami
Obsługa formatów
MP3
WMA
FLAC
WAV
OGG
Złącza - szeroka gama wejść/wyjść A/V:
1 x wejście audio optyczne, 1 x wyjście HDMI z kanałem zwrotnym ARC
1 x wejście HDMI, wejście USB, wejście jack 3,5 mm
Zasilanie
200-240V 50 - 60 Hz
Pobór mocy 30 W
Inne:
Wymiary: jednostka 945 x 53 x 85 mm, subwoofer 171 x 320 x 252 mm
1. Jednostka LG SH5 + bezprzewodowy subwoofer
2. Zasilacz + przewód sieciowy
3. Oryginalny pilot + baterie
4. Instrukcja w formacie .pdf wysyłana na email na życzenie
5. Pisemna karta gwarancyjna + paragon fiskalny lub faktura FV
Wysyłka w oryginalnych opakowaniach + wypełnienie zastępcze.
Egzemplarz posiada ślady użytkowania w postaci rys oraz otarć.
Korzystanie z PayU jest bardzo proste:
1 - Kupujesz przedmiot przez opcję Kup teraz lub dodajesz go do koszyka,
2 - W formularzu zapłaty i dostawy wybierasz: koszt dostawy i metodę płatności,
3 - Wpłacasz należność za przedmiot oraz koszty przesyłki,
4 - PayU S.A. potwierdza Twoją wpłatę, wysyłając e-mail do Ciebie i sprzedającego lub sprzedających.
Do formularza zapłaty i dostawy dotrzesz na kilka sposobów, w trakcie procesu zakupowego.
Co zrobić po dokonaniu zakupu? Proszę przeczytać wiadomość od sprzedającego w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji. (wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz...")
Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki poprzez Formularz Opcji Dostawy (FOD)
Czy wystawiacie dowody zakupu? Tak. Standardowo do każdej przesyłki jest dołączony paragon fiskalny. Aby otrzymać rachunek kliknij link zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Podaj wszelkie dane do rachunku. Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona w aukcji opłata za przesyłkę.
Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru? Przeważnie w ciągu 2-5 dni. Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dotarciu należności na nasze konto, lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu 4-5 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 2-3 dni roboczych. Przesyłka kurierska UPS dochodzi przeważnie w 1 dzień roboczy. Termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu jedynie w wyjątkowych sytuacjach, które nie są zależne od Sprzedającego. Za przyczyny niezależne od Sprzedającego uważa się: opóźnienia dostaw dla Sprzedającego, opóźnienia w pracy firm pośredniczących w dostarczeniu zamówienia tj. Poczty Polskiej i firmy kurierskiej, a także inne przyczyny losowe, których Sprzedający nie jest w stanie wcześniej przewidzieć.
Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła. Jeśli zdarzy się podobna sytuacja - należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności nazwę użytkownika z Allegro, datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy. Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli czego szukać.
Dostałem miala z zawiadomieniem o wysyłce, minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma. Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie - niestety zdarza się dość często, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo. Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się po 14 dniach od nadania), procedura trwa około 30 dni. Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni.
Otrzymaliście ode mnie wpłatę, dlaczego nie wystawiacie komentarza, przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji? Transakcja nie kończy się wpłatą na konto - trzeba towar jeszcze wysłać, kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić że otrzymał to co zamawiał. Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni) Jeśli coś z przesyłką jest nie tak - nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza - skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione jeśli tylko zawiniliśmy - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwac ani naciągać - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.