Rozważam sprzedaż mojego Lexusa.
Auto w 100% sprawne, bez wiejskiego tuningu, mechanicznie zdrowa seria. Wygląd delikatnie zmieniony poprzez obniżenie zawieszenia przy pomocy gwintu Tein Type RA widocznego na ostatnim zdjęciu. Gwint w tym roku regenerowany, pierścienie da się kręcić kluczami, które mam w zestawie.
Felgi to sprowadzone z Japonii 17", 8J oryginalne skręcane 2-częściowe kute Volk Racing GT-N, takie jak w ogłoszeniu: klik
Skóry w środku co kwartał czyszczone i impregnowane. Olej Millers 5w30 wymieniany co 10 tys. km (sugerowany przez producenta interwał wymiany wynosi 15 tkm).
W kwietniu tego roku zainwestowane kilka tysięcy w nowy rozrząd (od wymiany przejechałem około 3 tys. km, więc na kolejne prawie 60 tkm można o nim zapomnieć), nowe tarcze + klocki przód, tarcze + klocki tył, olej, filtry, nowy akumulator. Klima chłodzi jak wściekła.
Dołożone przeze mnie elementy to: Dyferencjał typu Torsen (LSD) z wersji sport (seryjnie był otwarty dyfer), lusterko wsteczne z fotochromem, moduł świateł dziennych (długie na 30% mocy włączające się automatycznie po odpaleniu silnika), owiewki szyb bocznych sprowadzone z Japonii oryginał Toyota Altezza oraz spryskiwacze reflektorów przednich (fabrycznie w tym aucie nie było tych udogodnień).
Mankamenty:
- Ogniska korozji w miejscu odprysków na przednim rancie maski. Reszta budy zdrowa.
- Przepocenia pod uszczelką pokrywy zaworów. Silnik nie myty
- Zacisk hamulcowy przedniego prawego koła wymaga zainwestowania w zestaw naprawczy - jeden z tłoczków nie chodzi tak jak powinien
Cena za auto tak jak stoi + seryjne zawieszenie + komplet 16" alufelg na oponach zimowych, do rozsądnej negocjacji. Na seryjnym zawieszeniu i zimówkach cena 22 500 zł.
Auto do obejrzenia w Warszawie. Tel 502406405
Oferta ważna tylko do 5.11 - wtedy wyjeżdżam w delegację i jeśli się nie sprzeda, to zostaje na zimę w garażu.